חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קחו מונית

מאת: לינקשייקחוק ומשפט - כללי25/01/2012764 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אין ספק שאחת הבעיות הקשות בפניה אנו ניצבים כיום היא נושא תאונות הדרכים. אחת הסיבות המרכזיות היא נהיגה בשכרות אותה מבצעים צעירים ובני נוער רבים. לא עוזרות כל הפרסומות ומסעי הפרסום השונים, הבעיה עודנה אחת הקשות בפניה אנו עומדים. הפתרון של מינוי נהג תורן לפעמים עושה את העבודה, ושירותי בר רבים אף נוהגים לפני מכירת המשקאות האלכוהוליים לצעירים המבלים לוודא כי יושב עימם מישהו בשולחן אשר הוא אחראי על הנהיגה בחזרה הביתה. הנושא לא נאכף בצורה מושלמת ופעמים רבות הנוהג שותה יותר מהכמות המותרת על פי החוק לנהיגה. המשטרה מבצעת בדיקות אלכוהול ביציאה בפאבים אולם זה לא מספיק. נהג אשר נתפס ובוצעה לו בדיקת אלכוהול על ידי 'ינשוף' משטרתי (מכשיר אשר בודק את כמות אדי האלכוהול בנשיפה) ונמצא כי הוא נוהג תחת השפעת אלכוהול גבוהה מן המותר מורד מיידת מהכביש ולעיתים אף נלקח למעצר. העונשים המוטלים על נהיגה בשכרות ככל הנראה אינם מרתיעים מספיק את הנהגים ויש צורך להחמיר את הענישה, הדרך הטובה והיעילה ביותר על מנת להילחם בתופעה.


כאשר אתם נכנסים לבר וודאו מראש כיצד מתבצעת הדרך חזרה הביתה. אם אין לכם מישהו שמוגדר כנהג תורן הפתרון הטוב ביותר הוא פשוט לקחת מונית הלוך חזור. המחיר כאשר מתחלקים מספר חברים במונית אינו יקר כל כך ובהחלט שווה את המחיר. גם אם הגעתם למקום ברכב פרטי והבנתם כי שתיתם יותר מדי אפשר לקחת מונית בדרך חזרה ולדאוג להחזיר את הרכב יום לאחר מכן. הרעיון הטוב ביותר הוא לבקש מניידת משטרה קרובה לבצע בדיקת אלכוהול לפני העלייה על הרכב, זוהי הדרך הבטוחה ביותר לדעת האם אתם כשירים לעלות על ההגה. גשו לניידת ובקשו להיבדק על ידי הינשוף. במידה והתוצאה תהיה שאתם רשאים לנהוג תוכלו לנהוג בביטחון ולדעת שלא שתיתם יותר מדי. בדרך כלל כמות האלכוהול המותרת לנהיגה היא משהו כמו שתי כוסות בירה לכל היותר. אז אל תגזימו, צאו לבלות אך דאגו לחיים שאתם עלולים לסכן, שלכם או של הולכי רגל או נהגים אחרים. שירותי הבר המציעים מגוון רב של משקאות אלכוהוליים עלולים לפתות, אך החיים חשובים מכך. נהיגה בשכרות היא תופעה מסוכנת ביותר בעיקר כאשר מדובר על בני נוער אשר קיבלו רישיון תקופה קצרה לפני כן ועדיין אינם מנוסים בנהיגה כלל, כמות גדולה של אלכוהול עלולה להיות קטלנית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128902 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121264 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121399 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121409 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121565 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121687 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121251 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231640 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212077 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211935 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211587 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211261 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201807 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201540 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica