חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם כדאי לשדרג אופנים חשמליים או אופניים חשמליות מתקפלות?

האם כדאי לשדרג אופניים חשמליים?

 

אופניים חשמליים הם הלהיט הנוכחי, ואנשים רבים מצטרפים ל "גל" הזה מדי יום ומדי שבוע.

ישנם אנשים שכבר התרגלו לאופניים החשמליים שלהם אבל הם... רוצים עוד.

למשל השבוע פנה אלינו בחור מפרדס חנה שרוצה לנסוע ולעלות לזכרון יעקב. יש לו אופניים חשמליים של טסקו בנות שנתיים, הוא רוצה להחליף והוא מתלבט מה לעשות.

 

העמדנו לו שתי אפשרויות:

1. שדרוג האופנים החשמליים שלו בעלות של כ 6,000 ש"ח לאופניים עם מנוע מומנט כפול.

2. רכישת אופנים חשמליים חדשים עם מנוע מומנט כפול בעלות של ... 6,000 ש"ח.

נכון העלות של שדרוג אופניים חשמליים לאופניים חשמליים עם מנוע מומנט כפול היא אותה העלות של רכישת אופניים חדשים וזה בגלל שהחלקים יקרים וגם העבודה.

 

 

האם יש יתרון מסוים בכל זאת לנושא של שדרוג אופניים חשמליים קיימים לאופניים חשמליים מחוזקים?

 

 

ברמת העיקרון לא ממש חוץ מזה שיש מצבים שבהם התצורה החיצונית של האופניים החשמליים חשובה ואופניים חשמליים חזקים מגיעים במספר מאד מצומצם של תצורות.

מי שרוצה למשל אופניים חשמליים נמוכים מתקפלים בתצורת חצי U לא יכול למצוא אופניים חשמליים מחוזקים כאלו ואין לו ברירה אלא לשדרג אופניים חשמליים קיימים או אפילו לשדרג חדשים, במקרה כזה המחיר יהיה אפילו נוח יותר כי אפשר לזכות אותו על חלק מהחלקים.

 

 

בכלזאת כדאי שנסביר על מה מדובר פה.

אופניים חשמליים סטנדרטיים מגיעים עם מנועים 250w סטנדרטיים. המנוע החשמלי לאופניים הנפוץ ביותר הוא מנוע של חברת 8fan סטנדרטי והוא מנוע טוב ודי חזק.

יחד עם זאת יש מצבים שבהם יש אנשים שהצורך שלהם הוא למנועים חזקים יותר לאופניים החשמליים.

העניין הוא לא בהכרח עניין של מהירות אלא עניין של כוח.

אנשים כבדים או אנשים שצריכים להתמודד עם עליות משמעותיות כמו העליות של פרדס חנה עד זכרון יעקב, ירושליים, אריאל, כרמיאל, או חיפה, באמת צריכים אופניים חשמליים חזקים יותר, זה לא עניין של פינוק אלא של צורך אמיתי.

עד היום אנשים כאלו נאלצו לקנות אופניים חשמליות או אופניים חשמליות מתקפלות שהן קיט של מנוע, סוללה, בקר, יחידות פיקוד והרכבה של הקיט על אופניים רגילים.

בעיקרון, זה לא ממש עבד כי הקיטים או שהיו קיטים בעיתיים (קיט שרשרת) או שגרמו לעומסים גדולים על האופניים שהפכו לאופניים חשמליים והדבר הסתיים בחישורים (מיתרים/שפיצים) שבורים, שלדות עקומות ואיכות נסיעה ותפקוד כללית נמוכה.

 

 

אבל, הצורך היה צורך, ואנשים היו מוכנים לשלם את המחירים כדי לקבל אופניים חשמליות שמתאימות לצרכים שלהם.

 

 

היום, אין צורך בכך.

 

 

ניתן לרכוש אופנים חשמליים חשמליות מתקפלות וגם רגילות גדולות תקניות וחוקיות עם מנועים שמפיקים מומנטים כפולים ממה שמפיקים המנועים הרגילים של אופניים חשמליים.

מנועים כאלו הם כפולים כמעט בגודל.

שוב, לא מדובר על אופנים חשמליות מהירות יותר משמעותית, למרות שהם קצת כן מהירות יותר, אלא על אופנים חשמליות שהמנוע שלהם נותן מומנט גבוה יותר.

 

 

מומנט זה בדיוק כמו מומנט של מכוניות. כלומר במהירות מסויימת היכולת של המנוע החשמלי להתמודד עם עליות ועם התנגדויות (כמו שטרקטור ופיאט פונטו 1.0 ליטר יסעו שניהם ב 40 קמ"ש ותיתן לשניהם להתמודד עם עליות ועם תוספת משקלים והתנגדויות).

 

 

השורה התחתונה:

ניתן היום לרכוש אופניים חשמליים חזקים יותר משמעותית אם יש צורך בכך.

העלות של שדרוג אופנים חשמליים ותיקים (או של אופניים רגילים לצורך העניין) קיימים לאופנים חשמליים מחוזקים היא כמו של רכישות אופניים חשמליים חדשים מחוזקים.

 

 

אנחנו ממליצים לכם לחשוב היטב בכל מקרה לפני שאתם מקבלים החלטה לכאן או לכאן ומזמינים אותכם להתייעץ איתנו.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנוע לילדים, ג'יפ ממונע לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית האופניים והממונעים

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים05/05/145388 צפיות
ענף האופניים החשמליות צובר פופולריות עצומה בשנים האחרונות, ובקרוב עוד כאלו באזור מגוריכם. התצורה הנמכרת ביותר היא של אופניים חשמליות מתקפלות בגודל גלגל של "20. אופיים כאלו משמשות אנשים רבים, כמו גם נערים וילדים. נער ששוחח איתנו השבוע אמר לנו שאולי חבל לו לרכוש אופנים חשמליות, כיוון שממילא בוד חצי שנה הוא יוציא רשיון על קטנוע.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים11/03/141194 צפיות
אופניים חשמליים חשמליות הפכו לפופולריים ביותר בתקוה האחרונה. רבים אוהבים את זה שהאופניים החשמליים נותנים להם את האפשרות האפשרות להגיע רחוק מנקודה לנקודה, בלי לעמוד בפקקים,ובלי לחפש חנייה וגם בלי מאמץ מיוחד ובלי להזיע. תוסיפו עלויות רכישה ותחזוקה מגוכחות לעומת כל כלי רכב אחר, ותבינו שאופניים חשמליים הם עסקה מנצחת.

מאת: בית האופניים והממונעיםאימונים25/02/147980 צפיות
אנשים רבים שמחפשים אופניים חשמליים טוענים שהם רוצים להשקיע "כמה שפחות..." במפתיע, בסופו של דבר, חלק גדול מהם משקיעים כמה שיותר... בגלל מותג, בגלל איכות ועוד. אז כמה באמת להשקיע באופניים חשמליים?

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים13/02/14872 צפיות
בשנת 2014 נראה כנראה את המשך מגמת הגידול של שוק האופניים החשמליים שהכפיל את עצמו בערך בכל שנה ב 4 השנים האחרונות ועמד על כ 10,000 יחידות בשנת 2013. שוק הסוללות לאופניים חשמליים ...

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים02/01/141079 צפיות
מאמר זה עוסק בסיכונים לרוכשי האופנים החשמליות ממוכרי אופנים חשמליות לא מקצועיים, מנוסים ומיומנים.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים28/11/131247 צפיות
יש אנשים שמחפשים את האופנים החשמליות הזולות ביותר שיש, הם מתחילים בלחפש אופניים יד שנייה באתרים שונים, ולפעמים גם קונים שם, אבל אחרי הם מבינים באמת את ההשלכות של רכישת אופניים יד שנייה – על כל העלויות שנובעות מכך לטווח הארוך, הם מבינים בדרך כלל שהם זורקים כסף לפח והולכים וקונים אופניים חשמליות זולות.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים26/11/13940 צפיות
מאמר זה עוסק בטעות המטופשת של רכישת אופניים חשמליים לא חוקיים, ומה כן כדאי לעשות.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213889 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182013 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152477 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152244 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151900 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica