חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קהילת עורכי הדין בישראל - ReadLaw

קהילת עורכי דין ReadLaw הוקמה במטרה לספק לעורכי הדין פלטפורמה חברתית, קהילתית ופרסומית, שתאפשר להם לשמור על אינטרקציה בין חברים למקצוע ובין לקוחות פוטנציאלים וקיימים. הפונקציות השונות באתר ReadLaw תוכננו בקפידה בשיתוף ובהתייעצות עם עורכי דין, במטרה לספק את מירב הצרכים הקיימים כיום בקרב הקהילה המשפטית בישראל.

בקהילת עורכי דין ReadLaw תוכלו להכיר עמיתים למקצוע, לפרסם מאמרים, לפרסם את משרדכם ושירותיכם המקצועיים, לנהל צא'טים, לחפש ולהציע משרות משפטיות, להעביר ו/או לשתף פעולה בתיקים וליצור לעצמכם רשת חברתית של עורכי דין, בנוסף תוכלו להנות מעדכונים בדבר אירועים, השתלמויות, מבצעים וימי עיון של לשכת עורכי הדין.

בקהילת עורכי דין ReadLaw עומד לרשות החברים  מידע על הרצאות, מפגשים חברתיים, ימי עיון, כנסים, חגים ועוד מבחר פעילויות  לקהל עורכי דין בישראל. כל אחד מחברי קהילת עורכי דין ReadLaw יכול להכניס ללוח אירועים יום עיון, הרצאה וכד' שהוא מארגן ולהזמין את חברי הקהילה לקחת חלק בו. 

בקהילת עורכי דין ReadLaw  יכולים חברי הקהילה להקים קבוצות קניה. במסגרת קבוצות הקניה באתר ReadLaw יוצעו על ידי ספקים חיצוניים מוצרים שונים במחירים מוזלים לקהילה המשפטית המאוגדת באתר. חלק מקבוצות הקניה יותנו במספר מוגדר של מינימום רוכשים וחלק ממכירות המוצרים יוגבלו לפרק זמן מסוים שלאחריו לא ניתן יהיה להצטרף לקבוצת הקניה.

קבוצות הקניה באתר ReadLaw עומדות לשירות הקהילה המשפטית. ספקים המעוניינים למכור מוצרים לקהילה באתר מוזמנים להפנות בקשה למנהלי האתר באמצעות אי מייל. גולשים אשר מעוניינים להתאגד לצורך רכישת מוצרים שונים מוזמנים גם כן להפנות בקשה דומה למנהלי האתר.

חברי קהילת עורכי דין ReadLaw עומדת האפשרותכם לערוך שיחות וידיאו קונפרמס עם חבריהם באתר בממשק קל ונוח.השיחות אינן בתשלום וניתן לערוך שיחה וידיאו עם עד 6 משתמשים שונים בו זמנית.בשיחה ניתן לראות את כל המשתמשים על צג אחד בצורה נוחה וייחודית.

קהילת עורכי הדין בישראל - ReadLaw

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלי שוסטר, עו"ד

מאור - שוסטר משרד עורכי דין

טל': 077-5006363 פקס: 077-5008403

דרך מנחם בגין 44, תל אביב 66183

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלי שוסטר, עו"ד

מאת: שלי שוסטר, עו"דסדר דין אזרחי07/03/101515 צפיות
על מנת שקרנית תחוב באחריות לפיצוי נפגע תאונת דרכים נדרש בראש ובראשונה, כתנאי סף, שהנפגע יעמוד בכל התנאים לזכאות לפיצויים לפי חוק הפיצויים.

מאת: שלי שוסטר, עו"דנזיקין07/03/101353 צפיות
האם זכאותו של אדם (כלפי קרנית) שנפגע בתאונת דרכים שבה פרטי הנהג הפוגע אינם ידועים, מותנית במאמץ ושקידה מצד הנפגע לאיתור פרטי זהותו של הנהג הפוגע?

מאת: שלי שוסטר, עו"דנזיקין01/03/101796 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת במספר תאונות הדרכים בישראל. תאונות הדרכים הפכו מזמן למכת מדינה, מספר הנפגעים מתאונות גדול ממספרם של הנפגעים מכל גורם אחר כדוגמת מלחמות ישראל ופיגועי טרור. מאז קום המדינה נהרגו בכבישים 30,060 בני אדם.

מאת: שלי שוסטר, עו"דדיני משפחה01/03/103029 צפיות
בני הזוג נשואים שאינם משתייכים לאותה עדה דתית, המעוניינים לסיים את נישואיהם יעשו זאת באמצעות הליך הקרוי 'התרת נישואין', במסגרת הליך זה תוגש על ידי בני הזוג או על ידי אחד מבני הזוג תביעה להתרת נישואין לבית המשפט המוסמך, זאת בשונה ממקרה בו שני בני הזוג המשתייכים לאותה עדה דתית, במצב זה אם יבחרו בני הזוג להתגרש יהא עליהם לפנות לבית הדין הדתי, שכן חוק התרת נישואין אינו חל עליהם.

מאת: שלי שוסטר, עו"דדיני משפחה20/07/091176 צפיות
מהם מזונות אישה, מה שיעורם, מתי תהא זכאית אישה למזונותיה, מתי תשלל זכותה של אישה למזונות, עד מתי תהא האישה זכאית למזונות. דמי מזונות, מזונות ילדים- אימתי יחוב הבעל בתשלומם, מה שיעורם, עד מתי חלה חובת תשלום מזונות, מזונות מדין צדקה, מה כולל תשלום המזונות?

מאת: שלי שוסטר, עו"דדיני משפחה20/07/091288 צפיות
ההתפתחות והשינויים שעברה החברה המודרנית יצרו מסגרות משפחתיות חדשות, מסגרות אשר לא היו מקובלות ונפוצות בעבר. אם בעבר היה נהוג כי בני הזוג יינשאו זל"ז, יגורו יחדיו ויביאו ילדים לעולם, כיום, בני זוג רבים בוחרים לקיים מסגרת משפחתית אולם מבלי להינשא זל"ז

מאת: שלי שוסטר, עו"דדיני משפחה20/07/091241 צפיות
בני הזוג נשואים שאינם משתייכים לאותה עדה דתית, המעוניינים לסיים את נישואיהם יעשו זאת באמצעות הליך הקרוי 'התרת נישואין', במסגרת הליך זה תוגש על ידי בני הזוג או על ידי אחד מבני הזוג תביעה להתרת נישואין לבית המשפט המוסמך.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231566 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212059 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211914 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211563 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211242 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201787 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201515 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica