חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברומטר המסחר הצרכני Consumer commerce Barometer

מפרסמים ומשווקים יוכלו מעתה לבדוק שני פרמטרים שלא יכלו לבדוק עד כה, לאתר איזה אחוז מקהל היעד הצרכני שלהם מבצע סקר שוק באינטרנט לפני שהם רוכשים בפועל, ובעצם, לבדוק מה הסבירות  שצרכנים משתמשים באינטרנט כדי לבצע סקר ורכישה של מוצרים שונים. והפרמטר השני להעריך את התפקיד שמהווה הסקר המקוון  של הלקוח שהוא מבצע באינטרנט עד הרכישה בפועל, לעומת  שימוש וחיפוש במקורות מידע צרכניים אחרים  בין כל מיני מדינות, השוואה שאמורה  לסייע למפרסם להקצות את תקציב השיווק בצורה יעילה יותר.  בעבר כדי להבין את התנהגות הלקוח  היה צריך  או לאמוד, לשער,  או להשקיע משאבים רבים בעלויות גבוהות בהעסקת צד שלישי כדי להבין את התנהגות הצרכנים .

כיום את הפרמטרים האלה אפשר לבדוק בקלות הודות לכלי חדש שהשיקה גוגל ביוני 2010 בשיתוף עם ארגון לשכות הפרסום האינטראקטיבי  ברחבי אירופה The Interactive Advertising Bureau  - IAB , הכלי הוא ברומטר המסחר הצרכני

   (CCB – Consumer commerce Barometer)

      כלי אינטרנטי חינמי, שעושה שימוש בנתוני חברת המחקר הבינלאומית TNS   חברת טיילור נלסן סופרס היא חברה בריטית המספקת נתוני מדרגים ל-75 מדינות והיא מציעה נתוני רייטינג בחתכים שונים, ביניהם חתכים דמוגרפיים וחתכי גיל, באמצעות סקרים ומחקרים.

ברומטר המסחר הצרכני יעזור לכל מי שעוסק בתעשיית הפרסום הדיגיטאלית להבין ולהשוות דרכי התנהגות שונות של צרכנים בהתחשב בשוק ובסקטור.  הכלי פעיל נכון לעכשיו  ב-27 מדינות, ישראל, אנגליה, אוסטרליה,  אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, מצרים, פינלנד, דנמרק נורבגיה, שבדיה, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד,  איטליה, הולנד, ניו - זילנד, פולין, פורטוגל, רוסיה, דרום אפריקה, ספרד, שוויץ, תורכיה, ושבע האמירויות הערביות  המאוחדות  (אבו דאבי, עג'מאן, דובאי, פוג'יירה, ראס אל-ח'ימה, שארג'ה ואום אל-קיוין). עושה פילוח לפי ארצות, גיל, מגדר הצרכן, וכמה שימוש עושה הצרכן באינטרנט, אח"כ  מאפשר סינונים על פי 36 קטגוריות של מוצרים: כלי רכב שמתחלק לשתי תת קטגוריות, חבילות טובין שמתחלקות לשלוש תת קבוצות (מוצרי בריאות, מכולת, וקוסמטיקה), פיננסים שמתחלקים לשלוש תת קבוצות, מוצרי מדיה שמתחלקים לשלוש, קמעונות שמתחלקים ל-12 תת קטגוריות, טכנולוגיה ל-9 וטיולים/תיירות שמתחלקים לארבע. בהמשך יש שאלות למחקר שמתחלקות לשלוש אפשרויות : התנהגות רכישה, התנהגות מחקר, ותפיסת הקניות ברשת של הצרכן. שנפתחות כל אחת לתת קטגוריות שאף הן נפתחות לתת קטגוריות. כך מעל 40 שאלות עבור בדיקת המפרסמים . הנתונים שעליהם מבוסס הכלי יעודכנו מדי שנה כדי להישאר מעודכנים ביחס להרגלי הצרכנים, ולזהות מגמות בשוק.

 בדקתי את הכלי והנה כמה דוגמאות, קנו בישראל ברשת ספרים   6% נשים בגילאי  55 ומעלה לעומת 12% גברים  בגילאי 14-34 שנים. בדקתי גם עבור מצלמות דיגיטאליות אותן רכשו ברשת גילאי

14-34 גברים ונשים כאחד 41%. אפשר להשוות איזה אחוז מקהל היעד מבצע סקר באינטרנט ורוכש בחנויות לא מקוונות, לעומת מבצעי סקר ורוכשי המוצר באינטרנט,  איזה אחוז מבצע סקר וגם רוכש את המוצר אופליין ועוד. התוצאה מובאת כגרף ובגיליון אלקטרוני, לבחירת הבודק.

   לאחר שהתפעלתי מהכלי ושמחתי בשמחת המפרסמים והמשווקים, וקיוויתי עבורם שאכן הכלי הזה אמין, לא יכולתי שלא לחשוב על אותם אלה שיפסידו מהקדמה הזאת, על אותו צד שלישי שהתפרנס מהסקר והחקר והמדגמים עבור המפרסמים והמשווקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילנה שקולניק-בקל

ilana shckolnick-backal

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנה שקולניק-בקל

מאת: אילנה שקולניק-בקלתרבות דיגיטלית17/08/121213 צפיות
השפעותיו החיוביות של ניהול בלוג על הילד.

מאת: אילנה שקולניק-בקלרשתות חברתיות21/07/101665 צפיות
הספריות הציבוריות בישראל להבין שפייסבוק כיום הוא אחד מהאתרים הפופולאריים ביותר עם כ-2 מיליון משתמשים ישראלים. התפוצה הרחבה שלו מאפשרת למצוא בו את קהלי היעד המתאימים לעסקים ומטרות שונים, ולייצר בו פעילות שיווקית מוצלחת , ולכן הוא הכרחי גם לספריות ויכול להפוך לכלי שיווקי ויראלי עבורן כאשר המטרה היא לשווק את הספריה.

מאת: אילנה שקולניק-בקלתעשייה04/06/101377 צפיות
תנאי ההעסקה במפעל פוקסקון קשים ביותר ואינם עומדים בתקנים המינימליים.

מאת: אילנה שקולניק-בקלאינטרנט - כללי27/05/101584 צפיות
כדי להתחרות ב- office של Microsoft ולאפשר עריכה משותפת בזמן אמת. גוגל השיקה לאחרונה גרסאות חדשות ל- Google Docs ולדבריהם " Now faster and easier to use than ever before"

מאת: אילנה שקולניק-בקלתרבות דיגיטלית21/05/101306 צפיות
Google יצאה באחרונה בהכרזה על פתיחה במהלך קיץ 2010 של חנות ספרים באינטרנט בשם Google Editions או "Google Editions e-book store". הספרים האלקטרוניים ימכרו בתשלום ברשת.

מאת: אילנה שקולניק-בקלאינטרנט - כללי15/05/101144 צפיות
נוכח התחרות המתמדת בין גוגל לבין מייקרוסופט והרשתות החברתיות, חלו שיפורים בחיפוש ב- google, על אחדים מהשיפורים אעמוד במאמר.

מאת: אילנה שקולניק-בקלאינטרנט - כללי05/05/102151 צפיות
על אף האפשרויות הרבות שמציע לנו האינטרנט, קיימת סכנת התמכרות העלולה לפגוע בתפקוד הגולש.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213508 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184479 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172607 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162415 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163282 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153247 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153364 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica