חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2022
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמן כושר אישי נותן 7 טיפים להרזיה מהירה

מאת: נועם שימלראימונים26/01/20112172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זו אחת השאלות החשובות ביותר של המאה ומציאת התשובה החד משמעית והמושלמת  היא בלתי ניתנת להערכה. אכן זאת אינה שאלה פילוסופית עמוקה אלא שאלה מעשית שרבים מנסים מדי יום לנסח את התשובה המושלמת אליה ואומנם הפיתרון קיים יש פער בין ההבנה התיאורית של הדרך בה נעשה דיאטה לבין האפליקציה המעשית בחיי היום יום...

אז איך אנחנו עושים את זה בכל זאת? כמו בכל דבר אחר בחיים הדרך האפקטיבית ביותר לעשות דיאטה היא להכין תוכנית וללכת לפיה באופן שיטתי.

מאמן הכושר האישי נועם שימלר מציג בפנינו מספר  נקודות אשר יעזרו לנו להפשיט מגופנו את הקילוגרמים המיותרים וגם מסביר  לנו ש"לעשות דיאטה" אינו ביטוי נרדף ל"ביטול חופש הבחירה" כפי שרבים מאמינים !

1.קביעה מציאותית של מספר הקילוגרמים שרוצים להוריד ומספר הקילוגרמים שנכון , בריא ובטוח להוריד בשבוע.כדאי מאוד לרדת במשקל בצורה הדרגתית ומבוקרת כדי למנוע בעיות בריאות, סימני מתיחה ועליה פתאומית בעת הפסקת הדיאטה.

2. קביעת מספר הקלוריות שכדאי לאכול מדי יום כפונקציה של המטבוליסם וכן של הפעילות של אותו יום. היחס בין הקלוריות שמכניסים לגוף לבין הקלוריות שאנחנו שורפים הוא זה שחשוב בירידה במשקל.

3.מציאת תחליפים בריאים יותר ודלי קלוריות לאותם מזונות "אסורים". אוהבים מאוד לאכול גלידה? ניתן להחליף את גלידת השמנת בגלידת סורבה , למשל, ולהוריד את מספר הקלוריות שמכניסים לגוף באופן משמעותי ואם אנחנו ממשיכים לספור את הקלוריות לא הכרחי לוותר על אותם תענוגות קטנים! החליפו את המייונז בחרדל או את המשקאות המתוקים במים ! גישה זו לא רק שתתמוך בדיאטה אך גם תתרום משמעותית לבריאות!!

4.נכון שהאסוציאציה הראשונה שעולה לרובנו לראש כאשר שומעים את המילה" דיאטה" היא  "רעב"! הינה רעיון מעניין : " תוכל יותר , תרזה יותר " ! לא , זאת לא טעות הדפסה ! ישנם מזונות שמעודדים את תהליך שריפת הקלוריות! אחד הבוסטרים הטבעיים לשריפת קלוריות הינו הבשר האדום. מחקר אשר פורסם ב" אמריקאן ג'ורנאל אוף קליניקל נוטרישן" מראה כי קבוצת נבדקים אשר אכלו בשר אדום הסירו יותר קילוגרמים מגופם מאשר קבוצה אחרת אשר אכלה בדיוק את אותו מספר קלוריות אך ללא בשר אדום.

מציאת אותם המזונות המעלים את קצב חילוף החומרים והכנסתם לדיאטה יכולה להפוך דבר מעיק כמו איפוק מלאכול למשהו נוח עבור כל אחד לפי טעמו  !

5.מזונות ומשקאות הידועים כנוגדי חמצון  יכולים להיות קטליזטורים חשובים להורדה במשקל : אוכמניות , ענבים .אדומים, יין אדום והחזק מכולם פרי האסאי  הן כמה דוגמאות טובות

6. יש ללוות את הדיאטה בשילוב אימון כושר אישי. השילוב בין השניים מוביל לתוצאות הרבה יותר מהירות של ירידה במשקל  וגם מעצב ומחטב את הגוף בו זמנית.

7. הנקודה החשובה מכולן: להתחיל את הדיאטה מעכשיו, "מחר" תמיד ישאר במרחק של יום אחד!

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי באמצעות שיטת אימון ייחודית ויועץ תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

http://www.personal-trainer.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועם שימלר

מאת: נועם שימלראימונים31/10/111622 צפיות
למה אימון פונקציונלי? הבחירה היא לגמרי לא מקרית! אני בהחלט מאמין כי זהו הדור החדש באימון הכושר, גם בארץ. המטרה המרכזית של אימון מסוג זה אינה לשפר או לשנות את המראה החיצוני בלבד אלא לשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני

מאת: נועם שימלראימונים23/04/111591 צפיות
אתה שונא חדר כושר, יהיו הסיבות אשר יהיו, אבל אתה לא רוצה להזניח את הגוף שלך. אתה לא צריך! תוכנית טובה לאימון בבית יכולה להיות הפתרון המושלם עבורך!

מאת: נועם שימלרספורט וכושר גופני - כללי19/04/111472 צפיות
כושר גופני הינו דבר אשר חשוב לכל אדם ואדם, ועל כך אין עוררין. לא לכל האנשים יש את היכולת או את הכישורים הנדרשים על מנת להשיג כושר גופני טוב, וכאן מקומו של מאמן כושר אישי. מאמן כושר אישי כשמו כן הוא, הוא מסייע למי שמעוניין לשפר את הכושר הגופני שלו בעזרת אימוני כושר אישיים הבנויים ומותאמים באופן אישי לכל אדם ואדם.

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111433 צפיות
בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות הכללית לנושא חשיבות השמירה על כושר גופני והשימוש באיש מקצוע כמו מאמן כושר אישי. יותר ויותר אנשים מבינים כי בכדי להזדקן על הצד הטוב ביותר, עם כמה שפחות סבל והרעה במצב הגופני, יש להתאמץ בגיל צעיר יותר, לשמור על הגוף, ולפתח כושר גופני ברמה סבירה ששומרת על הגוף ועל המערכת החיסונית.

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111656 צפיות
אחד היעדים החשובים לאישה לאחר לידה הוא "לחזור לעצמה", לחזור לגזרה שהייתה לה לפני הלידה. לא קל לעשות מהלך כזה במיוחד אם האישה עדיין מניקה ונושאת עימה תזונה אשר חשובה לתינוק. מאמן כושר אישי יכול לסייע לאישה אחרי לידה לחזור לכושר גופני, לשנות שוב את הרגלי התזונה והאכילה שלה, במטרה לחזור למסגרת הידועה והמוכרת לה ולסביבתה. לעיתים קרובות מקובל להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי במקרה זה, שיש לו ניסיון בתהליך ויכול לקדם אותו באופן משמעותי

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111314 צפיות
אימון כושר אישי הוא אחת הדרכים המקובלות בשנים האחרונות לשמור על כושר גופני. מאמן כושר אישי הוא איש המקצוע המתאים ביותר לאנשים רבים: הוא מדויק, הוא קפדן, אינו מוותר אך יודע להקל, מפרגן ותומך, ועוד תכונות רבות אשר עבור אנשים רבים מסייעות לשמור על כושר גופני, ועל מודעות לחשיבות בשמירה על כושר גופני.

מאת: נועם שימלראימונים02/04/111192 צפיות
אחת התופעות הידועות בשנים האחרונות בארץ היא הרחבת המודעות באשר לחשיבות השמירה על כושר גופני ועל מודעות גופנית מפותחת. אנשים רבים בכל הגילאים מתאמנים בכל מיני מסגרות כגון חוגי פילאטיס ויוגה, חדרי כושר וגם במסגרות של אימון כושר אישי. ישנם יתרונות רבים לאימון בעזרתו של מאמן כושר אישי. נמנה כאן כמה מהם.

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/184994 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184191 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/183613 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163069 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152271 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142569 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142447 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica