חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטות, אין דבר העומד בפני הרצון או הרזון (במקרה שלנו)

מאת: סיגל דבירדיאטה ותזונה02/11/2010975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אומר בעצם, המשפט החכם הזה? אם יש רצון, מה או מי יכולים לעמוד בפניו? אם יש רצון, אזי צריך רק לשריין כוחות על מנת לבצעו.

אנו לא יכולים לעשות כלום ללא הרצון. כל עשייה שלנו נובעת מרצון, רצון לשנות, רצון ליצור, רצון ליהנות, רצון לשמוח, הרצון הוא הכוח המניע אותנו מלהגשים את כל מה שאנו חולמים עליו ורצים לעשותו.

במקרה שלנו, דיאטות, זהו הרצון שלנו, לשנות את אורח חיינו, כך שלנו יהיה יותר טוב עם עצמנו, עם המראה שלנו, עם הבטחון שלנו והערך העצמי שלנו, קודם כל בפני עצמנו.

מי הוא החשוב ביותר לנו אם לא אנחנו לעצמנו?

אין דבר בעולם שלא נוכל להגשים או לבצע אם יש לנו כוח רצון, ולכל אחד מאיתנו יש כזה, בשפע. הבעיה מתחילה כאשר, אין כוח לרצון, אנו יודעים שעלינו להתחיל בדיאטות, אנו אף בטוחים שנצליח, אך משהו במוחנו תוקע אותנו, אולי אין מספיק כוח רצון? אולי אנחנו לא יודעים כיצד להשתמש בו? אולי אנחנו לא רוצים מספיק?

אז איך בעצם אפשר לחזק את כוח הרצון ולהוציאו לפועל?

ברגע שנחליט שאנו רוצים לבצע שינוי, קטן או גדול זה לא משנה, כמו למשל, ירידה במשקל באמצעות דיאטות, עלינו פשוט, להתמקד במטרה לפרטי פרטים באופן חזק ביותר, עד כדי תחושה שזה קורה לנו באמת,
כלומר, לחוש את השינוי תוך כדי החשיבה, להריחו, לגעת בו כאילו הוא כבר קרה, ודמיינו, ככה על הדרך, מה תהיינה ההשלכות, איזה אושר אתם מרגישים בכל חלקי גופכם, ואיך האדרנלין מתחיל לזרום.

צריך לחשוב חזק וממוקד לכיוון המטרה, במה שאנו רוצים, ולהאמין, באמת להאמין שהכל אפשרי ואין דבר העומד בפני הרצון.

אני הוכחתי זאת לעצמי, לאחר שרזיתי כ- 30 ק"ג בשנת 2001 ולא העלתי אותם בחזרה.

הכל אפשרי, והכל הכל בידיים שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותבת היא סיגל דביר, מנהלת בלוג מצליח על שמנה לשעבר אשר מספרת את סיפורה האישי כשמנה, משתפת את רגשותיה, תחושותיה וכאביה כבחורה עבת בשר ובנוסף מחלקת עיצות אישיות להצלחה.
www.seesigal.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל דביר

מאת: סיגל דבירדיאטה01/10/111172 צפיות
אוהבים לאכול, אך, יודעים שזה חייב להגמר. מכורים? כמה קשה להיגמל. ובינתיים, האם אנו דוגמא טובה לסובבים אותנו? האם אנו יכולים להיות מודל לחיקוי?

מאת: סיגל דבירדיאטה01/10/111234 צפיות
למי באמת יש סבלנות להתחיל ולספור קלוריות או נקודות? אכלתי לחמניה, כמה קלוריות זה? טעמתי חתיכת עוגה כמה נקודות ירדו לי עכשיו? האם זה באמת נחוץ לנו?

מאת: סיגל דבירדיאטה18/07/111274 צפיות
האם שאלתם פעם את עצמכם, מה באמת הקרובים לי חושבים עליי כאדם כבד משקל? מה חושבת עליי אמי, האם היא מבינה את כאבי ותסכוליי?

מאת: סיגל דבירדיאטה23/05/111267 צפיות
שמתם לב, ככה פתאום, באמצע החיים, שעליתם קצת ב- 5 ק"ג פחות או יותר. מה עושים עכשיו? אתם תוהים, להתחיל שוב בדיאטה? כשכבר שכחתי איך מתחילים? אל ייאוש, חברים, שום דבר לא קרה, היו סלחניים לעצמכם והחליטו שאתם יוצאים שוב לדרך חדשה.

מאת: סיגל דבירדיאטה21/05/111048 צפיות
כמה קשה לנו להוריד במשקל, גם אם זה רק 5 ק"ג או אפילו פחות? כמה אנו זקוקים לאנשים מסביבנו שיבינו אותנו, יתנו לנו כוח ואמונה שזה אפשרי? אז למה הם לא מבינים אותי?

מאת: סיגל דבירדיאטה06/03/111460 צפיות
מאז שאני מכירה את עצמי, אני זוכרת ילדה מלאה וביישנית, לימים גדלה הילדה ונהפכה לבחורה ולאשה ועדיין זוכרת עצמי כאחת כזו שגם דופקת חשבון לכל העולם.

מאת: סיגל דבירדיאטה26/02/111229 צפיות
האם גברים באמת אוהבים נשים מלאות או שזוהי רק משאלת הלב שלנו? ומדוע המחשבה הראשונה שעולה במוחי כאשר אני בתהליך של ירידה במשקל, האם אמצא אהבה כשאהיה רזה?

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181691 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181275 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189656 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181487 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181561 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica