חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי ספר יסודיים פרטיים

מאת: eyalfatranחינוך ילדים02/03/20112613 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתי ספר יסודיים פרטיים

היום זו כבר עובדה.בישראל קיימים בתי ספר יסודיים – פרטיים, בנוסף לתיכונים הפרטיים שקיימים בישראל זה שנים. השאלה היא האם התהליך הזה משרת את אזרחי ישראל.
מצד אחד, בתי הספר הפרטיים נותנים ביטוי לפלורליזם התרבותי במדינה ומאפשרים לגוונים השונים בחברה הישראלית להתבטא. קיימים בתי ספר מיוחדים למוזיקה , לחקלאות, לטבע, שפות ועוד. כל אחד יכול למצוא לעצמו את המקום שלו.

מצד שני, ישראל היא אחת מהמדינות עם חוסר השוויון הגדול ביותר במערב. הפערים בין עשירים לעניים גדלים בצורה מתמדת. אי השוויון מתבטא גם בחינוך, מנציח ומעצים אותו.
ילדים שלא מצליחים להוציא תעודת בגרות, לא יכולים להוציא לאחר מכן תואר ראשון ובטח לא תואר שני. בימים אלה גדל הביקוש לעובדים משכילים בעלי תואר ראשון או שני, אותם ילדים שלא למדו לא יוכלו להשתלב במשרות מובילות בשוק העבודה ולהיכנס למעגל התחרות. לו היינו יכולים להגדיל את שיעור הזכאים לבגרות ואת שיעור המסיימים תואר שני, הפערים היו קטנים בהתאם.

ההתחלה יכולה להיות השקעה בבתי ספר, מורים, כיתות וציוד חדיש. ההשקעה הזו היא השקעה בטוחה לטווח ארוך. אם החינוך הציבורי יהיה ברמה גבוהה, אז אולי לא נצטרך בתי ספר יסודיים פרטיים. עכשיו זה תלוי במדינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל פטרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyalfatran

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171904 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: eyalfatranחקלאות06/10/171367 צפיות
אז לפני שאתם חושבים מה תרצו שיהיה בחצר, בדקו את גודל השטח ואז תוכלו להתחיל להגדיר מה אתם רוצים, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות: שטח דשא, גינת תבלינים, עץ הדרים, בריכה, מפלי מים, פינת ברביקיו, בריכה, שביל אבנים, פינת ישיבה, פסלים מעוצבים ועוד.

מאת: eyalfatranנדל"ן20/07/121478 צפיות
התיקון השלישי לתמ"א 38 מביא עמו רוח חדשה ואופטימית שמציתה תקווה גדולה בנוגע להצלחת התכנית המבורכת שעד היום, למרות שיצאה לאוויר העולם לפני קרוב לשמונה שנים לא הצליחה להתרומם מן הקרקע ולהמריא. על מנת להבין לעומק את מהות התיקון השלישי לתכנית נסקר בקצרה את ההשתלשלות שלה עד לנקודת הזמן בה בוצע התיקון השלישי.

מאת: eyalfatranאדריכלות06/07/121492 צפיות
כל ילד מודע לעובדה שמדינת ישראל התברכה במיקום מעניין, לטוב ולרע. הכוונה במקרה המדובר היא לא כמדינה יהודית בגוש מדינות ערביות אלא כמדינה ששוכנת על השבר הסורי אפריקאי על כל המשתמע מכך. בעקבות רעידות אדמה שמתרחשות בעולמנו וגובות את חייהם של מאות אלפי קורבנות נראה שהדי רעשי האדמה הגיעו עד לבית המחוקקים שלנו שם הצליחו להזיז דברים

מאת: eyalfatranשוק ההון16/12/111709 צפיות
החלטתם שאתם רוצים להשקיע בבורסה? כדאי שתתייעצו עם מקצוענים. שוק המניות יכול להיות לעיתים אכזרי לאלו שלא מכירים אותו. התקופה העכשווית מאפיינת בחוסר יציבות בשווקים הפיננסים כאשר מגמות מרבות להשתנות. ישראל מאוד תלויה בשוק הבינלאומי, כרגע נראה שאירופה נמצאת במרכז הדאגות

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196312 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196272 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915743 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196296 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196203 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915566 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193831 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica