חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה ויתרונתיה לחברה ולפרט

מאת: אביאימון מנהלים12/03/20111236 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא משנה איך אתה מרגיש לגבי העבודה שלך, כולנו מתנהגים כך לעתים כשאתה מתהפך במיטה, מפסיק את כפתור הנודניק וממלמל "הלוואי שאני לא צריך ללכת לעבודה היום." למרות שחלק מהאנשים שמחים פחות לקום מהמיטה בבוקר, יש הרבה סיבות למה אנחנו בסופו של דבר זרוקים את השמיכות והולכים לעבוד.

ברמה הבסיסית ביותר, עבודה היא משא ומתן חילופי פשוט: כסף עבור מוצר או שירות. אנחנו עובדים קשה יותר בשביל "כסף" חלק מהמוטיבציה שלנו היא עמוקה יותר מאשר חשבון עובר ושב שלנו, וייתכן שלא חשבתם על זה במיוחד כאשר אתה נלחם בדחף להתקשר להגיד אני חולה.

אנחנו אוהבים להיות חשובים לאדם אחר

אנו מתמודדים עם בעיות בעבודה במתן שירות,ביצירת המוצר, בהשגת משימה כאשר אתה שואל את עצמך "למה אני צריך לקום מהמיטה היום?" התשובה היא פשוטה דמיין מה קורה כאשר אתה לא בעבודה ,עבור מכונאי רכב, בהיעדרו  לא תוכל לבצע תיקונים ברכב ובכך בטיחותך  בכביש תפגע , עבור עוזר סיעודי החולה עלול לבלות יותר זמן בחדר ולהיות ללא טיפול שהוא צריך , אם קופאית תסגור את הקופה שלה כל הלקוחות האלה יצריכו למצוא דרך אחרת לקנות וכו.

לא משנה מה התפקיד שלקחת על עצמך אם תהיה מחוץ לתמונה למשך יום תראה את הבדל העצום כאשר אתה בעבודה ולבין מחוץ לה ,תקבל את תחושת החשיבות של פעילויות תעסוקתית שגורמת לנו להרגיש חיוניים בזמן שאתה חושב שזה רק בשביל תלוש משכורת.

אנחנו רוצים  להרחיב אופקים

לעתים קרובות אנו לומדים מיומנויות יקרה בעבודה, אבל אנחנו גם נהנים פשוט להיות סביב אנשים אחרים.

אם זה לקוחות או עמיתים לעבודה: רוב העבודות מספקים לנו  קשר עם אדם אחר והוא חיוני בשבילנו, לבלות זמן עם אנשים אחרים נותן לנו הזדמנות ליצרית קשרים חברתיים, החלפת רעיונות לשמוע נקודות מבט חדשות .

 אוהבים את העבודה אך לא מודים בכך .

יש ימים שבהם אפילו העובדים הנלהבים ביותר רוטנים בדרכם לעבודה, אבל לרוב האנשים היתרונות של עבודה גוברת על החסרונות שבה הפסד הזמן .

מתן עדיפות לזמן שלנו לטובת עבודה ליצירת רעיונות חדשים ,שימוש בידע ובכישורים שלנו וגם לקבל משכורת עבורה הוא מדהים לטעמי.

 



תגיות המאמר: עבודה, תעסוקה, עובד, לעבוד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121582 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111230 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111265 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111770 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111538 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111557 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111649 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223283 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205116 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193175 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182910 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172898 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172986 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica