חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתר באינטרנט

מאת: ישראל1948קידום אתרים21/07/20111014 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לפני כמה שנים, כשרצינו לחפש פרטים על עסק כלשהו, היינו לוקחים לידינו ספר טלפונים עב כרס ומתקשרים לעסקים ש"נראו לנו" , ללא מידע נוסף על העסק ומוצריו, מידע שהיה יכול לעזור בגיבוש החלטה.

עם הגיעה של רשת האינטרנט, נפתחו בפני בעלי העסקים אפשרויות רבות יותר לתת מידע נוסף על העסק, דבר המגדיל את הסיכויים להפוך את הגולש ללקוח פוטנציאלי;

ברגע שלעסק מסויים יש גם אתר אינטרנט, יש לו הזדמנות לפרט יותר על העסק ומוצריו, מה גם שהאפשרות להראות תמונות של המוצרים ללא הגבלה היא כלי המחשה חזק מאוד, שמיישם באופן מצויין את האימרה "אין טוב ממראה עיניים" ; הגולש הפוטנציאלי מדפדף בין התמונות של המוצרים והשירותים השונים, מקבל מידע מילולי על כל מוצר שהעסק מספק ויכול כבר ליצור קשר או לחילופין לשים פעמיו אל בית העסק על מנת לבצע עיסקה.

כמובן שכדאי לפנות לחברה העוסקת בקידום אתר באינטרנט באופן מקצועי כדי להעלות את המיקום של אתר העסק במנועי החיפוש, כי אם האתר ודירוגו מבחינת מנועי החיפוש יהיו במקום נמוך יחסית, הרי שהנגישות אליו תהיה נמוכה בהשוואה לאתרים אחרים.

ניתן לשלב תמונות באתר במספר אופנים:

-          קטלוג: תפריטי האתר יעוצבו לפי קטגוריות המוצרים בתחום שבעל העסק מתמחה בו; ליד תמונתו של המוצר יהיה טקסט קצרצר הנותן אינפורמציה תמציתית על המוצר או השירות בתמונה. יש המציינים את מחירו של המוצר ליד התמונה.

-          פורמט אתר טקסטואלי: כל עמוד באתר מייצג קבוצת מוצרים אחרת, אך המידע באותו עמוד יהיה בצורת מאמר כללי על קבוצת מוצרים זו ולצידו של המאמר תשולבנה תמונות רלוונטיות. במקרה זה לא נוהגים לפרסם את מחירו של כל מוצר מכיוון שהאינפורמציה היא כללית יותר והתמונות הן רק להמחשה.

קידום אתר באינטרנט כשלעצמו אינו מספיק; גם אם האתר יגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש, נוכחותן של תמונות היא מאוד חשובה לאתר – בעיקר לאתרים שבהם ישנה אפשרות לצלם את המוצרים המשווקים.

ישנן חברות קידום אתרים העוסקות בקידום אתר באינטרנט וההבדלים בין המחירים בתחום עצומים. לאחר שבניתם את האתר והשתמשתם באפשרות להוסיף תמונות לאתר, גשו להשוות מחירים ובחרו חברה לקידום אתר באינטרנט שתענה על צרכיכם בצורה הטובה ביותר.

ש.כ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל1948

מאת: ישראל1948ריהוט 14/11/13821 צפיות
לא מעט אנשים חולמים להקים בר ביתי. מי שהחליט ללמוד לימודי ברמן ועובד במקצוע, בקי בציוד הבסיסי הנדרש. אך מה קורה כאשר מדובר בתחביב? בחלום מתוק בו החברים יושבים יחד בבית ונהנים מאיכות בר בנוחות ביתית? כל מה שנחוץ כדי לפתוח בר בבית, המאמר הבא

מאת: ישראל1948טיפול בעור06/11/131026 צפיות
ישנם טיפולים הנעשים ע"י רופאי עור מוסמכים, מקרים אחרים מופנים לטיפולן של קוסמטיקאיות רפואיות. המאמר דן בחלוקת סמכויות הריפוי בין רופאי העור ובין הקוסמטיקאיות הרפואיות.

מאת: ישראל1948בניין ואחזקה - כללי30/10/131237 צפיות
המאמר עוסק באבן הירושלמית או בשמה המדויק מיזית יהודית. המאמר מתאר את תכונותיה ומדגיש את האמירה העיצובית שיש בבנייה בסוג כזה של אבן. המאמר מזכיר את חוק הבנייה משנת 1918 המסדיר שקירות חיצוניים בבתים בירושלים חייבים בחיפוי אבן מסותת.

מאת: ישראל1948דיאטה ותזונה31/07/131021 צפיות
המאמר עוסק במזוטרפיה - כשיטת טיפול. בשלב הראשון ישנה סקירה הסטורית של השיטה. כן מתואר במאמר יעילות השיטה בהפחתת משקל. לבסוף המאמר דן בשאלה האם השיטה מתאימה לנו?

מאת: ישראל1948גינון22/04/13992 צפיות
המאמר סוקר סגנונות שונים של גינות שניתן לפיהם להקים גינה בינהם גינות לגידול תבלינים. סקירה של חלק מהתבלינים המקובלים לגידול באקלים הארץ ותכונות חשובות שיש לבדוק ברגע שמחליטים לגדל צמח תבלין בגינה. יש חשיבות להתיעצות עם אנשי מקצוע לפני בחירת צמחי התבלין שיש לגדל בגינה.

מאת: ישראל1948שיפוצים26/02/13994 צפיות
אמבטיה בסקירה הסטורית. חדר האמבטיה כסמל לסטאטוס ולמעמד חברתי. חיפוי אמבטיה כאמצעי לשיפוץ חדר האמבטיה וכדרך לשוות מראה איכותי ותחושת יופי ואסטיות לדירה כולה. החשיבות של פנייה לאנשי מקצוע מומחים בביצוע חיפוי לחדר האמבטיה.

מאת: ישראל1948תכשיטים02/12/121119 צפיות
החשיבות של הלימודים המקדימים לפני העיסוק בצורפות, מה בעצם הידע הנדרש מצורף טוב, טכניקות העבודה השונות המקובלות היום בתחום הצורפות

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213445 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211718 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica