חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי מזון, תבלינים ושאר ירקות

אנחנו מאוד אוהבים תבלינים ושלל מוצרי מזון אשר יכולים לגרום לחך שלנו להתאהב ברגע הרעב. לדעת שאנחנו מקבלים את התיאבון באהבה רבה. תבלינים אמורים 'לתבלן' לנו את החיים, למדו לקבל זאת ותקבלו הרבה מעבר.

משפחות רבות אשר עושות את הקנייה של ערבי שישי מוצאים את עצמם קונים יותר תבלינים מאשר האוכל, כי אחרי הכל רבים יגידו שאת האוכל האמיתי אנחנו מקבלים לאחר התבלון הנכון. זה יכול להיות למען סלטים כאלו ואחרים וזה יכול להיות למען העוף שאמא קנתה לנו לשבת. שפים רבים אמרו שלפעמים כאשר אנחנו נמצאים במדינות זרות לנו וכאשר שם אנחנו צריכים להכין ארוחה כזו או אחרת אנחנו בעצם צריכים להסתמך על טיב האוכל שם, אבל כל עוד אנחנו מוצאים את אותם התבלינים אשר מוכרים לנו מאז ומתמיד מהבית אנחנו נמצא את הטעם הנכון שלנו בצורה הטובה ביותר שיכולנו להכין אפילו באם אנחנו מחוץ לכותלי המדינה שלנו.

בכל מילון כתוב הרי שסוגי תבלינים שונים הם בעצם הדברים שגורמים לאוכל שלנו להיות טעים יותר פשוטו כמשמעו. ישנם תבלינים רבים אשר ניתן למצוא בכל בית בישראל, תבלינים כמו פלפל שחור, פפריקה, כמון ושלל טעמים אשר נותנים ארומה חדשה לבית שלנו. תמיד אמהות אומרות שמדף התבלינים שבבית הינו החשוב מכל, שיהיה תמיד מסודר ושתמיד יהיה מלא. לקבל בארומה נכונה את התבלינים ולפלפל לנו את האוכל בצורה הטובה כמו שרק אמא יודעת לעשות. 

ישנם תבלינים רבים אשר אנחנו אפילו לא ניסינו (לדעתי) וקיימים בעולם למען טיב האוכל שלנו, האם כולנו תיבלנו את האוכל בעזרת זנגביל? תערובת עשבי פרובנס? לא הרבה משתמשים בזה אבל בעזרת תערובת עשבי פרובנס משתמשים לרוב לצלייה ותבשילי קדרה. תבלינים שונים בחיינו מפתיעים אותנו בכל פעם מחדש, כל שעלינו לעשות זה לגלות את זה מקרוב. ישנן חנויות ומייבאים רבים אשר דואגים לחדש לנו בכל פעם מחדש מוצרי מזון ואת עולם התבלינים במיוחד כאשר מדובר בתבלינים אשר מפלפלים את החך שלנו כבר מאז שקמה מדינתנו. 

משפחות / אמהות רבות יעידו שרק כאשר האוכל של המשפחה שלהם מתובלן נכון, אפילו הילדים הפחדנים ביותר יאכלו מכל טוב כל עוד האוכל שלהם מתובלן בצורה הנכונה, תבלינים יגרמו לנו תמיד להתאהב באוכל מחדש, האם אתם קניתם כבר את המצרכים שלכם לשבת?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131117 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121078 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121046 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122323 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121132 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121235 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121312 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183891 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183264 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174489 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164063 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152643 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151990 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142159 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica