חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילן ג'ורג'י עורך דין לתאונות עבודה

כולנו מקווים שזה לעולם לא יקרה, מעדיפים שלא לחשוב על זה, אך מדובר במציאות כואבת – זו של תאונות עבודה. כולנו חשופים במקום עבודתנו לתנאים העשויים לגרום לתאונות ולכן כל עובד בישראל מבוטח מפני פגיעות גוף בגין תאונות עבודה או מחלות מקצוע, במסגרת המוסד לביטוח לאומי.

מהי תאונת עבודה? "תאונת עבודה" הינה תאונה שארעה בזמן או עקב עקב עבודתו של עובד אצל מעסיקו או מטעמו. תאונה שאירעה לעובד בדרכו למקום העבודה נחשבת אף היא לתאונת עבודה. הפגיעות הנפוצות ביותר בעקבות תאונות עבודה הן פציעות אורטופדיות, חבלות ראש, פגיעה עצבית או מוחית, מגוון מצבים נפשיים, מחלות עור, ריאות ועיניים, ומוות.

לרוע המזל, מי שנפגע בתאונה עבודה נאלץ לעיתים להתמודד, בנוסף לכאב הפיזי ולעוגמת הנפש, גם עם סבך משפטי מסורבל בדרך לקבלת הפיצויים, מכיוון שחובת ההוכחה היא על הנפגע. על מנת לצלוח את הסבך המשפטי, יש צורך בעורך דין המתמחה בטיפול בתאונות עבודה.

תפקידו של עורך דין לתאונות עבודה הוא ליווי התובע בכל אחד משלבי התביעה, החל מהאופן בו ממלאים את טופס התביעה וכלה בעדות מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי, הקובעת את זכאות וגובה הפיצויים.

ייצוג על ידי עורך דין מומחה לתאונת עבודה הוא חיוני בעיקר מפני שגם במוסד לביטוח לאומי וגם בחברות הביטוח מנוהלת התביעה על ידי אנשי מקצוע מיומנים. מוטב שנפגעי תאונות עבודה או מחלות מקצוע ימנעו מלנהל את התביעה בעצמם. ליווי משפטי מקצועי של עורך דין המתמחה בתאונות עבודה מעלה את סיכויי הצלחת התביעה עשרות מונים, ומשחרר את התובע לדאוג לדבר החשוב באמת – בריאותו.

תביעות רבות, לדוגמא, נדחות בגלל שאופן מילוי טופס תביעת הפיצויים על ידי הנפגע אינו תקין, או שהופעתו בפני הוועדה הרפואית אינה מייצגת את המקרה נאמנה. במקרים כאלה, ליווי מקצועי של עורך דין המתמחה בתאונות עבודה הוא חיוני: עורך הדין יסייע לתובע למלא את כל טפסי התביעה כראוי, ידאג להגשתם בזמן המתאים ויכין את התובע לקראת הופעתו בפני הוועדה הרפואית.

תביעת תאונת עבודה מורכבת משלבים רבים, החל מרגע הפגיעה ועד לסיום ההליך המשפטי מול המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח וקבלת הפיצויים. צעד מוטעה או סעיף שפוספס בטופס עלולים לדון את התביעה כולה לכישלון; בעוד שתכנון משפטי נכון עשוי להביא להצלחת התביעה ולקבלת פיצוי מקסימלי לנפגע. לכן, ליווי משפטי צמוד על ידי עורך דין המתמחה בטיפול בתביעות תאונות עבודה חשוב לעין ערוך.

ליווי צמוד ומתמשך של עורך דין לתאונות עבודה יסייע רבות גם במקרים בהם מבקשים נפגעים לערער על החלטה שלילית מטעם הוועדה הרפואית, או במקרים בהם נפגעים מבקשים להכיר באירועי לב או אירועים מוחיים כתאונות עבודה – תביעות המסווגות פעמים רבות כגבוליות.

עורך דין לתאונות עבודה יכול להמשיך ולייצג את הנפגע גם לאחר סיום התביעה: נפגעי תאונות עבודה אשר הוכרו על ידי הביטוח הלאומי רשאים לבקש פיצוי נוסף באם חלה החמרה במצבם הרפואי, והצלחתן של תביעות מסוג זה תלויה במידה רבה במומחיותו של עורך הדין לתאונות עבודה.

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחבר אינו נושא באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן ג'ורג'י ושות', משרד עורכי דין

ייצוג בתביעות נזיקין, לרבות תאונות דרכים ותאונות עבודה

ייעוץ וליווי בתיקים בתחום התכנון והבנייה.

http://www.igolaw.co.il

לייעוץ ראשון ללא תשלום: 0774546165

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד אילן ג'ורג'י

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינדל"ן ומקרקעין22/08/111522 צפיות
חריגת בניה מתייחסת לכל בניה המתרחשת ללא קבלת היתר כדין או סטייה מההיתר שניתן. חריגת בניה מהווה הפרת זכויות הבניה הקיימות בנוגע לקרקע ונחשבת לעבירה על החוק. מצב זה עשוי להביא לידי הגשת כתבי אישום בנושא חריגות בניה והיתרים, ועם לא נעזרים בשירותיו של עו"ד תכנן ובניה אתם עלולים להיות בבעיה חמורה.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינדל"ן ומקרקעין22/08/111187 צפיות
תוכנית "פינוי בינוי" הינה תוכנית המאפשרת לפנות שכונת מגורים קיימת, לטובת בנייה של שכונה חדשה באותו מתחם. הדיירים אשר גרים באותו אזור, יפונו מבתיהם לצורכי שיפוץ ויקבלו במסגרת תוכנית פינוי הבינוי, במקום דירתם הישנה, דירה חדשה ומודרנית , עם תשתית סביבתית מפותחת וחדשה.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין29/05/111589 צפיות
גיל, כשמו כן הוא, ילד מתוק ושמח. גם לאחר האירוע הנורא, הוא שומר על שמחת החיים, אבל לא מעט בזכות הוריו ועורך דינם, אשר הצליחו להוציא פיצויים גבוהים בגין נזקי גוף מהם סבל. בזכות פיצויים אלו, ניתנו לגיל טיפולים מתאימים והצילו אותו מנזק בלתי הפיך.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין29/05/111417 צפיות
תאונות דרכים, מתרחשות לצערנו מדי יום. במקרה הטוב, הנזק, אם קיים הוא לרכוש בלבד. במקרה הרע, התאונה יכולה להסתיים במוות. בכל מקרה, חקירת תאונת דרכים הינה מורכבת ביותר ופעמים רבות נכנס לתמונה בוחן תאונות דרכים המשחזר את התאונה על מנת לבדוק את המקרה ולהעמיק בו בשביל למצוא את גורם התאונה.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין19/05/111868 צפיות
עובדים רבים נאלצים להיעדר מהעבודה בשל סיבות שונות: חתונה, חופשה, מחלה וכן היעדרות עקב תאונת עבודה. בעת היעדרות עקב תאונת עבודה, עומדות לעובד זכויות שונות אותן הוא יכול לנצל.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין20/04/111515 צפיות
עברת תאונת עבודה אך אינך יודע מה אתה אמור לעשות קודם. לפני שאתה פונה לעורך דין ומתחיל הליך משפטי כלשהו מומלץ שתדע מספר דברים בסיסיים. קודם כל – מהי תאונת עבודה?

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין20/04/111600 צפיות
גידי היה בחור מלא אנרגיה ושמחת חיים עד אשר תאונת דרכים קטלנית קטפה אותו מן החיים. באותה תאונת דרכים קטלנית, נפגע גידי ממשאית שפגעה במכוניתו בכביש חשוך. נהג המשאית היה רדום וסטה מנתיב נסיעתו. תאונה אומללה זו הרגה את גידי שהותיר אחריו אישה אלמנה, ילד בן שש וילדה בת שנתיים.

מאמרים נוספים בנושא דיני עבודה

מאת: איתמר כוכבידיני עבודה10/09/20956 צפיות
עובד המפוטר ממקום עבודתו זכאי לשכר של חודש כנגד כל שנת עבודה (אלא אם כן, הוסכם על שיעור גבוה יותר), בעת פיטוריו או בעת היותו מתפטר כדין מפוטר או כמוסכם בהסכם עבודה. תשלומי פיצויים מגלמים בתוכם את רכיב העמלות (בחישוב ממוצע של 12 החודשים האחרונים), ואת רכיבי השכר הקבועים, גם כאלה שלא נכנסים תחת הקטגוריה "שכר בסיס". עם זאת, פיצויים אינם משולמים עבור פרמיות, מענקים, בונוסים, החזרי הוצאות, משכורת 13 ותוספות מותנות. הכלל הבסיסי הינו (למעט במקרה של מתפטר בדין מפוטר), שעובד מפוטר בלבד, זכאי לפיצויי פיט

מאת: רונית בילרדיני עבודה14/03/181384 צפיות
חוק פיצויי פיטורים קובע, כי עובד אשר פוטר ממקום עבודתו לאחר שנת עבודה זכאי לפיצויי פיטורים מהמעביד. כמו כן, קובע החוק, כי בנסיבות מסוימות זכאי עובד לתשלום פיצויי פיטורים אף לאחר התפטרותו מעבודה. (הרעת תנאים, התפטרות לצורך טיפול בילד, מעבר מגורים לצורך עבודתו של בן הזוג ועוד).

מאת: tiloniדיני עבודה07/09/171920 צפיות
לעיתים, כמו בכל משפחה, יכולים להתגלע ויכוחים וחילוקי דעות, אולי אפילו להיאמר מילים קשות אך במקום העבודה, בניגוד למקרים דומים בתוך המשפחה הקרובה או לחברים הקרובים, עלול הצד השני לראות בדברים אלו כהוצאת לשון הרע בעבודה ולתבוע את אומרם בבית המשפט תחת חוק ""איסור לשון הרע התשכ"ה- 1965"

מאת: שירה אלהדיני עבודה20/12/161714 צפיות
במסגרת עבודתו, זכאי העובד לזכויות שונות, כגון חופשה שנתית, דמי הבראה, גמול שעות נוספות ועוד.

מאת: איתמר כוכבידיני עבודה01/08/162696 צפיות
אישור מרופא תעסוקתי המורה כי אין העובד מסוגל לחזור לעבודתו הקודמת, או מצב הזהה לה, וזאת בשל תפקוד לקוי של אחד מאברי הגוף. עובד הסובל מבעיות בריאותיות ומציג מסמכים מרופא מומחה, המציין את הלקות בכושר עבודתו ומגבלותיו הרפואיות בעבודתו. עובד הסובל ממגבלה בריאותית ומבצע עבודה אשר אינה מתאימה ליכולותיו הרפואיות עקב מצב בריאותי לקוי.

מאת: איתמר כוכבידיני עבודה02/06/163311 צפיות
החובה לשלם שכר בחגים לעובדים, עולה מתוקף צו ההרחבה להסכם המסגרת במגזר העסקי. בהתאם לכך, עובד חודשי ועובד שכר (בתנאים הרשומים להלן) זכאים לשכר רגיל, אף בימים אשר לא עבדו בהם בשל היותם ימי מנוחה בחגים.

מאת: אבי דוידידיני עבודה23/05/163471 צפיות
בקצרה על הרעת תנאים בעבודה לאלו המחליטים להתפטר ולאלו המחליטים להישאר במקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica