חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיתולים למבוגרים עבור הגיל השלישי – התמקדות בצורך ובאפשרויות המימון

מאת: אילנית מילרגיל הזהב27/03/20112096 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תופעת אי שליטה בסוגרים מוכרת ומאפיינת רבים המגיעים אל הגיל השלישי , הנבוכים לגלות את השינויים הפיזיולוגיים המתרחשים בגופם. תופעת אי שליטה בסוגרים היא תופעה מוכרת אצל בני גיל זה, הסובלים ממנה כתוצאה מהחלשות שרירי רצפת האגן, כתוצאה ממחלות המאפיינות את הגיל השלישי (דוגמת סכרת או יתר לחץ דם), וכן אי שליטה בסוגרים הנובעת ממגוון גורמים אחרים. כך או כך, מדובר בבעיה קשה המעיבה משמעותית על יכולתו של האדם לתפקד בחברה, כמו גם לשמור על שגרת חיים, אולם מדובר בבעיה שניתן לתת לה מענה בדמות חיתולים למבוגרים .

חיתולים למבוגרים לבני הגיל השלישי – הקלה של ממש בשגרת החיים

מטרתם של חיתולים למבוגרים היא לאפשר לבני הגיל השלישי להמשיך להיות פעילים ולתפקד, להימנע מתופעות מביכות, ולחוש בטוחים בעצם גם כאשר הם סובלים מבעיות אי שליטה בסוגרים. חיתולים למבוגרים מסייעים להיפטר מהפרשות הגוף בצורה נעימה וטובה, ללא מבוכה או ריחות רעים. חיתולים למבוגרים של היום הם מודרניים כל כך, נלבשים ממש כתחתונים, ואינם נראים בשום אופן דרך מכנסיים, כך שגם לבישת חיתולים למבוגרים אינה דבר מביך.

חיתולים למבוגרים הם חלק מעולם מוצרי הספיגה למבוגרים, מלבדם אפשר למצוא את הפדים, סדיניות, סדינים חד פעמיים ומוצרים רבים נוספים שכל מטרתם היא להקל את חיי בני הגיל השלישי ולאפשר להם למצוא מזור לבעייתם.

ועם זאת, רכישת חיתולים למבוגרים אינה זולה

חיתולים למבוגרים אינם יקרים במיוחד, אולם מאידך – אספקה קבועה של חיתולים למבוגרים לבני הגיל השלישי היא הוצאה יקרה העלול לפגוע במידה משמעותית במשאבים הכלכליים המוגבלים גם כך של בני גיל זה. חשוב לבני הגיל השלישי לדעת, כי הם יכולים לקבל חיתולים למבוגרים דרך הביטוח הלאומי או דרך ביטוח סיעוד פרטי שברשותם, זאת כאשר הם מוכרים כמי שאינם יכולים לשלוט בצרכיהם ונחשבים למעשה לחולים סיעודיים.

הגדרת חולה סיעודי על ידי הביטוח הלאומי ועל ידי ביטוחים סיעודיים פרטיים ניתנת למי שאינם יכולים לבצע שלוש מתוך שש פעולות יסוד – ללכת, לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט, לאכול ולשלוט בצרכים. לעיתים יכולים בני הגיל השלישי לשלוט בצרכיהם, אולם אינם יכולים להגיע לחדר השירותים או לקום ממיטתם, מה שמחייב גם כן את הגדרתם כסיעודיים. בעת הגדרת אדם כסיעודי, מגיעות לו הטבות רבות בדמות שעות טיפול שבועיות, אולם ההטבה המשמעותית לענייננו היא זו המאפשרת קבלת תקציב לרכישת חיתולים למבוגרים .

חיתולים למבוגרים הם צורך אמיתי לבני הגיל השלישי וכך רואה את זה גם הביטוח הלאומי

מטרתו של ביטוח לאומי היא לסייע למי שאינם יכולים לדאוג לעצמם ונדרשים לעזרה חיצונית, כמו גם לקבלת מוצרי יסוד, עליהם נמנים גם חיתולים למבוגרים . לעיתים, כאשר רכש האדם מראש ביטוח סיעודי, הרי שיוכל לקבל תקציב לרכישת חיתולים למבוגרים גם דרך הביטוח הפרטי, מה שיאפשר לו כמובן עמידה כלכלית איתנה וטובה יותר אל מול המוצרים הנדרשים לו להבטחת איכות חיים.

כאשר מוגדר אדם כסיעודי גם דרך הביטוח הפרטי, הרי שהוא יכול לרכוש חיתולים למבוגרים בשתי דרכים – האחת, לקבל תקציב מוגדר מראש דרך הביטוח לרכישת חיתולים למבוגרים לפי בחירתו, והשני – לרכוש חיתולים למבוגרים ולהגיש קבלות לביטוח אודות הרכישה, עליהן יקבל החזר כספי.

כך או כך, בזכות הביטוח הלאומי ובזכות ביטוח סיעוד פרטי יכולים גם בני הגיל השלישי לקבל חיתולים למבוגרים הנדרשים להם בחיי היומיום ולהצליח לשמור על כבודם, גם בעת שהפכו לסיעודיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנית מילר

מאת: אילנית מילרפיזיולוגייה27/06/1211470 צפיות
חשבת על כך שיכול להיות שהחברה הכי טובה שלך סובלת מבריחת שתן? יכול להיות שאמך וחמותך לא מספרות לך על העובדה שכבר כמה שנים הן מתמודדות עם בריחת שתן? יכול להיות, שאת קוראת את השורות האלה ומבינה היטב במה מדובר, משום שאת בעצמך שמת לב שלאחרונה את חשה בדליפת שתן בכל פעם שאת צוחקת או משתעלת.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב15/02/121279 צפיות
חושבים שכל החיתולים למבוגרים נראים בדיוק אותו הדבר? חשוב מאד לדייק ולהבין, שאם ראיתם אולי חיתולי מבוגרים לפני עשרים שנה - היום העיצוב שלהם שונה לגמרי, כי התפיסה השתנתה לגמרי.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב03/01/121446 צפיות
אנשים הסובלים מתופעות שונות של אי שליטה בסוגרים, מוצאים פעולות שונות, אשר עד עתה נחשבות לשגרתיות ואף מהנות לבלתי נסבלות. לעיתים, אפילו יציאה פשוטה מהבית הופכת לפעולה קשה מנשוא. למרות העובדה שאי שליטה בסוגרים ודליפת שתן הן בעיות נפוצות במיוחד, קשר השתיקה הסובב את הנושא והמבוכה הנלווית אליו, מונעת מרבים לטפל בבעיה בצורה נאותה.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב26/11/111364 צפיות
חיתולים למבוגרים והשימוש בהם, לא צריכים למנוע מאיתנו לחפש פתרון ממשי לבעיית דליפת השתן. בנושא זה, רוב האנשים יעדיפו לבצע פעולות לא פולשניות לפני שנפנה להתערבות כירורגית.

מאת: אילנית מילרבריאות ורפואה כללי01/11/111061 צפיות
כמו כל בעייה אחרת, דליפת שתן גברים או דליפת שתן נשים לא תיעלם רק בגלל שאנחנו רוצים או אם נתעלם ממנה. כמו כל בעייה אחרת צריך להתמודד איתה.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב19/09/111276 צפיות
ישנם חיתולים למבוגרים בעלי עוצמות ספיגה שונות. עוצמת הספיגה מאפשרת את התאמתם למצב בו נמצא המבוגר, הסובל מבעיית בריחת שתן או בעיה של אי שליטה בסוגרים.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב16/05/111444 צפיות
חיתולים למבוגרים הינם אחת הדרכים היעילות, הנוחות והטובות ביותר להתמודדות עם תופעות שונות המביא איתו הגיל השלישי, או תופעות פיסיולוגיות כתוצאה מניתוחים או מחלות, תופעות המצריכות מענה מסוג זה

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216093 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171850 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162016 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162132 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162049 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152036 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151702 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica