חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה באמת עומד להתרחש ב-21.12.2012 ? -דורון אורסיאנו

*

אנו שמחים להיות כאן אתכם, אני הוא יואל הדובר של קבוצת הנשר הלבן והקבוצה העליונה.

אנו מברכים אתכם על כך שנעניתם לקריאה והגעתם כדי להיות נוכחים יחד עם חסותם של המדריכים הרוחניים. בזמן הזה, בדיוק כאשר רשת האור עולה והתדרים שלה נהיים צפופים, חלה התמרה ברמת הדחיסות שבה כל בן אנוש נמצא.

המימד השלישי ממנו אתם עומדים להיפרד, למעשה אט אט הוא מפנה את מקומו לעבר המימד הבא אליו האנושות עולה- עוברת ורמת הדחיסות שיורדת בגופכם האנרגטי- הרוחני היא זו הגורמת לכך שייתכן כי אינכם חשים טוב כל כך מבחינה נפשית, דווקא כאשר נעשית היפרדות של הגוף המלווה אתכם במסעכם בזמן שבו אתם בתוך המימד השלישי.*(הכוונה להיפרדות הגוף הפיזי מהמימד השלישי)

אנו נתאר זאת כך: כאשר הגוף עוזב אתכם, עוזבים יחד אתו אי אלו זיכרונות המכילים גם חוויות טראומטיות וההיפרדות של הגוף המסוים הזה דומה לסוג של אבל עבור אלו באנושות שבחרו להתעלות. אתם מתקשים להבין מדוע תחושותיכם כה קשות ואינטנסיביות בזמן הזה והאפשרות לשמור על איזון דווקא בזמן ההיפרדות מגופכם מתרחשת וקשה לשמור על איזון.

חשוב שתהיו בקבוצות כי הריפוי שאתם עוברים מתרחש בקבוצות. אם תבודדו את עצמכם בתקופה הזאת, לא תיפגשו עם אנשים, לא תתערבבו ותשבו בבית- אתם תובילו את עצמכם לתוך בור של צער וייאוש. עליכם לדבוק זה בזה בזמן הזה, כי האנרגיה של הקבוצה מגינה עליכם ומאפשרת לכם לשמור על איזונכם כעת, בזמן שמתרחשת היפרדות של הגופים במעבר ממימד שלישי למימד החמישי.

מה שאתם חווים בתקופה הזאת מהווה סוג של הכנה. חלק מהאנושות יחוו את היפרדות הגופים בבת אחת וייתכן כי הגוף הפיזי לא יוכל לעמוד בתהליך זה ולכן לא כולם יוכלו לעמוד בשינוי ולהתעלות למימד חמישי ולהמשיך הלאה לעולם הכה נפלא שמחכה לכם.

הזמן הזה הואזמן של שירות ונתינה ואנו ממליצים לכם לחפש דרכים להקים קבוצות משלכם, לדבר על תהליכים רוחניים, על נושאים רוחניים עם החברים והמשפחה ולמעשה, להכין את הקרובים אליכם למה שעומד לקרות בתקופת השנה וחצי הקרובות.

הכנה זו הכרחית כי היא תאפשר לכם לקבל באהבה את התהליך שאולי לא תמיד נחווה כקל.

ברצוננו לומר לכם כי בפעם האחרונה שהפלנטה שלכם עברה ממימד אחד למימד אחר זה קרה ביום האחרון בדיוק כאשר אנרגית הקריסט עזבה את גופו הפיזי, השאירהאותו כאן ועברה הלאה. בזמן שהקריסט עזב את גופו הפיזי, האנושות נכנסה למעבר שבמהלכו חלה למעשה התמרה לעבר המימד השלישי. כעת הפלנטה עוברת שוב תהליך כזה, אלא שהפעם הוא אופטימי יותר עבורכם ולוקח אתכם לחוויה מרגשת שהיא זכות גדולה למי שבחר לחוות את התהליך הזה ועליו להבין כי זו זכות גדולה להיות נוכח כאן בדיוק בשלב הזה של המעבר.

זהו מצב הדומה למצב בו אתם מתים וממשיכים הלאה. אך הפעם המוות מאפשר לכם לקחת אתכם את הגוף הפיזי שלכם ולהתעלות ביחד אתו למימד החמישי מבלי שתצטרכו להיפרד ממנו. האם אתם מבינים את גודל האירוע?

בפעם האחרונה שדבר זה התרחש, וחלק אחר מהפלנטה עבר למימד החמישי אתם הם אלו שלא הצלחתם לעבור למימד החמישי ושבתם להתגלגל כאן במימד השלישי שוב. אלו שהצליחו לעבור למימד החמישי הם תרבות התומכת בכם, עוזרת לכם. אתם קוראים לה בשמות המאיה, אטלנטיס, למוריה.הכל נכון. הם כאן כדי לתמוך בכם בזמן שאתם עומדים לעבור את מה שהם עברו אז.

*

אם שאלתם את עצמכם כיצד בעלי החיים יעברו למימד חמישי- עליכם לדעת כי הם מחזיקים בתדר של אהבה ללא תנאי והם יהפכו להיות המורים שלכם כדוגמא לצניעות, ענווה, פשטות. התדר שלהם הוא תדר לא אישי של אהבה לכן יחזיקו מעמד בשינוי במעבר למימד חמישי. הם יתעלו ביחד עם כוכב לכת זה.

כעת נרצה לדבר על הדתות ומשמעות השינויים שכל הדתות עומדות לעבור. הדתות כפי שאתם מכירים אותןמותאמות למימד השלישי כי הן מהוות מושכות המגיעות מהאור כדי שלא תאבדו את הדרך. במימד החמישי אינכם זקוקים להן עוד בצורתן הנוכחית. אתם הופכים להיות חלק מאנרגית המשיח. חלק מהתודעה המשיחית, חלק מתודעת הבורא. אתם הופכים להיות אחראיים ובוראים כל אחד בזכות עצמו, כל אדם בפני עצמו. אם הכלי של האדם לא מסוגל לשאת זאת- הוא אינו מותאם להיות במימד החמישי.

*

הקשר בין האדם לאלוהות עדיין לא הובן ברוב המקומות. המשמעות של מערכת היחסים בין הישות האלוהית לבין האדם היא דבר שיש להבינו כי אתם חיים בחוויית נפרדות. כשאתם מתפללים לאלוהים אתם מפנים את מבטכם כלפי מעלה. אינכם תופסים את החיבור ביניכם לבין האל. אתם מהות בלתי נפרדת מהישות האלוהית. גם בסופה של התקופה הנוכחית עדיין אינכם מבינים זאת לעומק ומחכים לאיזושהי ישועה מחוץ לעצמכם. יהיה עליכם לארגן מחדש את כל מערכת האמונות שלכם. זה ידרוש מכם מיומנויות חדשות ותהליך של הסתגלות. זה יהיה שונה מהתהליך שאתם עוברים כעת. כעת גופכם עובר תהליך הסתגלות למימד החמישי.

לא תוכלו להמשיך לחיות במסגרת זמן ליניארית. זו אינה אופציה. מימד הזמן ישתנה. תצטרכו להתאים את עצמכם לזמן אוניברסאלי אמיתי המכיל בתוכו כמות גדולה יותר של אפשרויות מאלו שהזמן הליניארי יכול להציע לכם. הזמן הליניארי מרחיק אתכם מהרב מימדיות שלכם בעוד שזמן האמיתי או ביטול הזמן תומך בגרסה בה האנושות עתידה להתהוות במימד החמישי. או אז ייכתב ידע, אך במשך הזמן גם מה שייכתב לא יהיה רלוונטי עבורכם. כיהודים תעדיפו לשמר את מורשתכם ותשדרגו אותה למצבכם החדש.

 



תגיות המאמר: תקשור, מתקשרים, הנשר הלבן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון אורסיאנו

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/1210427 צפיות
לווייתנים הם היונקים הגדולים ביותר בעולם, והלווייתן הכחול הוא היצור הגדול ביותר על פני כדור הארץ! ליצורים בעלי דם חם אלה יש שומן כדי לבודד ולאחסן את המזון שהם זקוקים לו. עצמות הלווייתן הן רכות ונקבוביות, שמאפשרות להם לאחסן את המזון בצורה של שומן, בניגוד ליונקים יבשתיים בעלי עצמות קשות.הרכות של עצמותיהם מאפשרת להם לגדול לגודל עצום ועדיין לצוף במים. מתחת למים, ללווייתנים אין ראייה טובה, אבל יש להם שמיעה מצוינת והם משתמשים בטכניקה הנקראת "מיקום הד" כדי לתקשר עם לווייתנים אחרים. באמצעות עלוקות הזנב החזקות שלהם הם מניעים את עצמם, והם יכולים לנצל את הסנפירים שלהם כדי להסתובב ולהתהפך בתוך המים.

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/1214226 צפיות
האדם, שנולד בסימן זה, צריך כל הזמן לתמוך בבסיס היצירה העליון בעצמו ובאנשים סביבו. עליו להיות זריז, מהיר, ומוכן להילחם ולהשמיד את הרוע כל רגע.הכריזמה העליונה של הנמייה היא חיי הנצח שהביסו את המוות.הנמייה היא הסמל של יציבות, נאמנות, מהירות, והיכולת למצוא את הדרך הנכונה בכל מצב. אנשי הנמייה אמורים להיות מסוגלים להגיב במהירות לשינויים. הם להיות בלתי צפויים בהתנהגות שלהם, אבל מאוד כנים. אם אדם נולד בשנת הנמייה הוא נע כמו בריקוד וידיו ורגליו הן דקים ומהירים, אז זה נתפס כסימן מעודד. אם האדם, שנולד בסימן הנמייה הוא טיפש, חסר אונים, ומגושם, בעת היותו רמאי ולא ישר, זה אומר שהאדם צריך להתחבר אל הטוטם הזה. .

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/1216846 צפיות
ההתנגדות הטבעית של הקיפוד לארס נחשים נותנת ליצור הקטן הזה תכונת ריפוי של כוח רוחני גדול - תחייה, שחזור חיים שלאחר מוות, או מניעת מוות. חסינות טבעית זאת בשל חלבון במערכת השרירים של החיה - שעוצרת או מונעת דימום ולוקים העצביים של הארס. השמאנים ומרפאים אחרים ימצאו קיפוד כטוטם חזק או כבעלי חיים, כאשר כוח ריפוי חזק כשהם זקוקים לו. למרות שהקיפוד הוא חיה לילית, הוא מחובר בחוזקה לאנרגיה וחיוניותה של השמש בתרבויות רבות במזרח אסיה ובמזרח. חי הלילה קשורים ביכולת נפשית אינטואיציה, חלומות, וחזיונות נבואיים. בלילה, מושגים ומחשבות הם עטופים בצל, דברים הם לא לגמרי ברורים. אותם יצורי הלילה פעילים בזמן כדי להחזיק את היכולת לראות בבהירות את מה שמוסתר לאחרים בחושך.

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/128617 צפיות
מעלות העקרב מקנות סגולות מגיות מסוימות לבעליהם. מעלות העקרב מחזיקות את כל המאפיינים המדהימים שאפשר לראות בעקרב עצמו; הסיבולת והכח של היצור הזה כלולה בתוך בעלי טוטם זה הראויים להעניק את הקסם הפנימי שלהם . לשמאנים של המאה, כוהנות, אנשים רוחניים ואנשי מקצוע של תורת הנסתר שמשו פניני העקרב להעברת אנרגיה קסומה לעצמם ולאחרים שזקוקים לקסם . סגולות עקרב מבוקשות ביותר על ידי כל המעוניינים לספוג מעלות עקרב לתוך חייהם ולפתח יכולות נפשיות חזקות כגון אלה המגולמות על ידי העקרב החזק. הבעלים של טוטם העקרב יזכו באנרגיה רוחנית ובהירות מנטלית בשיתוף כל הסגולות מיוחסות לאריה של המדבר, סקורפיון. עקרב כחיית הטוטם מביאה איתה רוח חזקה ואכן את תכונות המגיות שלה שהן אחד מהמשפיעים ביותר של כל הטוטמים של בעלי החיים. כוח במנהיגות, סיבולת לאורך זמן, החוכמה לחכות, הערכה עצמית גבוה והרבה מעבר לכך

מאת: דורון אורסיאנואבחון בצבעים16/05/1213836 צפיות
האופן בו הצבעים מסודרים בגלגל האישי הוא ייחודי לכל אדם וצבעיו האישיים מלווים אותו כל חייו. האם שאלת את עצמך פעם מה מייצג האדום עבורך? או הכחול עבורך? מהו הצבע המרכזי שלך? בקורס נלמד כיצד ליצור איזון בחיינו בעזרת הצבעים על פי הפילוסופיה העתיקה של הסנקה.

מאת: דורון אורסיאנורוחניות - כללי16/05/122104 צפיות
מפת הטוטם מכסה את הרבדים השונים הקשורים באדם ונותנת תמונה היכולה לסייע בתהליכי מודעות, הבנת מצבים וקבלת החלטות. המפה מביאה בפנינו את האלמנטים המרכזיים והחשובים ביותר עליהם יש לתת את הדעת ואשר הם דומיננטיים בכל שלבי חיינו ומהותיים להתפתחותנו. מרכיבים אלו שונים מאדם לאדם וכך גם הדגשים שבמפות. המפה ממקדת אותנו ומדריכה לחפש את התשובות קודם כל בגרעין, במרכיבים הבסיסיים. שם, למעשה, מצוי המפתח כמעט לכל מה שקשור בנו.

מאת: דורון אורסיאנותקשור וטלפתיה15/05/121320 צפיות
ישנם אלמנטים נוספים שיתגלו וישנו את התפיסה שלכם ביחס לאסטרונומיה. האסטרונומיה נחשבת לסוג של מדע והאסטרולוגיה מה איתה? מדוע היא לא נתפסת כמדע ? זאת משום ששאיפת המדע בהוכחה והאסטרולוגיה לא ניתנת להוכחה מוחלטת. מצד שני מדוע האסטרונומיה כן נחשבת כמוכחת כאשר גם בה חסרים דברים רבים להבנה והם אינם בהישג ידכם עדיין

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191755 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152506 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151796 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151710 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151689 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151941 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151660 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica