חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזרקות לגינה

מאת: רונן צורגינון24/02/20111459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא משנה אילו סוגי צמחים יש לכם בגינה או איך הגינה שלכם מעוצבת, במידה ובחרתם באחת להציב בגינה שלכם את אחת מהמזרקות לגינה, סביר להניח שהיא תרכז את מירב תשומת הלב. מה יש במזרקות שאנו שגורם לנו להתפנט למולם? על כך בכתבה הבאה:

מזרקות לגינה - הכי קרוב לטבע
בסופו של דבר, הגינה הפרטית שלנו היא חלקת טבע קטנה בלב אזור מגורים. לא משנה אם בחרנו לעצב לעצמנו גן טרופי פרוע או גינה "מלכותית" ומתוקתקת, בסופו של דבר אנחנו רוצים להרגיש קרובים לטבע כאשר אנו נמצאים בגינה. רובנו הרי נעדיף לבקר בנחלים או במעיינות על פני שיטות סתמי בחייק הטבע, הרי בסופו של דבר, אילו הם הנופים שגונבים את ההצגה בכל טיול ואם כבר טבע, אז לפחות כזה שאנחנו אוהבים – מזרקות לגינה מדמות את הנחלים הקטנים, את גבי המים ואת האשדים הזורמים. נכון, זה לא בדיוק "הדבר האמיתי" אבל אין ספק שזה הדבר הכי קרוב שאנחנו יכולים לעשות בגינה הפרטית שלנו.

אלמנט בתנועה
אלמנטנים בתנועה מושכים את תשומת הלב, במודע ובתת מודע. כל חייל ש"השכיב" פעם מארב יודע שהכלל הכי חשוב בוא לא לזוז. התנועה חושפת אותנו ומושכת, באופן טבעי את תשומת ליבו של האדם. על אותו עיקרון ניתן לומר שמזרקות לגינה "גונבות את ההצגה" בשל העובדה שלא מדובר באובייקט סטאטי כמו עצים, צמחים או פסלים, במזרקות ישנה תנועה של מים, דגים שוחים בהן והן נראות כגוף חי בלב האזור הצומח.

מזרקות לגינה - זה מיוחד
ברוב המקרים תוכלו למצוא מזרקות לגינה אך ורק בגינות מיוחדות במינן או בגנים ציבוריים מושקעים במיוחד, רוב האנשים חוששים מההוצאה שברכישת מזרקות לגינה (על אף שהמחיר הוא ממש לא בשמים, הכל עניין של סדר עדיפויות...) ולכן נמנעים מלרכוש מזרקה קטנה לגינתם. לכן, דווקא מי שמעז ומציב בשטחו מזרקות לגינה זוכה לשדרוג רציני של החצר האחורית שלו, מרגע שמציבים בחצר מזרקות לגינה, הגינה היא לא עוד "חצר יפה" היא נעשית למיוחדת ושונה מכל שאר הגינות. כי לפעמים שוני עושה את ההבדל הגדול....

 



תגיות המאמר: מזרקות לגינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131188 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131029 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131908 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131146 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131562 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131995 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811158 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181667 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183831 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica