חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשבת להתנדב?

מאת: eyalfatranעזרה והתנדבות14/11/20101463 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשבת להתנדב?

אנשים רבים חושבים על התנדבות, אולי רבים יותר מכפי שאתה מעלה בדעתך. השאלה היא, איפה? למען מי? לא חסרות סביבנו מטרות נעלות, אנשים מתחת לקו העוני, נוער במצוקה, נשים מוכות, ילדים שזקוקים לקצת חום ובטחון...

הסוכנות היהודית מאגדת פעילויות חברתיות רבות, בשם העם היהודי. מפתיע שישראלים רבים לא מודעים לתרומתה האדירה לחברה הישראלית. ניתן לחשוב שהסוכנות פועלת רק בחו"ל – אולם לא כך הדבר. כחלק מהפעילות בישראל, הסוכנות היהודית הקימה ומפעילה את "הרוח הישראלית", מפעל שמטרתו לגייס תרומות מבית. בנוסף לתרומות הכספיות, הרוח הישראלית מעודדת השתתפות פעילה של אנשים בקהילה והקימה את קבוצת המנהיגות, גוף התנדבותי אשר מסייע בפרויקטים בכפרי הנוער וכך תורם רבות למען הקהילה.

כל אחד יכול לתרום

קבוצת המנהיגות מאפשרת לחבריה לתרום שעות בודדות בחודש או יותר, על פי רצונם. לקבוצה מספר פרויקטים וניתן להצטרף לכל פרויקט לפי נטיות הלב ולפי הכישורים האישיים.

הקבוצה מעודדת אנשי עסקים ואנשים המקושרים בקהילתם להצטרף לפעילות מתוך הנחת יסוד שאותם אנשים יוכלו להניע אחרים להתנדב גם כן. דוגמא לכך תהיה איש עסקים, שהביא את רופא השיניים שלו לתרום ציוד למרפאת שיניים באחד מכפרי הנוער בשנה שעברה. דוגמא נוספת היא יועץ עסקי, חבר בקבוצת המנהיגות, שהביא את אחד מיצרני כלי המטבח הגדולים בישראל לתרום ציוד להקמת מטבח בכפר הנוער בן יקיר לפני שנתיים. חברים אחרים מתרימים אוכל לבעלי החיםי בפינות החי, ציוד, שעות חונכות מקצועית עם בני הנוער ועוד.

מה תחום ההתמחות שלך?

אם נמנעת מהתנדבות מפחד פן יבקשו ממך לעשות דברים שאינם בתחום ההתמחות שלך, לקבוצת המנהיגות פרויקטים מגוונים שיאפשרו לך להתנדב בתחומים בהם אתה שולט. גם אם רק תצביע על מי ממכריך שמסוגל לבצע את העבודה ותביא אותו לתרום – עשית המון.

יצירת רשת נטוורקינג כזו, של קשרים בין-אישיים, שווה זהב.

מה יוצא לנו מכל זה?

אתה עלול לחשוב שתרומה כמו הקמת ספרייה אינה משהו שמשנה עולמות ולכן אולי תאבד תקווה ותאבד עניין בפרויקט התנדבות. נסה להסתכל על הדברים מנקודת המבט של מי שנהנה מהתרומה וההתנדבות שלך – שהם לא לבד במערכה. עצם העובדה שאדם בישראל הקדיש לכך את זמנו ומרצו מעידה על כך שהם לא לבד במצוקתם. יש לזה משקל משמעותי.

בשורה התחתונה, עדיף להתנדב מאשר לא להתנדב. עדיף לעשות משהו מאשר לא לעשות כלל.

הרוח הישראלית וקבוצת המנהיגות יוקירו את המאמצים שלך, קטנים ככל שיהיו – כי אנחנו יודעים מה נדרש כדי להתנדב ולתרום. עזרתך תתקבל בברכה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל פטרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyalfatran

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171904 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: eyalfatranחקלאות06/10/171369 צפיות
אז לפני שאתם חושבים מה תרצו שיהיה בחצר, בדקו את גודל השטח ואז תוכלו להתחיל להגדיר מה אתם רוצים, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות: שטח דשא, גינת תבלינים, עץ הדרים, בריכה, מפלי מים, פינת ברביקיו, בריכה, שביל אבנים, פינת ישיבה, פסלים מעוצבים ועוד.

מאת: eyalfatranנדל"ן20/07/121479 צפיות
התיקון השלישי לתמ"א 38 מביא עמו רוח חדשה ואופטימית שמציתה תקווה גדולה בנוגע להצלחת התכנית המבורכת שעד היום, למרות שיצאה לאוויר העולם לפני קרוב לשמונה שנים לא הצליחה להתרומם מן הקרקע ולהמריא. על מנת להבין לעומק את מהות התיקון השלישי לתכנית נסקר בקצרה את ההשתלשלות שלה עד לנקודת הזמן בה בוצע התיקון השלישי.

מאת: eyalfatranאדריכלות06/07/121493 צפיות
כל ילד מודע לעובדה שמדינת ישראל התברכה במיקום מעניין, לטוב ולרע. הכוונה במקרה המדובר היא לא כמדינה יהודית בגוש מדינות ערביות אלא כמדינה ששוכנת על השבר הסורי אפריקאי על כל המשתמע מכך. בעקבות רעידות אדמה שמתרחשות בעולמנו וגובות את חייהם של מאות אלפי קורבנות נראה שהדי רעשי האדמה הגיעו עד לבית המחוקקים שלנו שם הצליחו להזיז דברים

מאת: eyalfatranשוק ההון16/12/111709 צפיות
החלטתם שאתם רוצים להשקיע בבורסה? כדאי שתתייעצו עם מקצוענים. שוק המניות יכול להיות לעיתים אכזרי לאלו שלא מכירים אותו. התקופה העכשווית מאפיינת בחוסר יציבות בשווקים הפיננסים כאשר מגמות מרבות להשתנות. ישראל מאוד תלויה בשוק הבינלאומי, כרגע נראה שאירופה נמצאת במרכז הדאגות

מאמרים נוספים בנושא עזרה והתנדבות

מאת: בנימין קלינגרעזרה והתנדבות27/09/201186 צפיות
הרבה פעמים אדריכלים, מהנדסים נתקלים בפני צומת דרכים בהליך הרישוי המקוון ואין להם תמיד את מי לשאול. משרדנו מתמחה בהכנת וקידום בקשות להיתרי בניה וראינו לנכון לסייע ולתת תשובות לשאלות שנשאלות לאחרונה די הרבה . משרד בנימין קלינגר תמיד זמין ושמח לסייע במקרה וישנם שאלות נוספות או נדרש סיוע מול המערכת הבירוקרטית.

מאת: המרכז לגיוס כספיםעזרה והתנדבות26/12/139129 צפיות
המודעות בארץ לעולם הפילנתרופיה גוברת עם השנים, ובהתאם לכך, ההיקף של תרומות לעמותות ומלכ"רים מטעם אנשי עסקים וחברות עסקיות הולך וגדל. עם זאת, אחוז התרומות שמגיעות מטעמם ביחד לכלל התרומות לעמותות ולמוסדות ללא כוונות רווח, נותר נמוך בישראל, בייחוד בהשוואה למצב במדינות המערב, ובארצות הברית בפרט.

מאת: רוני מיכאלעזרה והתנדבות23/07/136868 צפיות
הסיוע של המדינה הוא גם בדמות 2 חוקים חשובים. האחד, חוק נגישות לנכים – כלומר כל מוסד ציבורי חייב להיות נגיש לנכים – במיוחד ישובים על כסא גלגלים.

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132319 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: עמותת שלעזרה והתנדבות31/07/128641 צפיות
עמותת של הינה עמותה המפעילה מתנדבי שירות לאומי בכל הארץ. הקטע הבא עוסק בראיון ותיאור השירות של אביבה מדבדב, המתנדבת בגן נוריות בקרית ביאליק.

מאת: daronetעזרה והתנדבות07/06/129123 צפיות
אזרחים מן השורה, שכירים, עצמאיים, בעלי עסקים וחברות רבות חורטים כולם על דגל תפישת עולמם את המעורבות הרבה בקהילה והנתינה עבור אלה הזקוקים לקבלה. ישנם גופים רבים אשר ניזונים מכספי תרומות אך בעיקר בולטות בנוף זה העמותות אשר פועלות ללא כוונת רווח אך עדיין מצליחות להתנהל ע"י מנהלים מעמדות מפתח בחזית התעשייה הישראלית. תרומות לעמותות אלו חשובות במיוחד ואף מעודדות ע"י המדינה באמצעות מתן החזרי מס.

מאת: אייל בן יהודיתעזרה והתנדבות26/04/128546 צפיות
הכותב עו"ד אייל בן יהודית יזם, שותף ומייסד עמותת מִלקוּת לעצמאות ( ע"ר) שחרטה על דיגלה לסייע למתמחים ועורכי דין עם מוגבלויות להתנסות בעבודה במשרד עורכי דין, באמצעות העסקתם במחלקה המשפטית בעמותה ומציאת מקומות להתמחות בתוספת התאמת מקום העבודה בסיוע משרד התמ"ת, ולסייע לעורכי הדין עם מוגבלויות להקים משרד בהעסקה עצמית או לשרוד בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica