חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילויות גיבוש

מאת: אלעד אוחנהספורט אתגרי24/11/20111583 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצלחתה של כל חברה תלויה בנכונות של העובדים לתרום את חלקם למען הכלל. בין אם מדובר במקום קטן ובין אם בחברה גדולה המונה מאות עובדים, המוטיבציה של העובדים נובעת בראש ובראשונה מן התחושה כי שאר העובדים הם חברים ושותפים לאותה משימה. מנהלים רבים מבינים כי יש צורך לקיים פעילויות גיבוש במהלך השנה, ומנסים למצוא רעיונות מקוריים שיהיו גם מהנים עבור העובדים, גם מועילים לגיבוש החברתי וגם, אם אפשר, לא יקרים מדי.

החשיבות הכלכלית של יום גיבוש חברתי במקומות עבודה הוכחה במחקרים בתחום ניהול ארגונים. פעילויות גיבוש יכולות להיות מכוונות מטרה, כמו למשל בסדנאות out door training הנפוצות לאחרונה. סדנאות אלו מועברות על ידי קואוצ'רים מקצועיים אשר מנתבים את הדינאמיקה האישית שבין העובדים באמצעות מה שנראה לכאורה כ"משחקי חברה" פשוטים. יחד עם זאת ניתן לקיים גם פעילויות גיבוש כלליות יותר, שמסתפקות ביצירת אווירה חברית בין העובדים.

שבירת שגרה

אחד הדברים החשובים בארגון יום גיבוש בחברות הוא ליצור את התחושה של שבירת השגרה. בין היתר ניתן לעשות זאת על ידי יציאה ממקום העבודה לימי כיף כמו ספא או טיול בים המלח. לטיול המשותף יש אפקט מגבש בפני עצמו, אך תמיד אפשר להוסיף לו פעילויות גיבוש מודרכות. כך לדוגמא יכול הטיול בים המלח להפוך למשחק גילוי אוצרות, שבמהלכו צריכות הקבוצות המתחרות לפתור משימות הקשורות באתרים שבאזור ים המלח.

סוג נוסף של פעילויות גיבוש מוצלחות אותן ניתן לקיים כאשר מוציאים את העובדים מחוץ למשרד הוא למשל סדנאות בישול והכנת מאכלים עממיים. לדוגמא, ניתן לקחת את העובדים למאהל בדואי או לכפר דרוזי, ושם ללמד אותם כיצד להכין פיתה דרוזית בעבודת יד. פעילויות כאלו מלוות בדרך כלל באווירה משועשעת, שמאפשרת לעובדים "לשחרר עניבות" ולהתבדח קצת על חשבון עצמם ועם העובדים הנוספים.

אפשרויות נוספות

לאדרנלין יש השפעה חיובית על פעילויות גיבוש, ואפשר ללכת גם בכיוון הסוער יותר. יום כיף בלונה פארק הוא דוגמא טובה למקום שבו אפשר לקיים פעילויות בלתי שגרתיות שנועדו לגבש בין העובדים. גם הפעלות כגון רכיבה על סוסים או גמלים, טיולי טרקטורונים או שיט אבובים, משלבות בהנאה גם את אלמנט הריגוש. אפשר לכלול בטיולים כאלו משימות של ניווט ומציאת תחנות (בסגנון "חפש את המטמון"), או להחליט על מסלול קבוע מראש.

האפשרויות לפעילויות גיבוש עוד רבות, וחשוב לבחור את הפעילות המתאימה למקום העבודה הספציפי. כדי להגדיר מראש את החלק שאפשר להקדיש לגיבוש מתוך תקציב החברה, ולפי זה להתחיל בבחירת פעילויות גיבוש. כאשר מדובר בפעילויות המתקיימות בחוץ צריך כמובן לקחת בחשבון שיקולים כמו שינויי מזג האוויר וכדומה. מסיבה זו כדאי תמיד לדאוג לכך שיהיו גם כמה פעילויות "אקסטרה", שיוכלו להוות תחליף למקרה שיש צורך לבטל פעילות מסוימת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195511 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195879 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192029 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191676 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144636 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222706 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162912 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162702 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152673 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152376 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152098 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132499 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica