חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרשני - האפוקוליפסה

מאת: אברהם פכטראקטואליה15/11/20201004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעניין כל הפרשנים שנעזרים עם מומחים כמו פרופסורים מבתי-חולים אין להם פתרון פלא או פתרון קסם ביד אבל זה לא מונע מהם להביע בנחרצות דעות מה לא טוב, מבלי לומר מילה מה כן טוב, ואיך ומה לעשות נכון.

קחו למשל את עניין החיסונים – עוד בטרם יודעים מה הצליחו להשיג או ישיגו בעתיד, מה כתוב בהסכמים עם פייזר או מודרנה, כבר מפרשנים ברצינות תהומית שאנחנו לא בתור, אנחנו לא בראש, וראש הממשלה סתם מתפאר בהצהרות שישיג לנו מקום טוב בתור, כלומר: נעקוף מדינות אחרות, בקיצור, הוא מחנטרש כדי לעשות נפשות לקראת הבחירות.

ואם מדברים על חנטרישים פוליטיים, מה לדעתכם על הרוח המנשבת שהמטרה של ראש הממשלה בכל הניהול של המשבר בריאותי, כלכלי, זה "לברוח ממשפט" – ובדרך שכחו שהמשפט כבר החל בפועל, בקיצור פטפטת ללא מעצורים וגבולות.

גנץ החליפי בקפריסין

אני לא מבין ממש תמהה ונבוך, איך אפשר לקיים דיון לילי על הקורונה כאשר גנץ החליפי נמצא בקפריסין, ממש הפקרות, נשלח למדינה אדומה, הבנתם.

חוקרים בתיקי נתניהו – מתפטרים לא מקודמים

אני מזועזע, כמה קציני משטרה בכירים התפטרו, מכיוון שלא קודמו ואילו בצה"ל כמה קצינים בכירים התפטרו שלא קודמו. המשותף ביניהם: אף אחד מקציני צה"ל לא חקר את נתניהו ואילו הפרשנים הדגולים שלא ניהלו אף משפט ולא בקיעים בקידומים בצבא, יודעים את כל התשובות, הן במשפט והן בעקרונות הקידומים. אבל זה מה שיש בתקשורת.

מה יעשו מלכות היופי

הגיעה העת להחליף את הסיסמה משלום עולמי לחיסון עולמי, וכנראה שבחורף השתא אנו נתחרפן בגלל החורפנים ובגלל המוטציה של הבאג שחדר לחיינו וצוחק כל הדרך אל החיסון, כי הקורונה לא הגיעה מדימונה אלא הרבה יותר צפונה נגבה קדמה ומזרחה כי הגודל לא קובע.

טראמפ – שעת נעילה

טראמפ, שעת נעילה: היה טוב לישראל, רע לאמריקה, בעיתי לאירופה מתוסבך ומסוכסך עם חברי ממשלתו ומפלגתו וסממן לא מכובד למוסד הנשיאות .


הפרקליטות שוב משתוללת

הפרקליטות שוב משתוללת עם החלטה טיפשית לחקור במשטרה את מיקי זוהר, התבטאות לא מוצלחת אינה עילה לחקירה או ענישה, מקסימום דיון בכנסת בוועדת משמעת. החלטת הפרקליטה היא שליפה אומללה מהמותן שלא מוסיפה כבוד למערכת, שלאחרונה סובלת מחוסר אימון כאשר גברת חרדית בשבת נעצרת במשטרה על אמירה כללית לא מאיימת על מנדלבליט, חוסר איזון וחוסר אמון בשלטון החוק. דרוש שינוי מחשבה החלטה והחלפת דיסקט עם כמה בחירים בצמרת.

ברגע האחרון

1. למרות כל ההיסוסים, ההסתייגות, הפחדים, קצת שקרים כביכול, קצת התפרעות מצד הממשלה וראשה בעניין החיסונים, לפתע התקשורת מדווחת שכן חותמים על הסכם עם פייגר על מיליוני חיסונים.

2. הבנתם, איך התקשורת עובדת. לבקר כן, להשמיץ בשמחה אבל אף מילה טובה או ברכה על ההישג המאמץ הקשרים, זה יותר מדי.

3. אבל אל תדאגו, עברנו את פרעה, ולא לשכוח, יש לנו "ארץ נהדרת", אבל יושבים בה יותרמדי "פלצנים וקטני אמונה".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: