חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוספת שיער כפתרון לנשירת שיער אצל גברים

נשירת שיער שלעד כ – 100 שערות ביום אשר נושרות באופן שווה בחלקי הראש השונים נחשבתנורמאלית ותקינה. היא לא משפיעה על המראה של השיער, וקצב הגדילה הרגיל שלהשיער מחפה על הנשירה הזו בצורה טובה כך שהיא אינה נראית לעין. גורמים רביםמביאים לכך שנשירת שיער עשויה להיות מואצת מן הרגיל ובמקביל לכך שקצבגדילת השיער יואט, וכך הופך השיער לדליל יותר ויותר עד שמופיעות קרחותבאזורים מסוימים או בכל הראש. את נשירת השיער אנחנו לא יכולים לעצור, אךתוספת שיער היא פתרון איכותי ויעיל לנשירת שיער והתקרחות אצל גברים.

ההתקרחותהיא תופעה נפוצה, אצל גברים בעיקר. 'התקרחות גברית טיפוסית' היא מנת חלקםשל כמחצית מהגברים, והיא מתחילה מנשירת שיער טבעית תקינה ובהדרגה הופכת אתהשיער לדליל ובשלבים מתקדמים מגיעה למצב של התקרחות. האזורים הנפוצים אשרבהם בדרך כלל מתחיל דילול השיער הם קדמת הראש (תופעה המכונה 'מצח נסוג')ופדחת הראש (האזור העליון של הראש).

הסיבות לנשירת שיער רבותומגוונות וביניהן גורמים גנטיים, הפרעות הורמונאליות, מחלות מסוימות, תתפעילות של בלוטת התריס, תרופות וחשיפה לחומרים מסוכנים. בנוסף, קיימיםגורמים פסיכולוגיים ונפשיים אשר 'מעודדים' את נשירת השיער ומאיצים את תהליךההתקרחות.

נשירתשיער אשר מושפעת בין היתר ממתח ולחץ נפשיים, הופכת במהירה להיות גורם מתחולחץ נפשי בפני עצמו, והיא פוגעת בביטחון העצמי של האדם וכך נוצר מעגלקסמים אשר ממשיך להפרות את עצמו ואנחנו נשארים קרחים מכאן ומכאן. תוספת שיער היא פתרון מצוין עבור גברים אשר שובר את מעגל הקסמים הזה ומסייע להם להשיב לעצמם את הביטחון העצמי והשקט הנפשי.

תהליךנשירת השיער, הדילול וההתקרחות עשוי להיות לעתים תהליך ארוך ומייגע אשרמכלה לאטו את הביטחון העצמי של הגבר ומוסיף לו גורמי לחץ ומתח רביםומיותרים במשך תקופה ארוכה. תוספת שיער היא פתרון מהיר ואיכותי אשר פותר את הבעיה באופן מיידי.מלאי תוספות השיער בסלון אלברט הוא גדול ונרחב ולרוב ניתן יהיה לצאת כברבפגישה הראשונה עם שיער מלא ושופע בדיוק כפי שהיה בצעירותך.

תוספתשיער עשויה משיער טבעי או סינתטי אשר מעוצב באורכים שונים, בצבעים שונים,חלק או מתולתל – בהתאם לרצונו ובחירתו של הלקוח. תוספת שיער אשר עשויהבצורה מקצועית וטובה אינה ניתנת להבחנה מן השיער הרגיל, כפי שניתן לראות בגלריית התמונות של תוספות השיער באתר.בסלוןאלברט צוות מיומן ומקצועי אשר משלב שנים רבות של ניסיון, אמינותומקצועיות, יחד עם שיטות טיפול חדשניות ועדכניות. תוספת השיער נעשית בסלוןאלברט בשיטת SK – Second Skin.זוהי שיטה חדשנית אשר אינה פוגעת בבסיס השיער, ואשר גם במידה ומעונייניםבבוא העת להסיר את תוספת השיער – אינה פוגעת בשיער הטבעי או בעור הקרקפת.

הגיעהזמן לגרום לזמן לעצור, ולפתור את בעיית נשירת השיער במהירות, בקלותובאופן הבטוח והקל ביותר – באמצעות תוספת שיער. הצוות של סלון אלברט ממתיןלכם וישמח לענות על כל שאלותיכם בייעוץ טלפוני חינם או בפגישת ייעוץ.

 



תגיות המאמר: תוספת שיער, נשירת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי ווב - הקמת אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםנשירת שיער21/03/121355 צפיות
את נשירת השיער אין לנו דרך לעצור, מקסימום להאט קצת. אבל אנחנו יכולים לפתור אותה במהירות, בקלות וביעילות – על ידי תוספת שיער. אף אחד חוץ מכם לא יידע שהשיער שלכם נושר. איך עושים זאת? בהמשך.

ההחלטה על קניית דירה היא החלטה כבדת משקל ואינה דבר של מה בכך. האם כדאי לקנות דירה יד שנייה או דירה חדשה, מהם פרויקטים חדשים ואיך מגיעים אליהם, מהם אתרי דיירים ומדוע כדאי להגיע אליהם – כל מה שצריך לדעת על דירה, פרויקטים חדשים ואתרי דיירים.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםעסקים - כללי23/02/121440 צפיות
מדוע אנחנו מקפידים כל שנה לאחר החורף לבצע סיוד של גג הבניין שלנו? מה יקרה במידה ולא נסייד את הגג שלנו? במאמר הבא על סיוד גגות – מה זה, למה זה ואיך עושים את זה?

לכל איטום גגות קיימת השיטה הנכונה והמתאימה בהתאם לסוג הגג, לרמת הגימור ולתקציב הקיים. מאידך, בכל סוג של איטום חייבים לוודא כי העבודה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ואיכותיים וכאןן אסור להתפשר. הצעה זולה מדי מעידה על חוסר מקצועיות וכוונה לתפוס עבודה ותוא לא.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים17/01/121289 צפיות
בעידן הנוכחי בו אחוז הביקוש לרכישת דירות הולך וגדל, עולה באופן ישיר הביקוש לביצוע בדק בית על ידי חברה מקצועית ומיומנת שתספק דו"ח אמין ומקיף אודות הבית אותו אנו עתידים לרכוש.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםטיולים בארץ18/12/111305 צפיות
ביקור באחד מעשרות מרכזי המבקרים המושקעים בארץ היא בדרך כלל חוויה לימודית מעניינת המספקת בילוי איכותי של ממש עבור הילדים וכל המשפחה. כן, גם לילדים של היום – שיודעים כמעט הכל... תמיד יש משהו חדש ללמוד.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים16/11/111311 צפיות
הלבנת גגות היא פעולה חשובה שכדאי להקפיד עליה ולתחזק אותה בכל שנה, אך זוהי בעצם פעולה משלימה של זיפות הגגות, אשר נעשית לפניה והיא חשובה לא פחות. מהי הלבנת גגות? מי עושה אותה? מתי עושים אותה, ואיך?

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191939 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191634 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181622 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181356 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161640 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152261 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151618 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica