חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסעדת רפאל וקרט מקבוצת ניופאן בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לטובת סיקור קולינרי אינטרנטי מקצועי

מסעדת רפאל, בשיתוף מועדון צלמי Canon מבית קרט, קיימו מפגש מקצועי ראשון מסוגו  המשלב את החדשנות הקולינרית של השף רפי כהן, יחד עם החדשנות הטכנולוגית של ענקית הצילום Canon. במסגרת שיתוף הפעולה צוותו בלוגרים מובילים ומקצועיים מתחומי הקולינריה יחד עם צלמים מקצועיים, למטרה משותפת – לייצר מודעות לתחום ולספק כלים מקצועיים לעוסקים בסיקור תכני קולינריה ברשת.

השף רפי כהן: "כמי שמקפיד הקפדה יתרה על סטנדרטים קולינריים גבוהים ואוהב את יתרונות רשת האינטרנט, חשוב לי לטפח ולסייע לבלוגרים בעלי זיקה והבנה אמיתית באוכל לבלוט, ללמוד ולהצטיין. אני מאמין שבלוג שתכניו מקצועיים ומנומקים וכותב אותו אדם שמסוגל להעריך חומרי גלם איכותיים, שילובים יצירתיים וביצוע מוקפד, מספק ערך מוסף אמיתי לקוראים שלו ותורם להעלאת המודעות ליתרונות האוכל האיכותי, הבישול, האירוח וכל הנלווה לכך".
 
בהתייחס לשיתוף הפעולה עם מועדון הצלמים של קרט הסביר כהן: "מלבד התוכן, בלוגים רבים זקוקים לעזרה בפן הויזואלי ולמרות שהתכנים מנומקים ומקצועיים, הצד הויזואלי לא תמיד עולה בקנה אחד עם הטקסט. מסיבה זו בחרתי לחבור לחברת קרט, המנהלת מועדון צלמים מקצועי ושותפה לערכים המנחים אותי הדוגלים בהעשרה, העברת ידע וטיפוח מצוינות. אין לי ספק כי שילוב היכולות המקצועיות של קרט בתחום הצילום יחד עם המקצועיות הקולינרית של רפאל, תביא ליצירת סטנדרט מקצועי גבוה שיתרום לכל המעורבים ובראשם צרכני תוכן קולינרי שהם היום אחד הקהלים הצומחים ביותר באינטרנט".

מנהל שיווק קרט מקבוצת ניופאן, גיא בן נון: "היום, עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הצילום, כל אחד יכול לשפר משמעותית את איכות התמונות שהוא מצלם, אך יחד עם זאת, צילום אוכל נחשב, ולא בכדי, לאחת המיומנויות הבולטות והמורכבות ביותר בצילום. תמונה יכולה להרים או להפיל בכל תחום, אבל בתחום הקולינרי היא דומיננטית במיוחד. ייעודו של מועדון הצלמים שאנחנו מנהלים מזה כשנתיים, הוא לשפר כל הזמן את הידע המקצועי של קהילת הצלמים בארץ ולכן מעורבות במהלך אסטרטגי שמטרתו העצמה והעשרה, היא בדיוק המהלך שאליו נשאף לחבור. אני מקווה ומאמין כי שיתוף הפעולה בין מקצועיות בצילום ומקצועיות קולינרית יתרום לשיח המקצועי בנושא ואף לשינוי חזותי בבלוגים ובאתרי קולינריה ברשת".

במסגרת אירוע הטעימות והשקת תפריט החורף של מסעדת רפאל, שהשיק את היוזמה המשותפת השתתפו הבלוגרים: תמי "קולינריא" , אריאלה פיקסלר אורן "בישול בקצב הסלסה", מעיין נדיר, כפיר וגל food&wine , ערן ועידית "אוכל זה טעים" ורחלי זוסמן "פשוט מבשלת".
הצלמים: ניר אלון, אליק מוס, דודי מרום, נועם וינד, שלומי ארביב ואסנת רום.

בחודשים הקרובים יתקיימו אירועים נוספים שישלבו גופים קולינריים בכירים נוספים.

לאתר רפאל – www.raphaeltlv.co.il
לאתר מועדון הצלמים: www.canon-proclub.co.il

אודות קרט מקבוצת ניופאן
חברת קרט (1943) מתמחה בשיווק ומכירת מותגים בינלאומיים ומשווקת מגוון רחב של מוצרים בתחומים: צילום וידיאו, מיכון משרדי וביתי, טכנולוגיה, תקשורת, אביזרי מחשב ותוכנה, אלקטרוניקה בידורית ועוד. קרט היא הנציגה הרשמית של Canon, PENTAX, Pixxel,  ,Altec Lansing ,Plantronics Diesny, ,Siemens, AXIS ,EIZO Viewcast, באפריל 2009 השלימה קבוצת ניופאן רכישה של 100% ממניות קרט ומיזגה את פעילותה לתוך החברה, כחטיבה נפרדת.
אודות ניופאן
קבוצת ניופאן הכוללת את "ניופאן IT",  קונצרן Haier, היא היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים בהם: TOSHIBA,BOSE ,   JBL , דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER ו-DELL. החברה המעסיקה כ- 400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה  ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ- 700 מליון שקלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירון תקשורת משווקת

מאת: מירון תקשורת משווקתפרסום באינטרנט01/02/121222 צפיות
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור04/11/111265 צפיות
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור17/10/111487 צפיות
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור13/10/111519 צפיות
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

מאת: מירון תקשורת משווקתעסקים, מימון וכספים11/04/112216 צפיות
בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185102 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172768 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172563 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172466 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152967 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152234 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica