חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Animal Pump - אנימל פאמפ

מאת: יעקב קובי עזראאימונים09/05/20101363 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

Animal Pump - אנימל פאמפ


ארנולד שוואצנגר אחד הבודי-בילדרים שעשו היסטוריה אמר: "שאין תחושה טובה יותר מה-פאמפ (ניפוח) שאנו חשים במהלך האימון". על כן, המוצר אנימל פאמפ מסייע לניפוח השרירים ע"י הרחבת כלי הדם והחדרת חומרי תזונה חיוניים.


האנימל פאמפ מכיל מלחים של קריאטין (כגון: קריאטין הקשור למגנזיום, קריאטין אתיל אסתר וטרי-קריאטין מלאט) אשר חדירים ביותר לתאי השרירים, כך מסייעים להם לפעול להתחזר ולגדול באופן אופטימאלי. כל זאת יחד עם רכיבים אשר מספרים את סירקולציית הדם אל השרירים (כגון: הצמחים תמצית ג'ינגר וקינמון, ביופרין ועוד).


האנימל פאמפ מכיל גם רכיבים נוגדי חימצון (כגון: תמצית זרעי ענבים, n-אצטיל-ציסטאין, תה ירוק וחומצה אלפה ליפואית) המסייעים לשרירים לגדול ולמנוע את התפרקותם המהירה לאחר האימון המפרך.

אנימל פאמפ כולל מספר רכיבים ובמקום לקחת מספר תוספי מזון, הינכם מקבלים בשקית אחת את כל מה שהשרירים זקוקים להתנפח!!!

האנימל פאמפ כולל תוספת קריאטין היסוד, אתה מקבל במינון יומי מלא, ה- creatines בתוספתרכיבים המאיצים את ניפוח השרירים (נייטריק אוקסיד), מאיצי אנרגיה, חומרים נוגדי חמצון, במארז נוח אחד.

החומר הזה נהדר! עובד בתוך חצי שעה, לא כמו קריאטין תוספי אופייני שלך. נותן לך משאבת ברחבי האימון שלך מההתחלה ועד הסוף. מומלץ מאוד לכל מי רציני על מקבל גדול וחזק.

הפאמפ (המשאבה) ... הינו הגביע הקדוש של תחום פיתוח הגוף!!! תחושת הפאמפ לדברי ארנולד וחבריו השרירנים:כל כך ממכרת, דע כדי מצב האופוריה ומרץ, מפל אינטנסיבי נפיחות של השריר שנגרם על ידי השיפור בזרימת הדם. דם, יזע ודמעות אתה שופך על הרצפה בחדר הכושר. המשאבה או אפקט הפאמפ היא צמיחה מיידית של השרירים.

אולם, יש ימים, שלא משנה מה תעשה, תחושת הניפוח היא לכאורה בלתי ניתנת להשגה ... כלומר מעין בוזבז זמן של אימון (אתה עמל לשווא).

הזרמת הדם אל השרירים חיונית לקידום צמיחה של מסת שריר חדשה. יחד עם נוזל הדם העשיר מזין דם ממלא את התאים העובדים באנרגיה וחומרי תזונה (engorging). בו בזמן מתחיל התהליכים האנבוליים. קירות תאי שריר נמתחים והוא מתוח כמעט מתפוצץ נוזל, זה נקרא ניפוח(volumization) התא. בהנחה שאתה אוכל האופן מושלם וראוי, זה צריך להיות נוזל מלא של סוג של אלמנטים מזין במיוחד כדי לעזור לך לעשות את הדבר היחיד שבאת לעשות ... לגדול! זה המקום שבו Animal Pump בועט את הדלת ויוצא לעבודה.


כעת אתה יודע למה אתה צריך את המשאבה-התחושה של השרירים אחרי צבה מלא בדם שלך מה הוא נוהג מפתחי הגוף. פעם הוא שם את המשאבה, תדלוק שרירי עם חומרים מזינים הנכונה היא איפה רווחי אופטימלית ניתן להגיע. Animal Pump זה דלק. קבלת תערובת של חומרים מזינים זכות חיונית. Animal Pump יש הכל, זה מן שילוב סינרגיסטי חיתוך קצה קריאטין, NO מכלול הפיצוץ, אנרגיה קניינית ומערבבים ריכוז, עד שזה נוגד חמצון המגן התא מורכב מתערובת תחבורה אשר מתמחה בהסעות משאבת השרירים כדי ברעב שלך.

אנימל פאמפמן הכוח לבין תא שריר מתנפחים בנוזלים ונקודת מבט זו נעשה לא יותר טוב Animal Pump, Pump כי הוא ארוז עם מטריקס בית ספר חדש של עתירי קריאטינים שונים (creatines), במינון יומי.

מפתחי הגוף השתמשו קריאטין במשך עשור עכשיו עם תוצאות טובות במשך השנים, המדע הביא יותר ויותר מתקדמים צורות של קריאטין על פני השטח. קראטין הוא הליבה, תוספי פיתוח גוף בסיסי, וככזה, הוא תוספת משאבה מוזמן קו צער בעלי חיים.

בעת ביצוע להגדיר כבד, ירידה ברמות ה-ATP (מטבע אנרגיה הניקרא: אדנוזין טרי פוספאט) האינטראצלולאריים (intracellular). קראטין מסייע לשחזר את רמות ה-ATP. אבל לא סתם קריאטין הישן תעשה את העבודה; Animal Pump כולל רק את הטוב ביותר. נטילת תוספי קריאטין לשלב הבא, Animal Pump המשלבת מגנזיום קראטין Chelate (MCC), סוג פטנט של קריאטין, עם התחושה הכי חדשים קראטין אתיל אסתר (CEE) ו-Tri מוכח קראטין מטריקס (TCM) למסור את מרב היתרונות. זו תערובת Combats בעיות קליטה קריאטין ונפיחות של פעם, הבטחת קריאטין שלך מגיע השרירים שלך גדלה ולא את האסלה. המשאבה מבטיחה את ההשפעות של ergogenic קריאטין הם מוגדל, חיסול תופעות לוואי לא רצויות ולהפוך את הלא קריאטין-Responder מינים של פעם שנכחדה.

במהלך אימון אינטנסיבי, אחד הגורמים המגבילים של כוח השרירים שלך ואת הסיבולת היא החמצן ואת הזמינות של חמצן וחומרים מזינים עשירים רקמת שריר. NO Blast Complex שלנו הוא תערובת של חומרים שנועדו להילחם בבעיה זו. ארגינין AKG, Citrulline Malate ו-L-norvaline משולבים כדי למקסם את שחרור בפליטת תחמוצות חנקן. מנקודת מבט של פיתוח גוף תצוגה, זה אומר משאבות שרירים מדהימים יכולת גדולה יותר לנתב חמצן נקי מזין-דם עשיר לתוך השרירים שלך. התוצאה מלאות שרירים אופטימלית ספיגת חומרים מזינים סלולריות מיתרגם מה כל מפתחי הגוף משתוקק-רווחי יותר גודל.

, מגה מאס 4000 Mega Mass


גם אם אתה חזק ושאבתי, איך אתה יכול לקרוע את הכושר בנפרד אם אתה אנרגיה מקופח וחסר ריכוז נפשי? חיי היומיום מלאים מחסומים קבועים אשר מנסה לזרוק אותך במשחק ברזל. אז כשזה מגיע האנרגיה, בעלי חיים משאבה יש לי את הגב. Animal Pump של אנרגיה הבלאגן משלבת מכלול methylxanthines עוצמה יחד עם evodiamine ו vinpocentine לתת לך את זה להגביר את האנרגיה שמקבל את ירו למעלה לאימונים ואת להתמקד חדות מנטלית כל כך חיוני בהקמת אכפת חיבור שרירים. חומרים אלו חזקים להגיע עמוק לתוך התא שריר כדי לספק אנרגיה ארוך טווח וכוח, ובכך לעכב את התחלתה של עייפות שרירים. כי הביצועים קצה להתמקד יכול להיות ההבדל בין מבנה גוף של לוחם סוף השבוע מתחרה הדף.

אנחנו לא נעשה עדיין, Animal Pump משלבת תערובת נוגדי חמצון מקיפה שנועדה להגן על התאים שלך מפני המתקפה הכבדה של הרמת הארדקור. הרמת כבד משאיר מאחוריו רדיקלים חופשיים, אשר מזיק אם נותר לבדו. הייצור חינם הקיצוני הוא גדל גם עם שחרור משופר תחמוצת החנקן. אנחנו כלל נוגדי חמצון הטובה ביותר לוודא אלה רדיקלים חופשיים הם מנקים את עוזבת את מערכת החיסון חזקה.

אבל בהחלט לא אחרונה לפחות, מורכבת העליון תחבורה מזין, תערובת של מאיצי אינסולין משפרי הקליטה, קשרים בעלי חיים נוסחה Pump יחד. זה מורכב ביעילות ובמהירות שואבת כל אלה מזינים קריטי השרירים שלך. אינסולין חשוב במיוחד עבור התקשור הזה חזק תערובת Cutting Edge לתוך תאי השריר שלך. סוכר נוסחאות לאדן העבר עזר להגביר את רמות אינסולין, אולם הם גם הוסיף פחמימות מיותרות.

משאבה עם בעלי חיים לא פחמימות נחוצות עבור אינסולין המקסימלית potentiating אפקטים. חיה משאבת אינסולין חדשנית של מאיצי יכול לשפר באופן משמעותי את המשאבה, ירידה חומצה לקטית לבנות במהירות להרוות את השריר עם חיתוך קצה creatines ו חומרים מזינים חיוניים לצמיחה. זה מוגבר יותר על ידי משפרי הקליטה המקצועית, להבטיח כי בעלי חיים אשר משאבה של מכלולי נספגים באופן מלא מועברים אל השרירים שם הם ישמשו באופן מלא.

המשאבה היא מרכיב בלתי נפרד לצמיחה שריר חדש. זה ממש נשמת אפה "של עיסוקים פיתוח הגוף שלך, במתן משמעות האימונים מונוטוניים ומתן מזון כדי מתרוקנים תאי השריר שלך. ללא המשאבה, אתה לא הולך לשום מקום ... רתום את הכוח שלה ואת השמים הם הגבול. אם אתה רוצה לפוצץ, עם התפר-לקרוע, למתוח-סימון המונית כוח לשבור שיא אישי, בעלי חיים המשאבה היא הגביע הקדוש שלך. זה המשאבה, במארז.


Foundational Creatine Matrix

· Magnesium Creatine Chelate

· Tricreatine Matrix

· Creatine Ethyl Ester

NO Blast Complex

· Arginine AKG

· Ornithine AKG

· L-Carnosine

· L-Norvaline

Energy Rush Complex

· Methylxanthine Comples

· Evodiamine

· Vinpocetine

Antioxidant Complex

· OPC

· NAC

· EGCG

· K-R Alpha Lipoic Acid

Pump Transport Complex

· Taurine

· Ginger Root Extract

· Cinnulin PF

· 4-Hydroxyisoleucine

· Bioperine

יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר. מר יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

כתב את הספרים:
1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף.
2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי.
3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות!

בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוז...).
* דיאטה מהירה דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140
* מנהל האתר: ארגון הבריאות והכושר.
ארגון הבריאות והכושר הישראלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב קובי עזרא

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191556 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ורפואה כללי25/08/131844 צפיות
סוכרת סוג 2 (סוכרת מבוגרים) סוכרת מסוג 2 בעבר כונתה סוכרת מבוגרים, היות ובעבר כמעט ורק מבוגרים ובעיקר שמנים סבלו ממנה. כיום עם מגפת ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער, חלה עלייה בתחלואה של סוכרת סוג 2 בילדים ונוער, זאת עקב ההשמנה אשר נובעת מתזונה בלתי נאותה וחוסר פעילות גופנית. בסוכרת סוג 2 נוצרת תופעה של תנגודת הגוף להורמון אינסולין וכך בהמשך הפרשת אינסולין מוגברת, ובסופו של דבר ירידה בכמות האינסולין המופרשת מבלוטת הלבלב, כך לנעשה נוכל להבחין בעליית רמות הסוכר בדם, מצב המכונה היפרגליקמיה והתפתחות סו

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה18/08/131535 צפיות
דיאטה, ודיאטות בלתי פעילות אם כן נשאלה השאלה מדוע דיאטות אינן פעילות? או לפחות אנו רואים ירידה במשקל בהתחלה, אך כעבור זמן קצר אנו נתקעים! הסיבה העיקרית שדיאטות לא עובדות היא שלכל תוכניות הדיאטה למיניהן יש הנחת יסוד שגויה המבוססת על טיפול בסימפטומים, בגורמים החיצוניים וללא התייחסות לקשר של גוף-נפש הסתכלות מלאה על החיים שלנו. דיאטת מתבססות על כוח רצון ומשמעת עצמית בעיקר בלי לבדוק למה מלכתחילה אוכלים יותר מידי. בנוסף, השינוי המוצע הוא מבחוץ פנימה במקום מפנים החוצה. כלומר, דיאטות מציעות שנשנה את הפ

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה01/08/131612 צפיות
דיאטת אטקינס: ד"ר אטקינס ממליץ בדיאטה שלו לצרוך בכמות כמעט בלתי מוגבלת, את המזונות הבאים: בשר, ביצים, גבינה ושומן, שמן וחמאה, וללא ספירת קלוריות. אך ישנו הצורך להגביל את צריכת הפחמימות מוגבלת לכ- 20 גרם ביום. דיאטה של אטקינס הינה ללא פחמימות לפחות בשלב הראשון. דיאטת אטקינס הידועה גם כדיאטה עתירת חלבונים ושומנים ודלה בפחמימות. למידע נוסף אודות דיאטת אטקינס. התיאוריה שאחרי הדיאטה, לדברי יודעי דבר ואטקינס הינה שלאורך התפתחות האדם, למעשה עד המהפכה החקלאית שחלה לפני כ- 10,000 שנה, האדם כמעט שלא ני

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/04/131773 צפיות
מחקר על השפעות של דיאטה ללא פחמימות על פי מחקרים תצפיתיים תוכננו רופאים ומדעני תזונה, נמצאו ביצועים גופניים בלתי תקינים הם נפוצה אך אינם מחייבים תוצאה של דיאטת דלת פחמימות או דיאטה ללא פחמימות. אך יחד עם זאת, שימוש טיפולי בדיאטות קטוגניות לא צריך לחייב הגבלה מכל עבודה פיזית או פעילות גופנית, עם הייחודיות שהיכולת האנאירובית היחידה היא מוגבלת, כגון הרמת משקולות. במקרה זה, בשל רמות הגליקוגן הנמוכים בדיאטה קטוגנית, ספורטאים תחרותיים קשה עד כדי שאינם מסוגלים לעקוב אחרי זה סוג של דיאטה. בשנת 1939 שני

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה03/04/131576 צפיות
מיץ טהור מכיל לא מעט סיבים תזונתיים, מיץ צם לעתים קרובות להשתמש בחוקן או משלשלי צמחים או מים מלוחים בתקופת צום יעילים לסלק פסולת מהמעיים והמעי הגס. שיטה נוספת להשגת אפקט זה כרוך קליפות פסיליום בערבוב עם המיץ הטבעי. בגלל שפסיליום אינו נספג לגוף, אך הוא סופח נוזלים באופן משמעות, כך הוא יוצר את העיקר הנחוץ כדי להקל על פינוי.

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185632 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163579 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152666 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143023 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica