חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

20 אופניים המותגים הפופולריים ביותר בארצות הברית

מאמר זה עוסק ב 20 המותגים הפופולאריים ביותר בארצות הברית נכון למועד כתיבת המאמר, ומלמד כי השוק הישראלי בסך הכל מכיר את רובם ונמצא במגמות דומות.


האופניים הפכו לספורט אופנתי ביותר בישראל.

"מביני עניין" משקיעים עשרות וה"מופרעים" גם מאות אלפי שקלים בזוג אופניים ובציוד נלווה.

ברמת העיקרון המגמה בארץ עוקבת אחרי המגמות בעולם ובעיקר אחרי המגמה בארצות הברית שהיא כנראה מובילת הטרנד וגם השוק הגדול ביותר בעולם.

ישנם כל כך הרבה מותגים פופולאריים בארצות הברית, מותגים חדשים מופיעים ומותגים ישנים נסגרים, כך שקשה מאד למצוא סיכום מקיף אמיתי שיפלח את מספר האופניים שנמכרים בכל קטגוריה, אבל כן ניתן לאסוף נתונים על סך המכירות של כל מותג – כלומר כל האופניים, כולל אופני כביש, אופני הרים, אופניים היברידיות ועוד. ולכן הרשימה להלן אינה בחלוקה לפי סוג האופניים או לפי קטגוריה, והמקור שלה הוא פרסומים של יצרני האופניים עצמם.

הרשימה נועדה להיות מדריך כללי על מהם המותגים הפופולאריים ביותר בארצות הברית בזמן כתיבת שורות אלו, ובהחלט ייתכן שבתוך זמן קצר יהיו שינויים ברשימה גם בגלל שינויים עונתיים בסוג האופניים הנמכרות וההתמחות של כל יצרן בסוג מסויים.

ובכן: 20 מותגי האופניים המובילים – וסוגי האופניים שהם מוכרים בארצות הברית:


1.Trek - כביש, טריאתלון, אופני הרים עם שיכוך מלא וללא שיכוך, אופניים עירוניות, אופני שבילים, קרוזר, נשים, ילדים.
2.Schwinn - כביש, אופני נוחות (קרוזרים ונשים), אופנים חשמליים, אופני הרים, BMX, ילדים
3.Giant -אופני כביש, אופני הרים, אופני הרים לנשים, אופני "סגנון חיים", היברידי, ילדים, BMX.

4.Cannondale – אופני כביש, הרים, אופניים לנשים (תתי קטגוריות רבות).
5.Mongoose - אופני BMX שונים (אופניים Team, אופני פריסטייל, אופני דירט סטריט) אופני הרים (שיכוך כפול, קפיצות, Hardtail XC, נוחות, נסיעה קבועה, כבישים חלופיים).
6.Raleigh - כביש, ביצועים היברידי, נוחות, הרים, קרוזרים, נשים, נוער.

7.Specialized – אופניים עירוניים ואופני נוחות, דירט / סטריט / ורט (BMX), ילדים ATB.
8.Diamondback – אופני שיכוך מלא MTN, אופני הרים ללא שיכוך זנב קשיח Hardtail, אופניים מעוצבות, אופני נוחות, קרוזר, ביצועים, אופניים היברידיים, אופניים לנוער, BMX.
9.Fuji - כביש, הרים, מיוחדים, נשים סגנון חיים, ילדים
10.Haro- כל סוגי אופני ההרים – לקפיצות, לרכיבה חופשית, ועוד. אופניים עירוניות, קרוזרים, אופני כביש וספורט.
11.Shimano – אופני כביש, אופני נוחות, אופני הרים, BMX.
12.Huffy - מאז 1892 – אופני הרים, BMX, ילדים, כביש.
13.Gary פישר – אופני הרים, אופני שיכוך מלא, ילדים, מדרכה, כביש.
14.Ellsworth – אופני הרים גבוהים.
15.Klein – אופני הרים קיצוניות, אופני כביש.
16.Jamis – אופני הרים - אופניים עם שיכוך מלא ארוך במיוחד, זנב קשיח, כביש, רחוב, ספורט נוחות, נוער.
17.Bianchi – אופניים מיוחדים, אופני ביצועים, אופני פעלולים, אופני ספורט (כביש ושטח), אופני קרוס.
18.GT - הרים, כביש BMX, נשים.
19.Rocky – אופני הרים, כביש, עירוניים, אופני נשים.
20.Scott - הרים, כביש, ילדים נשים.

חלק מן המותגים הפופולאריים והמוכרים לרוכבים ישראלים רבים, ניתן לרכוש רק בחנויות אופניים מתמחות במותג או אצל מפיצי המותג, אבל למרות זאת, את רובם אפשר למצוא בקלות בחנויות לציוד ספורט או אפילו באינטרנט.

לסיכום

בסך הכל "מביני עניין" ישראלים, הן סוחרים והן רוכבים, ישימו לב שהם מכירים את מירב מותגי האופניים המובילים בארצות הברית (כלומר בעולם...) ממגזינים מקומיים או שהם נתקלו בהם אצל רוכבים אחרים ואף חברים, וזה בסך הכל מלמד על כך שהשוק הישראלי נמצא במצב מתקדם ביותר.

העובדה כי ישנם יבואנים שמתמחים לא רק במותגים אלא ממש בנישות של חלקים, כמו למשל יבואן בולמי FoX, שעושה בעיקר ורק את זה, בולמי בטכנולוגיה עלית, מלמדת גם היא על היותו של השוק הישראלי שוק מתקדם ועדכני ביותר ביחס לעולם בכל מה שקשור למותגים ולאיכויות האופניים.

אנו מקיים שהמידע הזה גרם לך או לך, הרוכב המקצועי להרגיש מעט גאווה מקומית.

רכיבה נעימה ובטוחה,

בית האופניים והממונעים.

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות ואופנים חשמליות מתקפלות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים, אופניים חשמליות מתקפלות, תלת אופן ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנוע לילדים, ג'יפ ממונע לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית האופניים והממונעים

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים05/05/145386 צפיות
ענף האופניים החשמליות צובר פופולריות עצומה בשנים האחרונות, ובקרוב עוד כאלו באזור מגוריכם. התצורה הנמכרת ביותר היא של אופניים חשמליות מתקפלות בגודל גלגל של "20. אופיים כאלו משמשות אנשים רבים, כמו גם נערים וילדים. נער ששוחח איתנו השבוע אמר לנו שאולי חבל לו לרכוש אופנים חשמליות, כיוון שממילא בוד חצי שנה הוא יוציא רשיון על קטנוע.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים11/03/141193 צפיות
אופניים חשמליים חשמליות הפכו לפופולריים ביותר בתקוה האחרונה. רבים אוהבים את זה שהאופניים החשמליים נותנים להם את האפשרות האפשרות להגיע רחוק מנקודה לנקודה, בלי לעמוד בפקקים,ובלי לחפש חנייה וגם בלי מאמץ מיוחד ובלי להזיע. תוסיפו עלויות רכישה ותחזוקה מגוכחות לעומת כל כלי רכב אחר, ותבינו שאופניים חשמליים הם עסקה מנצחת.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים09/03/141094 צפיות
ופניים חשמליים הם הלהיט הנוכחי, ואנשים רבים מצטרפים ל "גל" הזה מדי יום ומדי שבוע. ישנם אנשים שכבר התרגלו לאופניים החשמליים שלהם אבל הם... רוצים עוד. למשל השבוע פנה אלינו בחור מפרדס חנה שרוצה לנסוע ולעלות לזכרון יעקב. יש לו אופניים חשמליים של טסקו בנות שנתיים, הוא רוצה להחליף והוא מתלבט מה לעשות. העמדנו לו שתי אפשרויות:

מאת: בית האופניים והממונעיםאימונים25/02/147980 צפיות
אנשים רבים שמחפשים אופניים חשמליים טוענים שהם רוצים להשקיע "כמה שפחות..." במפתיע, בסופו של דבר, חלק גדול מהם משקיעים כמה שיותר... בגלל מותג, בגלל איכות ועוד. אז כמה באמת להשקיע באופניים חשמליים?

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים13/02/14872 צפיות
בשנת 2014 נראה כנראה את המשך מגמת הגידול של שוק האופניים החשמליים שהכפיל את עצמו בערך בכל שנה ב 4 השנים האחרונות ועמד על כ 10,000 יחידות בשנת 2013. שוק הסוללות לאופניים חשמליים ...

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים02/01/141078 צפיות
מאמר זה עוסק בסיכונים לרוכשי האופנים החשמליות ממוכרי אופנים חשמליות לא מקצועיים, מנוסים ומיומנים.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים28/11/131247 צפיות
יש אנשים שמחפשים את האופנים החשמליות הזולות ביותר שיש, הם מתחילים בלחפש אופניים יד שנייה באתרים שונים, ולפעמים גם קונים שם, אבל אחרי הם מבינים באמת את ההשלכות של רכישת אופניים יד שנייה – על כל העלויות שנובעות מכך לטווח הארוך, הם מבינים בדרך כלל שהם זורקים כסף לפח והולכים וקונים אופניים חשמליות זולות.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213872 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182012 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152475 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152131 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152241 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151897 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica