חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטת קנדידה לחיסול הפטריה לעד

מאת: קנדידה סנטרדיאטה ותזונה15/09/20103541 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטיפול בפטריית קנדידה מסתמך במידה רבה על שינוי תזונתי קפדני שמטרתו להשמיד את הפטרייה ולכן אימוץ תפריט מותאם הוא בעל חשיבות מכרעת בתהליך הריפוי.

קנדידה היא פטרייה השוכנת במעי באופן קבוע בריכוזים נמוכים ובלתי מזיקים במצב מאוזן. האיזון מופר כאשר סביבת החיידקים הבריאים (הנקראים חיידקים פרוביוטיים) נפגמת. במצב זה, יכולה פטריית קנדידה להתרבות ולגרום לבעיות בריאותיות רבות הפוגעות באיכות החיים של הסובל. בדרגות חמורות יותר עשויה פטריית קנדידה לפרוץ את גבולות מערכת העיכול ולחדור לרקמות ואיברים וליצור פגיעה ממשית בתפקוד חיוני.

הרפואה הקונבנציונאלית מציעה אינספור אסכולות טיפול – החל ממתן תרופות אנטי פטרייתיות, משחות וכמוסות פרוביוטיות ועד לשימוש במכשיר הביקום (רפואה ביו אנרגטית) הפופולארי. הרפואה הטבעית מתמודדת עם זיהום מסוג קנדידה באמצעות שינויים תזונתיים שמטרתם להרעיב את הפטרייה הניזונה מפחמימות פשוטות ולשקם את פלורת המעי תוך יצירת סביבה של חיידקים ידידותיים ושחזור האיזון. כיום מרבית המטפלים בקנדידה, הן האלטרנטיביים והן הקונבנציונליים, מכירים בחשיבותה של התזונה במניעת התפשטות פטריית קנדידה.

תפריט דיאטת קנדידה.

העיקרון המנחה של דיאטת קנדידה מחלק את התפריט לשניים: מזונות אסורים ומזונות מותרים.

בראש רשימת המזונות האסורים עומדים הסוכר והקמח הלבן. מזונות אילו אסורים בתכלית מאחר ופטריית קנדידה משגשגת על מצע סוכרים ופחמימות פשוטות המעודדות את צמיחתה וגורמות להתדרדרות בחומרת המצב. ההימנעות מסוכר וקמח לבן קשה שבעתיים – בעוד שבדיאטה רגילה הפחתת צריכת מזונות אילו קשה בשל סיבות התמכרותיות (התזונה המערבית עשירה בפחמימות מעובדות וסוכרים פשוטים המזיקים לבריאותינו וגורמים לעלייה במשקל), בדיאטת קנדידה ההתמודדות היא כפולה מאחר והפטרייה גם מגבירה את הדחף לצרוך מזונות מתוקים ועתירי פחמימות.  זאת ועוד, בנוסך להשפעתם השלילית של סוכרים מעובדים על הבריאות הידועה זה מזמן, הקנדידה משחררת רעלים לגוף כתוצאה מפירוק אותם סוכרים ממנה היא ניזונה.

מזונות אסורים נוספים כוללים: שמרים וכל המזונות המכילים אותם, מוצרי סויה, מוצרי תירס, אלכוהול,בוטנים, משקאות ממותקים, פירות מתוקים, פירות יבשים,מוצרי חלב מתוקים,שימורים, רטבים ומזון מוכן.

מזונות מומלצים בזמן טיפול בזיהום קנדידה: ירקות חיים ומבושלים מכל סוג (להוציא החומציים למי שצריך), מרק ירקות בלי הגבלה כולל שורשים ועלים. ביצים, דגים, עוף, הודו. שמן מכבישה קרה. דגנים מלאים: אורז מלא, כוסמת, גריסי פנינה, קוואקר, קינואה, בורגול.שקדים, אגוזים, גרעיני דלעת וחמניות (טבעי).

טיפול בזיהום קנדידה באמצעות תזונה מותאמת אורך כשישה חודשים, כאשר ניתן להבחין בהיעלמות תסמינים כגון פטריה בלשון , הפרעות עיכול, עייפות והשמנה בהדרגתיות עד לריפוי מוחלט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קנדידה סנטר ישראל – המרכז הישראלי הראשון מוסמך לטיפול בקנדידה שמאחד רופאים קונבנציונלים ביחד עם מרפאים טיבעיים תחת קורת גג אחת. ד"ר יוסי דיין, מומחה ותיק לרפואה פנימית ודניאלה שפי, מרפאה טיבעית עם 20 שנות ניסיון ומומחית לקנדידה, פתחו ביחד מרכז משותף שנותן שירות מקצועי ומוסמך לאנשים שסובלים מתופעות קלות עד קשות מזיהום פטרייתי אקוטי או כרוני שמחפשים פיתרון. השירות כולל אבחון קנדידה וטיפול בכל חלקי הגוף מא' עד ת' אצל נשים, גברים וילדים. טיפול בקנדידה - אל תחכו ואל תמשיכו לסבול לחינם: 03-6496888

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קנדידה סנטר

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה04/07/111916 צפיות
קנדידה היא פטריית שמר השוכנת באורח קבע במעי הגס בריכוזים נמוכים. ישנם כ-150 זנים שונים של קנדידה, מתוכם כ-20 זנים מחוללי מחלה. בכמויות קטנות, קנדידה אינה גורמת נזק בריאותי. כאשר סביבת המעיים אינה בריאה, הקנדידה עשויה לפרוץ את דפנות המעי ולנדוד לאיברים ולמערכות בגוף.

מאת: קנדידה סנטררפואה13/04/111520 צפיות
בשנים האחרונות, ישנו מאמץ מוגבר להבין את השפעתה של פטריית קנדידה על הפרעות בריאותיות ומחלות שונות. פטריית קנדידה קשורה בקשר הדוק לרגישות אלרגנית ולהופעתן של אלרגיות מסוגים שונים. מחקרים מדעיים מוצאים את הקשר שבין התפרצות של פטריית קנדידה והופעתן של מחלות שונות, כגון אטופיק דרמטיטיס.

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה13/12/101985 צפיות
חלל הפה, הלשון והושט הם מקומות מוכרים להתפשטותה של פטריית קנדידה. אחד הסימנים הבולטים המעידים על נוכחותה של פטריה בלשון יהיה "צבעה הלבנבן של הלשון". החדשות הטובות הן, שניתן לטפל בזיהום קנדידה של חלל הפה ביעילות ובמקרים מסוימים אף במהירות.

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה13/12/101333 צפיות
אחת הסיבות השכיחות לכאבי הראש, הנה מחלות מערכת העיכול שהקשר בינן לשאר מערכות הגוף הנו ישיר וברור. פטריית קנדידה פוגעת באיזון פלורת המעי וע"י כך פוגעת ביכולתה של מערכת העיכול לפרק, לסלק ולקלוט רכיבים מן המזון. בנוסף, ידועים עשרות רעלים שונים הנפלטים על ידי פטריית קנדידה האגרסיבית. מטופלים רבים מדווחים על כאבי ראש המופיעים מדי שבוע ולעיתים אף מספר פעמים בשבוע. טיפול בקנדידה הכולל אסטרטגיה משולבת למיגור נוכחותה של הפטרייה במערכות הגוף השונות, יביא במקרים רבים לשיפור בעוצמת כאבי הראש.

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה17/11/101477 צפיות
זיהום קנדידה הפך בעשורים האחרונים לנפוץ מאוד במדינות מערביות כתוצאה מאורח החיים המודרני שלנו. רופאים ומטפלים רבים מצביעים על הקשר בין אורח חיים מערבי לבעיית ההשמנה באוכלוסיה הכללית. מחקרים שונים מדווחים כי שני שליש מהסובלים מעודף משקל, לוקים גם בסיבוכים הנגרמים מזיהום פטריית קנדידה. איך ניתן לטפל בקנדידה באמצעות שינויים בתזונה? במאמר טיפים ועצות בביצוע דיאטת קנדידה

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה04/11/101922 צפיות
80% מכלל הזיהומים הפטרייתיים בגוף נובעים מנוכחות קנדידה . כל טיפול בקנדידה נועד לכישלון אם לא מבצעים דיאטה מותאמת לחיסול מוחלט של הקנדידה. יתכן שתרגישו טוב, והסימפטומים יעלמו, אבל ללא שינוי בתזונה הקנדידה תמיד תחזור

מאת: קנדידה סנטררפואה משלימה04/11/108308 צפיות
פטרת הפה והלשון היא זיהום הנגרם כתוצאה מנוכחות של פטריית קנדידה על הקרום הרירי של הפה. יש מעל ל-200 סוגים של קנדידה, כאשר כ-20 מהם מחוללי מחלה. לרוב פטרת הפה נגרמת כתוצאה מזיהום קנדידה אלביקנס

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189689 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica