חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה לימודי NLP הם ההשקעה הכי חשובה בחייך?

שיטת NLP, או בעברית, שפת התכנות העצבית, הופכת להיות בהדרגה מוכרת יותר ויותר בישראל. אם עוד לא יצא לך להכיר את ה-NLP, מדובר בלא פחות מ"שפת התכנות של המוח" המחברת בין כלי תקשורת אפקטיביים, לכלי יצירת שינוי עמוק ויסודי לפיתוח ושיפור כישורי למידה. ה-NLP עצמו מרתק רבים ב-35 שנות קיומו ומהשנים האחרונות, אנחנו עובדים בעקביות להביא אותו יותר למודעות הישראלית.

ככל שיותר אנשים שנחשפים ל- NLP עולה השאלה אם כדאי לקחת קורס NLP או שמספיק לנסות ללמוד אותו מספרים וממאמרים באינטרנט. במאמר זה אני רוצה לחשוף בפניך את הסיבות האמיתיות שבגללן כדאי לך ללמוד NLP.

מה החשיבות של לימודי NLP עבורך?

בניגוד לעבר, כיום זה כבר לא משנה מה ההכשרה האקדמית שלנו או איזה הכשרה מקצועית עברנו, בכדי להתפרנס בכבוד, אנחנו צריכים להתמודד מול מתחרים רבים המציעים תמורה דומה לזו שאנו מציעים כך שאנחנו חייבים יתרון תחרותי והשאלה הנשאלת היא מה יש ב- NLP שהופך אותו ליתרון תחרותי של ממש?

מאוד קל לשכוח, במהלך שגרת היום יום הסוחפת שכל אדם, בין אם הוא הבוס, הלקוח, הרופא או הפקיד - הוא בסך הכול אדם. מכיוון שגם אנחנו וגם הם בסך הכול בני אדם, תקשורת בין אישית היא המיומנות הכי חשובה בכדי להניע אותם לפעול איתנו ולמעננו ו-NLP הוא ארגז הכלים המושלם לעולם התחרותי בו אנחנו חיים.

איך נהפוך את ה- NLP ליתרון התחרותי שלו אנו זקוקים?

בכדי להבין למה לימודי ה-NLP הם כל כך חשובים עבור כל אדם, אני מזמין אותך לקרוא את הנקודות הבאות:

1. NLP מחבר את הידע הקיים עם החדש - בהנחה שכבר למדת כל מני דברים שקשורים לתקשורת בין אנשים כמו שפת גוף ומשא ומתן, מאוד קל לשים לב עד כמה חלק מהמידע מתנגש עם מידע אחר ונצבר עד כדי בלבול. ב-NLP אנחנו מבנים צורת חשיבה גמישה שמאפשרת לשלב את כל הידע הקיים ביחד עם כלי ה-NLP לשיטת עבודה אחת ומתפקדת.

2. NLP הופך אנשים לספרים פתוחים בפניכם - בתוך ה-NLP תוכלו למצוא מספר מודלים לקריאת האדם שמולכם, החל מהבנת שפת הגוף ועד לזיהוי הדרך שבה הוא יעדיף לתקשר איתנו עוד לפני שאמר מילה שמסגירה את סגנון התקשורת שלו.

3. NLP פותח לך אפיקי תקשורת איכותיים - מודל התקשורת של NLP יעזור לך ליצור כימיה בשניות עם כל אדם שתאפשר לך ליצור תקשורת פתוחה, איכותית ומשפיעה יותר על האדם שמולך.

4. NLP גורם לך להצליח יותר - מיומו הראשון, ה-NLP פותח בכדי להביא אנשים לתוצאות יותר טובות. תוצאות אלה, אותן נוכל להשיג באמצעות NLP, נובעות מהיכולת שלנו לקבל פידבק בזמן אמת משפת הגוף של האדם שמולנו ובהתאם לפידבק זה לשנות בזמן אמת את התקשורת שלנו עד שנגיע לתוצאה המיוחלת.

5. NLP מאפשר לך להיפטר מדפוסי חשיבה שליליים - בנוסף לכלי התקשורת וצורת והעבודה, ב-NLP ניתן למצוא מגוון שלם של כלים שבהם נוכל להשתמש בכדי להיפרד לתמיד מחרדות, תחושות שליליות ואמונות מגבילות ובכך לאפשר לך לשפר את רמת חייך.

כל מה שנשאר לי עכשיו הוא להזמין אותך להרשות לעצמך לגלות את עולם ה-NLP ולבחון איך ניתן בעזרתו לשדרג את חייך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאור ברקן
Operation NLP

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ברקן

מאת: ליאור ברקןאימון אישי05/01/146196 צפיות
מזה שנים, אנשים כריזמטיים מהווים תעלומה עבור רובנו.

מאת: ליאור ברקןאימון אישי20/10/132850 צפיות
רוב האנשים משתדל להימנע מסיטואציות שבהן צריך למכור או לשאת ולתת. אחרי הכל, מבחינתם זוהי פעולה שאינה טבעית, עשויה להסתיים בסירוב ודורשת יכולות שלדעתם אינן קיימות אצלם.

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי29/07/132291 צפיות
רוב האנשים אינם מעוניינים בחיכוכים וויכוחים מיותרים. הם

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי29/07/131347 צפיות
רוב האנשים אינם מעוניינים בחיכוכים וויכוחים מיותרים. הם

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי29/07/131048 צפיות
רוב האנשים אינם מעוניינים בחיכוכים וויכוחים מיותרים. הם

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי19/06/131154 צפיות
הוא עמד שם קפוא מול הקהל. הפה שלו היה יבש, הידיים מזיעות והפנים שלו בוערות מחום. לרגע קצר שנמשך כמו נצח המבט שלו ננעל על האנשים שמולו. הוא לא רצה להרוס את המעמד. מצד שני, היתה לו תחושה שבכל רגע הכל ישתבש והנה, עכשיו הוא לא מסוגל לדבר. הוא כל כך רצה שזה כבר יגמר. לו רק היה לו שלט שיריץ את הזמן קדימה בשעה והוא לא יצטרך לצפות במה שיקרה עכשיו. פחד קהל עצום ומשתק השתלט עליו. מה הוא יעשה עכשיו?

מאת: ליאור ברקןאימון אישי27/05/131222 צפיות
בעידן הנוכחי, כל אחד מאתנו נדרש לפחות פעם אחת לעמוד מול קהל ולהעביר תוכן מסוים: זו יכולה להיות מצגת בפני המנהלים שלנו, הכשרה לעובדים חדשים ולעתים אף הרצאה מול קהל רב כדי להעביר מידע מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205517 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196074 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194046 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173133 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173126 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162643 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica