חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיתולים למבוגרים – מוצרי ספיגה הכרחיים לתפקוד יומיומי

מאת: אילנית מילרגיל הזהב15/02/20111275 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת היכולות החשובות ביותר לתפקוד יומיומי הוא היכולת לשלוט על הצרכים, ואין ספק כי מדובר ביכולת שחשיבותה מוערכת רק לאחר שהיא נפגעת או אובדת. מי שאינם שולטים בצרכיהם או שאינם ניידים, ויכולים להגיע אל השירותים נדרשים לעשות שימוש במגוון חיתולים למבוגרים היכולים לשפר משמעותית את איכות החיים, בעיקר כאשר מדובר בבני גיל הזהב שהם בעלי מוגבלויות קוגניטיביות ובעיות ניידות.

חיתולים למבוגרים עבור בני גיל הזהב – משפרים את איכות החיים

עם ההגעה אל גיל הזהב נדרשים יותר ויותר קשישים לעשות שימוש בסוגים שונים של חיתולים למבוגרים. הסטטיסטיקות מראות כי שליש מבני גיל הזהב סובלים מבעיות אי שליטה בסוגרים וכי מעל לחצי מהמאושפזים במוסדות גריאטריים סובלים אף הם מבעיה זו. הסיבות למקרי אי שליטה על הסוגרים אצל בני גיל הזהב נגרמת כתוצאה מהיחלשות שרירי הסוגרים, מבעיות בשלפוחית השתן והשופכה, כמו גם מי שסובלים ממגוון בעיות קוגניטיביות המקשות עליהם לזהות את הצורך להתפנות.

גם בעלי מוגבלויות נדרשים לעיתים לשימוש בחיתולים למבוגרים, בעיקר מי שמוגבלים בניידות ואינם יכולים להגיע לשירותים. בעיה זו מאפיינת את מי שמרותקים למיטתם או נעים בכסא גלגלים, שלעיתים נדרשים לסיוע חיתולים למבוגרים לתקופה זמנית בלבד, עד אשר המוגבלות תחלוף, אולם לעיתים נדרשים לשימוש במגוון חיתולים למבוגרים גם למשך זמן ארוך יותר.

בחירת חיתולים למבוגרים בני גיל הזהב נדרשת להתבצע בתשומת לב

בחירת חיתולים למבוגרים בני גיל הזהב היא בחירה משמעותית שתשפיע במידה רבה על איכות החיים של הנדרש לחיתול. העצה הטובה ביותר היא להזמין מספר דוגמיות מהחברות המשווקות חיתולים למבוגרים, על מנת לבחור מביניהם את החיתול המתאים, אולם ישנם מספר כללי יסוד שביכולתם להקל על הבחירה :

  1. בדקו את יכולת ספיגתהנוזלים והמוצקים של חיתולים למבוגרים. בדקו מהי הכמות אותה יכול החיתוללאגור מבלי שתיגרם דליפה, ובדקו האם החיתול מתאים גם לשמש לאורך לילה שלם. זכרו,כי חיתולים למבוגרים מתאימים למי שסובלים מבעיית הרטבה בינונית עד קשה, וכי לאתמיד החיתול הגדול ביותר הוא המתאים ביותר, כי אם להיפך – בחירת חיתוליםלמבוגרים במידה גדולה מדי עשויה לגרום לדליפה.
  2. חיתולים למבוגרים שוניםאלה מאלה גם ביכולת בידוד הריחות שלהם. ככל שהחיתול איכותי יותר, כך הוא שומראת ההפרשות בתוכו ואינו מאפשר ריחות בלתי נעימים בסביבת המטופל.
  3. בחרו חיתולים בעלי שכבההמרחיקה את ההפרשות מהעור, בכך מאפשרים הגנה על העור ומניעת היווצרות תפרחתחיתולים. דעו כי לעור לח ישנו סיכוי רב יותר להיפגע מפצעים וגירויים, לפיכךחשוב מאוד להקפיד על היגיינה, להחליף את החיתול לעיתים קרובות ולעשות שימושבמשחה מגנה.
  4. העדיפו חיתוליםלמבוגרים המסוגלים לשלוט על כמות החיידקים ומנטרלים את החומציות שבשתן, זאתעל מנת למנוע היווצרות זיהומים בדרכי השתן ופצעים. זכרו, כי ככל שסביבת העורתישמר נקייה יותר, כך יישאר המטופל בריא ונקי ויחוש בנוח יותר בצורהמשמעותית.
  5. כמובן – התאימו את החיתוליםלמבנה גופם של המשתמשים בהם. דעו, כי מידת חיתולים למבוגרים נקבעת על פי היקףהמותניים של המטופל, וכי לפרמטר זה חשיבות גבוהה ביותר בכל הקשור לנוחות שלהמטופל, למניעת פצעי לחץ ולמניעת דליפות.
  6. התאימו חיתוליםלמבוגרים לשגרת יומו של המטופל ושל המטפלים בו, על מנת לשמור על איכות החייםשל כל הצדדים. אל תבחרו חיתולים למבוגרים הנדרשים להחלפה ורחצה תכופים, היותואלה יקשו מאוד על התפקוד. העדיפו חיתולים למבוגרים המספיקים למספר שעות,אולם אינם פוגעים במטופל, כפי שתואר לעיל.

למידע נוסף:

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנית מילר

מאת: אילנית מילרפיזיולוגייה27/06/1211474 צפיות
חשבת על כך שיכול להיות שהחברה הכי טובה שלך סובלת מבריחת שתן? יכול להיות שאמך וחמותך לא מספרות לך על העובדה שכבר כמה שנים הן מתמודדות עם בריחת שתן? יכול להיות, שאת קוראת את השורות האלה ומבינה היטב במה מדובר, משום שאת בעצמך שמת לב שלאחרונה את חשה בדליפת שתן בכל פעם שאת צוחקת או משתעלת.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב15/02/121282 צפיות
חושבים שכל החיתולים למבוגרים נראים בדיוק אותו הדבר? חשוב מאד לדייק ולהבין, שאם ראיתם אולי חיתולי מבוגרים לפני עשרים שנה - היום העיצוב שלהם שונה לגמרי, כי התפיסה השתנתה לגמרי.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב03/01/121447 צפיות
אנשים הסובלים מתופעות שונות של אי שליטה בסוגרים, מוצאים פעולות שונות, אשר עד עתה נחשבות לשגרתיות ואף מהנות לבלתי נסבלות. לעיתים, אפילו יציאה פשוטה מהבית הופכת לפעולה קשה מנשוא. למרות העובדה שאי שליטה בסוגרים ודליפת שתן הן בעיות נפוצות במיוחד, קשר השתיקה הסובב את הנושא והמבוכה הנלווית אליו, מונעת מרבים לטפל בבעיה בצורה נאותה.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב26/11/111368 צפיות
חיתולים למבוגרים והשימוש בהם, לא צריכים למנוע מאיתנו לחפש פתרון ממשי לבעיית דליפת השתן. בנושא זה, רוב האנשים יעדיפו לבצע פעולות לא פולשניות לפני שנפנה להתערבות כירורגית.

מאת: אילנית מילרבריאות ורפואה כללי01/11/111064 צפיות
כמו כל בעייה אחרת, דליפת שתן גברים או דליפת שתן נשים לא תיעלם רק בגלל שאנחנו רוצים או אם נתעלם ממנה. כמו כל בעייה אחרת צריך להתמודד איתה.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב19/09/111279 צפיות
ישנם חיתולים למבוגרים בעלי עוצמות ספיגה שונות. עוצמת הספיגה מאפשרת את התאמתם למצב בו נמצא המבוגר, הסובל מבעיית בריחת שתן או בעיה של אי שליטה בסוגרים.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב16/05/111445 צפיות
חיתולים למבוגרים הינם אחת הדרכים היעילות, הנוחות והטובות ביותר להתמודדות עם תופעות שונות המביא איתו הגיל השלישי, או תופעות פיסיולוגיות כתוצאה מניתוחים או מחלות, תופעות המצריכות מענה מסוג זה

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216147 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171857 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162024 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162143 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162058 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152044 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151710 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica