חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לרזות - איך עוצרים את היו-יו

מאת: ליה אונלידיאטה ותזונה16/03/20091293 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחקרים הוכיחו כי וירוסים חבויים גורמים לעליה במשקל ובאחוזי שומן גם בבעלי משקל תקין

כמה פעמים החלטנו שאנחנו לא אוהבים את מה שאנחנו רואים בראי והתחלנו דיאטה נוספת. כמה פעמים החלטנו שמהיום אנחנו מגייסים את כל הנחישות וכוח הרצון לשנס מתניים (תרתי משמע), לאכול רק לפי התפריט (שזה לא הרבה), רק בישיבה, ללעוס לאט, לשתות הרבה, ללכת המון, ולחרוק שיניים כשמתחשק משהו טעים להתנחם איתו.

כמה פעמים יצאנו למסע קניות מטורף של בגדים במידות קטנות, ולא בצבעים כהים כי זה מרזה. כמה פעמים התחלנו לצאת יותר מהבית, ואפילו בכיף, הפסקנו לנסות להחביא את הבטן או הירכיים (או שניהם), קצרנו מחמאות, והתחלנו לחייך במבסוטיות על זה שמסתכל עלינו מתוך הראי. ואהבנו. אהבנו את מה שראינו שם.

ואז ...

כמה פעמים עלינו שוב על המשקל, ושנאנו, שנאנו את מה שראינו שם. כמה פעמים היינו צריכים לשאת את מפח הנפש של העליה החוזרת במשקל, לאחסן את הבגדים היפים והקטנים במדף גבוה גבוה בארון ולנער את הבגדים ההם, אלו שקל יותר להתחבא בהם, על פי רוב – בבית ...

כמה פעמים הלקנו את עצמנו שאנחנו חסרי כוח רצון ויכולת. כמה פעמים כעסנו על עצמנו שאנחנו חסרי עמוד שדרה וחסרי התמדה ומגיע לנו להראות כמו שאנחנו נראים. כמה פעמים חרקנו שיניים כשעברנו ליד הראי בדרכנו למטבח כמהים למשהו קטן, וטעים.

אך ברשותכם ...

רגע לפני שאתם מוציאים את עצמכם להורג (שוב), דעו שזה בכלל לא אתם. זה לא בגללכם. זה בגלל האויב שבפנים.

שימו לב ...

במחקר שבדק את הקשר בין וירוסים החבויים בגוף לבין השמנה מדדו משקל ואחוז שומן של 20 זוגות תאומים זהים, כלומר, פרטים בעלי מטען גנטי זהה ותנאים סביבתיים זהים. ההבדל היחיד שנמצא בין התאומים היה שבדמו של אחד מהם נמצא הוירוס Ad-36 ובשני לא. התוצאות הראו כי התאום הנושא את הוירוס היה בעל משקל גבוה יותר ואחוזי שומן גבוהים יותר מהתאום שלא היה נגוע בוירוס. כלומר, הוירוס אשם. [1]

זה לא אתם, זה הוירוס.

כיצד וירוסים גורמים להשמנה

על פי התגלית המדעית של ד"ר חנן פולנסקי, שהתפרסמה כבר בשנת 2003, דנ"א זר שחבוי באדפוציטים (תאי שומן) מרעיב את הדנ"א האנושי בתאים אלו. דנ"א זר, שמקורו מוירוסים וחידקים, ניזון ממשאבים שהוא "גונב" מהתאים בהם הוא מתחבא, וכך יוצר מחסור במשאבים הקיימים בתאים אלו. הדנ"א הזר, שהוא טפיל גנטי, למעשה "מרעיב" את הגנים האנושיים, וגורם להם לפעול בצורה חריגה. לכן כינה ד"ר חנן פולנסקי תגלית זו בשם "תופעת הגן המורעב".

הפעילות החריגה של הגנים האנושיים באדפוציטים גורמת לעליה במספרם ולאגירת יתר של שומן בתוכם. קשר זה בין נוכחות הוירוס Ad-36 באדפוציטים ובין העליה במספרם ובכמות השומן בתוכם הוכח לאחרונה במספר מחקרים [2,3].

יתר על כן, במחקר קליני שבדק 502 משתתפים, מתוכם 378 נבדקים שאינם נשאים של הוירוס Ad-36 ו-124 נשאים, נמצא כי הנשאים שוקלים בממוצע 26 ק"ג יותר! המחקר אפילו מצא הבדל אצל הנבדקים שנמצאו בטווח המשקל התקין. נשאי הוירוס בקבוצה זו שקלו 6.9 ק"ג יותר מהלא נשאים. [1].

אז לפני שאתם מתחילים דיאטה נוספת כדאי לבדוק מה הסיכוי להצליח בה – כלומר – האם אתם נושאים וירוס הגורם לפעילות חריגה של האדפוציטים ולכן עלול להוביל להשמנה. כי אחרת, זו תהיה סתם עוד דיאטה שתוביל אתכם למפח נפש נוסף (וחוזר חלילה...)

כי מה קורה כשעושים דיאטה? הדיאטה איננה משמידה אדפוציטים, היא רק מרוקנת אותם. ואדפוציטים ריקים אינם עומדים ומחכים באפס מעשה, אלא שולחים למוח סיגנל המעודד אכילה. סיגנל זה מתורגם על ידי המוח לתחושת רעב. ככל שהמאגרים ריקים יותר תחושת הרעב חזקה יותר, והדרך למקרר קצרה יותר.

והרי לכם היו-יו הידוע לשימצה.

זו הסיבה שאתם נהנים מאבק הכוכבים של דיאטה "מוצלחת" רק לזמן קצר כל כך. ככל שהדיאטה "מוצלחת" יותר, תגובת הנגד של הגוף חזקה יותר - תחושת הרעב קשה יותר, ומשך התהילה קצר יותר.

אז מה אפשר לעשות?

הדרך היחידה לשמור על המשקל, ולנסות להפוך את החלום הקצר למציאות אפשרית, היא צמצום מספרם וגודלם של האדפוציטים באמצעות הפחתת רמת הדנ"א הזר של הוירוס בתאים אלו. איך אפשר לעשות את זה? בעזרת תרופות או תוספי תזונה. באשר לטיפול התרופתי שאלו את רופא המשפחה. באשר לתוסף התזונה – פשוט הוסיפו תוסף תזונה נוגד דנ"א זר לתפריט היומי.

תארו לכם שבמקום להרעיב את עצמכם כל מה שצריך לעשות זה לוודא שדנ"א זר של וירוסים לא ירעיב אתכם - כלומר את הגנים שלכם, באמצעות אורח חיים נכון יותר ו...תוסף תזונה מתאים.

מובאות:

  1. Atkinson RL et al. Humanadenovirus-36 is associated with increased body weight and paradoxicalreduction of serum lipids Int J Obes (Lond). 2005;29(3):281-6.
  2. Pasarica M et al Adipogenichuman adenovirus Ad-36 induces commitment, differentiation, and lipidaccumulation in human adipose-derived stem cells. Stem Cells.2008;26(4):969-78.
  3. Vangipuram SD et al. A human adenovirus enhancespreadipocyte differentiation. Obes Res. 2004;12(5):770-7.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פולי דנ"א

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליה אונלי

מאת: ליה אונליתוספי מזון13/04/091683 צפיות
וירוסים חבויים הם למעשה טפילים גנטים הניזונים ממשאבים שהם "גונבים" מהתאים בהם הם נמצאים. המחסור שיוצרים הוירוסים החבויים בתאי הפונדקאי משבש את פעילות הגנים בתא וכתוצאה מכך - משבש את פעילות התא. הוירוסים החבויים אינם "שוברים" את הגנים האנושיים בתא הפונדקאי, הם פשוט מרעיבים אותם וכך פוגעים בפעילותם התקינה. כמובן, ככל שריכוז הוירוסים החבויים בתא הפונדקאי גבוה יותר, מידת השפעתם רבה יותר והנזק גדול יותר.

מאת: ליה אונליתוספי מזון13/04/091168 צפיות
על פי תיאורית "הגן הרעב" וירוסים חבויים הם למעשה טפילים גנטים הניזונים ממשאבים שהם "גונבים" מהתאים בהם הם נמצאים. המחסור שיוצרים הוירוסים החבויים בתאי הפונדקאי משבש את פעילות הגנים בתא וכתוצאה מכך - משבש את פעילות התא. ככל שריכוז הוירוסים החבויים בתא הפונדקאי גבוה יותר, מידת השפעתם רבה יותר והנזק גדול יותר.

מאת: ליה אונליסרטן07/04/092019 צפיות
אנשים החולים במחלות כרוניות מעלים את הסיכון של בני זוגם לחלות באותן מחלות

מאת: ליה אונליתוספי מזון16/03/091167 צפיות
מהו דנ"א זר של וירוסים חבויים ולמה זה עוד יותר מדאיג בחורף

מאת: ליה אונליסרטן16/03/091550 צפיות
מחקר מראה כי ישנם גידולים שפשוט נעלמים, ללא צורך בטיפול רפואי.

מאת: ליה אונליתוספי מזון16/03/091346 צפיות
מה זה דנ"א זר, מי הם הוירוסים החבויים ולמה זה עלול להיות עוד יותר מסוכן בתקופת ההריון.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201560 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191998 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181697 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181281 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189719 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181499 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181569 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica