חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זהירות - מוכרי אופנים חשמליות לא מקצועיים

ככל שהאופנים החשמליות הופכות לפופולריות יותר ויותר, מתרבות החנויות שעוסקות בכך.

עוד ועוד חנויות צצות במקומות שונים ברחבי הארץ ויש רחובות מסוימים באזור המרכז שממש "מכוסים" בחנויות כאלו.

הדבר הזה מצטרף למגמה נוספת של גורמים חדשים שנכנסים לשוק, הרבה מהם אנשים חסרי רקע  מקצועי או טכני ושפשוט "מזהים את ההזדמנות" ומבקשים להיכנס לענף האופנים החשמליות – גם ברמת החנויות וגם ברמת היבואנים.

כלומר מצד אחד ישנה מגמה הולכת ומתגברת – זו לא מגמה חדשה, אלא מגמה שהייתה קיימת גם ב 3 השנים האחרונות – של יבואנים חדשים שנכנסים לשוק.

רובם לא יישרדו את זה.

רוב היבואנים החדשים נכנסים לשוק מביאים קונטיינר אחד או שניים ויורדים מהסיפור הזה, כשהם משאירים גם את בעלי החנויות וגם את הרוכשים של האופנים החשמליות בלי גיבוי ובלי אחריות.

חלק מהיבואנים כן נשאר לטווח הארוך – בעיקר כאלו שכבר היו שם בדרך זו או אחרת – יבואנים של אופניים רגילים וותיקים שנכנסו לענף, או חברות גדולות מתחומים אחרים, כמו תקשורת ואלקטרוניקה, שנכנסו גם לענף הזה ונשארו בו פשוט כי זו הייתה התכנית שלהם מלכתחילה – ולא ובניגוד לאחרים שרק "קפצו על הגל" של האופנים החשמליות.

ואכן קשה שלא לשים לב לכך שהאופנים החשמליות הן "גל" שהולך ועולה.

גם יבואנים וותיקים של אופניים רגילים לא תמיד מלקקים דבש. יש לנו יותר מדוגמא אחת של יבואן וותיק של אופניים רגילים שנכנס לענף, והתחיל לייבא אופנים חשמליות שסבלו מתקלות רבות במערכות החשמליות או מערכות מכאניות, ורק בסבב הייבוא השני או השלישי הצליח סוף סוף להעמיד אופנים חשמליות ראויות.

ברור שלפחות המצב של הרוכשים מיבואנים כאלו הוא טוב יותר, כי יש גיבוי. אבל ש גם הרבה סבל ותקלות בדרך אל האושר... אל אופנים חשמליות תקנות וטובות בלי תקלות.

עכשיו, באופנים חשמליות טובות (גם אופניים חשמליות מתקפלות וגם רגילות), יכולות להיות תקלות ייצור או אחריות. זה קורה בכל מוצר, גם בטובים ביותר! אבל, כשאתם רוכשים אופנים חשמליות טובות, שמורכבות ומכוונות כמו שצריך, והן נמסרו לכם כמו שצריך אם יש תקלות ייצור והרכבה הסיכוי הגדול הוא שתגלו אותן בשבוע עד חודש ראשון של שימוש (חודש בהגזמה כן).

ואז, ברגע שתוקנו התקלות – אתם צפויים לשקט נפשי של שנים, ככל שאתם דואגים לתחזוקה של המערכות של האופנים החשמליות כמו שצריך – וכמו שהסביר לכם מוכר מיומן ומקצועי.

הסיכון כמובן הוא ממוכרים חדשים, לא מקצועיים ולא מיומנים.

אז השילוב של מוכרים כאלו יחד עם יבואנים לא מנוסים ולא וותיקים הוא שילוב מאד בעייתי עבור הרוכש הממוצע של האופנים החשמליות.

לא רק שגם באופניים חשמליות טובות כשלעצמן מוכר לא מיומן יכול לגרום לכך שהרוכש התמים יתקל בתקלות מיותרות בעליל, אלא גם גם שהאנשים ה"חדשים" והלא מקצועיים (למשל משרד תיווך שהפך פתאום לחנות של אופנים חשמליות – עם אותו בעלים ועובדים כן... לך תבין), בוחרים בדרך כלל לעבוד עם מי שנותן להם את המחירים הכי זולים – כלומר, ומן הסתם... יבואנים חדשים.

מהשילוב הזה של מוכרים לא מקצועיים ומיומנים ומנועים של אופנים חשמליות שבוחרים לעבוד עם יבואנים חדשים ולא מקצועיים של אופנים חשמליות יסבלו רבים בשנת 2014 כמו שסבלו גם רבים בשנת 2013.

אנחנו מנסים ללמד אנשים לעבור להיות מקבוצת הרוכשים ה"סובלים" של האופנים החשמליות, לקבוצת ה"מאושרים" – אלו שרכשו אופנים חשמליות איכותיות ואמינות שהוכיחו את עצמם, במחירים הוגנים, עם גיבוי של יבואנים וותיקים איכותיים, טובים וגם נחמדים!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנוע לילדים, ג'יפ ממונע לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית האופניים והממונעים

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים05/05/145386 צפיות
ענף האופניים החשמליות צובר פופולריות עצומה בשנים האחרונות, ובקרוב עוד כאלו באזור מגוריכם. התצורה הנמכרת ביותר היא של אופניים חשמליות מתקפלות בגודל גלגל של "20. אופיים כאלו משמשות אנשים רבים, כמו גם נערים וילדים. נער ששוחח איתנו השבוע אמר לנו שאולי חבל לו לרכוש אופנים חשמליות, כיוון שממילא בוד חצי שנה הוא יוציא רשיון על קטנוע.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים11/03/141193 צפיות
אופניים חשמליים חשמליות הפכו לפופולריים ביותר בתקוה האחרונה. רבים אוהבים את זה שהאופניים החשמליים נותנים להם את האפשרות האפשרות להגיע רחוק מנקודה לנקודה, בלי לעמוד בפקקים,ובלי לחפש חנייה וגם בלי מאמץ מיוחד ובלי להזיע. תוסיפו עלויות רכישה ותחזוקה מגוכחות לעומת כל כלי רכב אחר, ותבינו שאופניים חשמליים הם עסקה מנצחת.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים09/03/141094 צפיות
ופניים חשמליים הם הלהיט הנוכחי, ואנשים רבים מצטרפים ל "גל" הזה מדי יום ומדי שבוע. ישנם אנשים שכבר התרגלו לאופניים החשמליים שלהם אבל הם... רוצים עוד. למשל השבוע פנה אלינו בחור מפרדס חנה שרוצה לנסוע ולעלות לזכרון יעקב. יש לו אופניים חשמליים של טסקו בנות שנתיים, הוא רוצה להחליף והוא מתלבט מה לעשות. העמדנו לו שתי אפשרויות:

מאת: בית האופניים והממונעיםאימונים25/02/147980 צפיות
אנשים רבים שמחפשים אופניים חשמליים טוענים שהם רוצים להשקיע "כמה שפחות..." במפתיע, בסופו של דבר, חלק גדול מהם משקיעים כמה שיותר... בגלל מותג, בגלל איכות ועוד. אז כמה באמת להשקיע באופניים חשמליים?

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים13/02/14872 צפיות
בשנת 2014 נראה כנראה את המשך מגמת הגידול של שוק האופניים החשמליים שהכפיל את עצמו בערך בכל שנה ב 4 השנים האחרונות ועמד על כ 10,000 יחידות בשנת 2013. שוק הסוללות לאופניים חשמליים ...

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים28/11/131247 צפיות
יש אנשים שמחפשים את האופנים החשמליות הזולות ביותר שיש, הם מתחילים בלחפש אופניים יד שנייה באתרים שונים, ולפעמים גם קונים שם, אבל אחרי הם מבינים באמת את ההשלכות של רכישת אופניים יד שנייה – על כל העלויות שנובעות מכך לטווח הארוך, הם מבינים בדרך כלל שהם זורקים כסף לפח והולכים וקונים אופניים חשמליות זולות.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים26/11/13940 צפיות
מאמר זה עוסק בטעות המטופשת של רכישת אופניים חשמליים לא חוקיים, ומה כן כדאי לעשות.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213871 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182012 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152475 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152131 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152241 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151897 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica