חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ משפטי לאחר תאונת דרכים

מאת: דוד כהןנזיקין18/07/20111060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומרים שתאונות לא קורות, אלא נגרמות – בכל מקרה מה שמעניין אותנו, זה לא להיפגע בתאונה בכלל. למרות שאף אחד אינו רוצה להיפגע – זה קורה. אתה עלול להיות הולך רגל, או נהג ברכב, או להפגע בתאונת עבודה. אז מה עושים?

בתאונות דרכים ישנן מס' פגיעות, אשר בעטיין הינך זכאי לפיצוי, מתוקף חוק "פיצויים לנפגעי תאונות דרכים", אשר מכונה גם "חוק הפיצויים" – ההתייחסות היא לשימוש או פגיעה ישירה, או ע"י צד שלישי מכלי רכב בעל מנוע. החוק מתייחס לתאונות דרכים, לא רק בדרך השכיחה אותה אנו מתארים לעצמנו, הוא מזכיר גם הגדרת של תאונת דרכים עקב התפוצצות של רכב, התדרדרות, פגיעה בירידה מהרכב ועוד. החוק מפרט את כל סוגי הרכב והפגיעות האפשריות, פיזית ו/או נפשית.

צריך לדעת, כי חוק הפיצויים הוא מאוד מורכב וביהמ"ש לא תמיד מעניק את אותו פירוש לאותו סעיף בחוק, בכל פס"ד, לכן אם נפגעתם בתאונת דרכים ואתם לא פנויים, לא מסוגלים או לא מעוניינים לבצע משא ומתן מול חברות הביטוח, מומלץ לגשת לעו"ד, שיבצע את כל המטלות וידאג כי תוכלו לקבל את מקסימום הפיצוי בגין תאונת דרכים, כפי המגיע לכם ולוא רק מעצם נסיונו וידיעתו את החוק.

ישנן גם תאונות דרכים, שמוגדרות בחוק כתאונות עבודה, למשל אם הרכב שבו נהגתם בזמן התאונה, היה רכב של המעביד. במקרה הזה, להבדיל מתאונות דרכים, אשר בהן מעורבת חב' הביטוח – גם המוסד לביטוח לאומי יהיה מעורב. היות וההגדרה היא תאונת עבודה, המוסד לביטוח לאומי לוקח חלק בתשלום הפיצוי, כמו גם חב' הביטוח.

בנוסף, לעניין המוסד לביטוח לאומי, צריך לזכור כי יש לפנות בהקדם האפשרי, היות וזמן הפניה הוא מוגבל ל-12 חודשים לאחר תאריך התאונה. אך עלייה וקוץ בה, הזהרו לא לפנות לביטוח לאומי מוקדם מדי, כי אז אתם עלולים להפסיד מהזכויות שלכם.

מורכב כבר נאמר. המסקנה היא שעדיף ב-2 המקרים, לפנות לעו"ד, שיעניק לכם ייעוץ לגבי החוקים, הנוהלים והדרך הטובה ביותר עבורכם, לצאת נשכרים. עוה"ד יבצע את ההתדיינות מול החברות המבטחות ויותר מכך, הוא ישמור על הזכויות של הנפגע, לדוגמה: במידה והנפגע איבד את היכולת לעבוד, המוסד לביטוח לאומי יעניק לו פיצוי כספי חודשי, ע"ח הכספים העתידיים אותם הוא אמור לקבל. עובדה חשובה זו, כבר מזכה אותך במידע חשוב, עם ערך מוסף גבוה מאוד.

אם רעיון של תשלום שכ"ט מדאיג, אז תדעו כי לא משלמים לעו"ד כסף מראש, בנושאים של נזקי גוף. את שכה"ט שלו הוא גובה מהכספים שהוא ידאג שתקבל ובכל מקרה, שכה"ט של עורך הדין במסגרת נזקי גוף, קבוע בחוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213626 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212184 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201468 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205177 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא נזיקין

מאת: עידן שלומןנזיקין29/04/192396 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים לטובת הצרכן הישראלי הוא חוק שירותי תעופה שחוקק חבר הכנסת אחמד טיבי לפני מספר שנים. חוק זה הוא ללא ספק בשורה מרעננת במסגרת חוקי הגנת הצרכן בישראל ונוגע הן לטיסות מישראל לחוץ לארץ, טסים פנים ארציות בישראל וטיסות ממדינה זרה לישראל, בין אם מדובר בטיסה ישירה או כזאת הכוללת חניית ביניים.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192481 צפיות
אחד התחומים הפעילים ביותר בעולם המשפט הישראלי הוא זה של תביעות נזיקין ותאונות דרכים. הסיבה לכך די פשוטה, והיא כיוון שכולנו עלולים להיקלע לסיטואציה בה אנו נפגעים במזיד או בשוגג ויש מי שניתן לתבוע על מנת שייתן על כך את הדין.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192481 צפיות
שכירים רבים תופסים במחשבתם שהם רשאים לתבוע מקרה של תאונת עבודה או פגיעה מהעבודה רק כאשר מתרחש אירוע נקודתי ספציפי שברור (לפחות עבורם) שהוא זה שגרם להם לנזק גופני. לא כך הדבר וכדאי שתכירו מושג "חדש" יחסית בתביעות של תאונות עבודה – מיקרוטראומה.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192581 צפיות
ההגנה על זכויות העובדים מתרחבת כל הזמן ככל שאנו למדים יותר ויותר על גורמים הפוגעים בעובדים במהלך עבודתם. חלק מפגיעות אלו נחשבות בתור מחלת מקצוע על ידי מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית של משרד הכלכלה, ולעובד שנפגע באופן זה יש זכויות תביעה מול ביטוח לאומי.

מאת: עידן שלומןנזיקין18/02/192323 צפיות
אמצעי המדיה הרבים שזמינים לכל אחד ואחת מאיתנו הביאו בשנים האחרונות לעלייה משמעותית באלימות שעולה בטקסטים רבים שנכתבים בערוצי התקשורת השונים. חלק מאותם תכנים, בין אם במסגרת כתבה, מאמר, פוסט או מסרון הם בבחינת לשון הרע והוצאת דיבה מבחינה חוקית ונכנסים תחת הגדרות חוק לשון הרע במדינת ישראל.

מאת: עידן שלומןנזיקין19/01/193117 צפיות
מגיע לכם פיצוי! כך קובע חוק טיבי שעבר בכנסת לפני מספר שנים, ונועד לתת מענה לציבור הצרכנים שנפגע על ידי חברות תעופה שונות בין אם במקרים של עיכוב בטיסה או ביטול טיסה.

מאת: עידן שלומןנזיקין24/12/182210 צפיות
ביטוח סיעוד הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר לכל אחת ואחת במדינה. בין אם רוכשים זאת באמצעות קופת החולים או במסגרת ביטוח פרטי, הרי שביטוח סיעודי אמור לכסות אותנו (ובעיקר את בני ביתנו) במקרה ונקלע למצב סיעודי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica