חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלגיליות

מאת: Andyספורט אתגרי09/02/20103676 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גלגיליות מאז ועד היום

גלגיליות היו פופולאריות כבר מאז המצאתן, שכן הנסיעה עליהן מסבה הנאה רבה. למעשה, גלגיליות הינן נעליים אשר לסוליותיהן מוצמדים גלגלים המאפשרים החלקה. כיום, ישנם סוגים רבים של גלגיליות, כאשר הגלגיליות המסורתיות היו פופולאריות במשך שנים רבות. גם היום ישנם לא מעט אנשים המעדיפים דווקא גלגיליות מסורתיות, אשר להן מוצמדים ארבעה גלגלים בצורה של מרובע. גלגיליות אלה משמשות להחלקה ספורטיבית ואמנותית, כאשר ישנם אפילו אנשים הרוקדים עליהן. יתרונן של גלגיליות אלה הינו היציבות. מפאת האופן בו מורכבים הגלגלים, מעניקות גלגיליות אלה יציבות רבה ומאפשרות לעמוד איתן במקום מבלי ליפול. לעומתן, הגלגיליות החדשות יותר (הידועות כרולר בליידס) אינן יציבות באותה מידה, וזהו גם יתרונן וגם חסרונן. המבנה של גלגיליות אלה הינו שונה, שכן הגלגלים המוצמדים אליהן מסודרים בצורת להב (מכאן שמן). גלגיליות אלה מעניקות מידה פחותה של יציבות, אך מאפשרות גמישות רבה יותר בתנועות ובנסיעה, ואף נסיעה מהירה יותר במידה משמעותית. גלגיליות אלה הלכו וצברו פופולאריות רבה במהלך השנים האחרונות, שכן הן עונות על יצריהם ההרפתקני של אנשים רבים ברחבי העולם. גלגיליות אלה פופולאריות בקרב ילדים, צעירים ומבוגרים רבים, שכן הנסיעה עליהן מהנה במיוחד. אך לא משנה באילו גלגיליות תבחרו, הנסיעה על גלגיליות הינה פעילות מהנה ומתגמלת המעניקה לכם פעילות ספורטיבית, הנאה הרפתקנית ואף פורקן ליצירתיות. אנשים רבים עוסקים בהחלקה על גלגיליות כפעילות אמנותית, בין אם מדובר בהחלקה אמנותית או אפילו בריקוד.

שימושים שונים של גלגיליות

ישנם שימושים רבים ומגוונים לגלגיליות מכל הסוגים. ניתן להשתמש בהן בכדי להגיע ביעילות ובמהירות ממקום למקום, שכן הנסיעה הינה מהירה למדי, בייחוד על גלגיליות הלהב (רולר בליידס). לרוב, אנשים נוסעים על גלגיליות למטרות הנאה וספורט, כאשר ישנם אנשים העוסקים בכך באופן מקצועי. תחרויות ספורט ברחבי העולם כוללות החלקה על גלגיליות, בין אם מדובר במירוצים, החלקה מסוג אקסטרים (הכרוכה בפעלולים ובקפיצות מסוכנות) או בהחלקה אמנותית. ניתן לנסוע על גלגיליות כפעילות פנאי, כאשר אנשים רבים הולכים לחוגים שונים בכדי ללמוד כיצד לנסוע באופן יצירתי ומהנה במיוחד.

חוגים לנסיעה על גלגיליות

ישנם חוגים רבים בישראל המציעים הדרכה בתחום הנסיעה על גלגיליות. אם אתם מעוניינים להחליק דווקא על גלגיליות מסורתיות, ישנם מקומות רבים בארץ המציעים גלגיליות להשכרה ולמכירה ואף הדרכה על ידי מדריך מקצועי. ישנם חוגים רבים המלמדים החלקה אמנותית, החלקת אסקטרים וסוגים אחרים, כאשר מטרתם של חוגים אלה הינה להכשיר מחליקים צעירים ומבוגרים למטרות שונות. ניתן להירשם לחוגי גלגיליות אלה גם כתחביב, שכן מדובר בפעילות פנאי מהנה במיוחד. הנסיעה על גלגיליות במסגרות אלה מעניקה גם פעילות חברתית ענפה, ומסייעת לכם להתחבר עם חובבי גלגיליות אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Andy

מאת: Andyרהיטים11/01/111408 צפיות
איך לבחור נכון את מזרונים חדשים לשינה נינוחה? מה חשוב ביותר בתהליכי בחירה? על זה המאמר

מאת: Andyבית חכם11/01/112446 צפיות
איך לבנות בריכה בחצר של הבית? לאיזו חברה לתת עדיפות? ומה חשוב ביותר לדעת על בניית בריכה

מאת: Andyעסקים קטנים ובינוניים11/01/111333 צפיות
כותב על מקצוע המנעולן וכל משהו סביב - שירות ואנשים

מאת: Andyפנג שווי11/01/118736 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: Andyבגידות11/01/111609 צפיות
מאמר מפתח נושא רגיש במשבר האישי בחיים בן אדם רגיל

מאת: Andyמשחקי אונליין10/07/101496 צפיות
בועות בצרורות הינו משחק ותיק ואהוב של מיליוני אנשים בעולם.מאמר מספק מידע על משחק אצמו,יתרונות שילו ויצרנית. איך להתמודד עם כשות המחשק מדברים בחלק שני של מאמר.לקריא לכל גיל.

מאת: Andyתרבות דיגיטלית29/05/102193 צפיות
לא פעם במהלך גלישה באינטרנט ניתן להיתקל בהצעות של סרטים לצפייה ישירה באתרים. הקולנוע מאפשר ללקוחותיו לראות המון סרטים חדישים בטכנולוגיה וגראפיקה איכותית ומציע חווית צפייה משותפת.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222727 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162912 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162704 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152675 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152378 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152101 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132500 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica