חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכרזים בעידן המודרני- 1buy1

מאת: דניאל seoמיתוג אישי 27/07/20101585 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכרזים בעידן המודרני

מכרז הוא קונספט די פשוט, לוקחים מוצר, דואגים להבליט את יתרונותיו של המוצר, מביאים קהל של לקוחות פוטנציאלים שמציעים הצעות מחיר, המרבה במחיר – זוכה. בצורה זו או ממש דומה לה נעשו מכרזים מאז ומתמיד, עד שהגיע עידן האינטרנט כמובן, מאז שנכנס לחיינו המרחב הוירטואלי, דברים רבים שהכירנו באופן וצורה מסוימת הפכו והשתנו לנו, הדוגמא הטובה ביותר היא תרבות הקנייה והצריכה שלנו: אתרים כמו 1buy1 ודומים לו, לקחו את קונספט של מכרז, שינו אותו לאטרקטיבי יותר והביאו אותו לתוך המרחב הוירטואלי, לתוך המחשב הביתי שלנו, לנוחות של הבית שלנו, אפשר להשתתף ולזכות במוצר איכותי מבלי לצאת מהבית!

תרבות הצריכה שלנו בזכות אתרים כמו 1buy1 שונתה מקצה לקצה, אם בעבר היית צריך לאתר ולמצוא מקומות שעושים מכרזים, להגיע אליהם ולהשתתף פיזית באותם מכרזים, והכל בכדי למצוא "מציאות" במחירים זולים ושווים. כיום 1buy1 מביא את המוצרים האיכותיים, המכרזים והמחירים השווים עד אליך, מבלי לטרוח, כמה קליקים בעכבר ואתה בתוך המכרז, זה אולי נשמע מובן מאליו למי שכבר התרגל לאותם מכרזים באתר 1buy1 אך שלא תטעו, מדובר בשינוי שהפך אותנו לצרכנים טובים יותר ושינה לנו את הרגלי הרכישה והקנייה לנצח. תמיד אומרים שלדברים טובים קל מאוד להתרגל, וההוכחה הטובה ביותר היא עצם העובדה שרבים מאיתנו לא יכולים לתאר לעצמם איך הסתדרנו ללא מכרזים באתר כמו 1buy1 בעבר, אנשים קונים יותר ויותר מוצרי חשמל גדולים ועד כרטיסי זיכרון מזעריים דרך האינטרנט, בגלל הנוחות אבל בעיקר בגלל המחיר שלרוב אין לו תחרות.

1buy1 מציע לנו, צרכני האינטרנט, מכרזים על מגוון מוצרים איכותיים, בתנאי תשלום והשתתפות נוחים ושווים ביותר, אתר 1buy1 שינה את רעיון המכרז וכל מכרז באתר 1buy1 מוגבל במחיר מקסימלי שמהווה 10 אחוז או פחות משווי השוק האמיתי של המוצר, לזכות במכרז באתר 1buy1 זה ממש כמו לזכות בהגרלה אך סיכויי הניצחון משחק פה לטובתך, אחוזי הזכייה שלך במכרז באתר 1buy1 טובים פי כמה וכמה מכל הגרלה של מפעל הפיס או כל מסגרת אחרת, למען האמת.

באתר 1buy1, אתה מציע הצעת מחיר למוצר איכותי מחברה מובילה בתחום, אם ישנה הצעת מחיר מדויקת להצעת המחיר שכבר הצעת, אותן הצעות נפסלות, אך אם אין הצעה דומה וההצעה שלך היא הקרובה ביותר למחיר המקסימלי שאתר 1buy1 קבע – אתה הזוכה המאושר. רק שתבינו, המחיר המקסימלי של מוצר כגון מחשב נייד, יכול להיות בסביבות 99 ₪, אין ספק שאם אתה זוכה במכרז, עם תג מחיר שכזה, מדובר בזכייה לכל דבר.

 



תגיות המאמר: 1buy1


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196122 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162145 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162093 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211536 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152623 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152379 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142899 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142842 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146829 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147021 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica