חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח תאונות על פי ההגדרה שלכם!

מאת: neri bennunביטוח - כללי18/10/20111082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באופן עקרוני, המוסד לביטוח לאומי בא לכסות תאונות שונות, בעיקר כאלו אשר מתקיימות במקומות העבודה. אולם ביטוח תאונות בעצם נועד לכסות תאונות שיכולות להתקיים בכל מקום, בכל זמן, כתוצאה מנסיבות שונות (בדיוק בגלל זה קוראים להן תאונות אישיות, ע"מ להבדילן מתאונות במקום העבודה). אז איך בעצם נראית פוליסה שמעוצבת על פי הצורך שלכם?

כך בונים פוליסה בצורה חכמה

כאשר אתם רוכשים פוליסת ביטוח תאונות, חשוב מאד להתאים אותה בעצם לחיי היום יום שלכם. למה הכוונה בדיוק? ניקח דוגמא של מצב שבו אתם מרבים בנסיעות לאורך היום. הנסיעה יכולה להיות מצרכים שונים של עבודה או אפילו צרכים אישיים (לדוגמא יש לכם הורים שגרים רחוק, שאתם נוסעים לבקר לפחות פעמיים בשבוע). אדם שמרבה בנסיעות, ירכוש ביטוח תאונות שיכסו מקרים של תאונות דרכים.

רגע אחד, הרי בדיוק לשם כך יש ביטוח חובה וביטוח מקיף לרכב, לא? כאן צריך בדיוק לעשות את האבחנה בין סוגי הביטוח השונים, לראות מה דומה ומה שונה. נכון שביטוח חובה וביטוח מקיף קשורים לתאונות דרכים, אולם מה שהם מכסים הוא, לצורך העניין, את הטיפול הרפואי שתקבלו ואת הטיפול שהרכב יקבל (כמו גם הטיפולים לאנשים נוספים שהיו מעורבים בתאונה).

אבל, תאונת דרכים לא מתחילה ונגמרת בטיפולים. תהיה לכם תקופה שבה תצטרכו להתאשפז ולהתאושש, למעשה. בתקופה זו אתם בעצם נחים ולא עובדים. כאמור - אם מדובר בתאונת עבודה, אתם מקבלים פיצוי מביטוח לאומי. אבל אם התאונה התרחשה בנסיבות פרטיות, את הפיצוי הזה תוכלו לקבל דרך פוליסת הביטוח שרכשתם מחברת הביטוח שלכם.

זו רק דוגמא אחת כמובן, שרלוונטית למי שמרבה בנסיעות. דוגמא אחרת יכולה להיות רלוונטית עבור אדם שאוהב לבצע פעילות ספורטיבית חובבנית. מכורים לתחושת האדרנלין שאתם מקבלים בריצות מחוץ לבית? מבקרים כל יום במכון כושר? זה מעולה, כי אתם שומרים על הבריאות שלכם. ומה קורה במקרה שמתחתם שריר או שברתם עצם? בעזרת ביטוח תאונות, תוכלו לקבל פיצוי מלא על התקופה שאתם יושבים בבית, וכך הפרנסה שלכם לא נפגעת.

ואיך מחשבים את התשלום?

באופן עקרוני, הסכום שתקבלו במסגרת הפוליסה של ביטוח תאונות, קשור כמובן באחוזי הנכות שיקבעו לכם ע"י חברת הביטוח. כאשר אתם רוכשים פוליסה של ביטוח תאונות, אתם בעצם קובעים מה הסכום המקסימאלי שתקבלו, ובהתאם כך קובעים גם את תשלום הפרמיה החודשית לחברת הביטוח (כמו בכל פוליסה - תשלמו יותר, תקבלו פיצוי גבוה יותר). את הפיצוי המלא תקבלו במידה ונקבעו לכם 100 אחוזי נכות. אם נקבעו לכם אחוזי נכות נמוכים יותר, תקבלו בעצם את החלק היחסי מהסכום, בהתאם לאותם אחוזים. כלומר, אם לדוגמא נקבעו לכם 66 אחוזי נכות ע"י חברת הביטוח, אתם גם תקבלו 66% מהסכום הפיצוי המקסימאלי שנקבע מול חברת הביטוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125716 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126004 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122775 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121270 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122756 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122806 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121249 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174821 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164247 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163525 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155311 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154755 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica