חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים של מרכזיות

מאת: yuval ozתקשורת המונים28/04/20132546 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרכזיה היא מערכת אלקטרונית אשר מקשרת בין מנויים שונים בכדי לקיים ביניהם שיחה. המרכזיה מזהה את המתקשר, מאתרת את יעד השיחה ומקשרת ביניהם, מרכזיה מספקת גם שירותי מערכת כמו צלילי חיוג, מענה קולי, שיחה ממתינה, שיחה חונה, והקלטת שיחות. ישנן תכונות מתקדמות אשר אותן מאפשרות המרכזיוה החדשנית כגון: חלוקת הרשאות ועדיפויות בין קווים שונים, ביצוע שיחות ועידה ועוד. המרכזיה מסייעת לקידום כל עסק ומאפשרת חסכון בעלויות התקשורת. באמצעות מרכזיה מתקדמת העסק יכול ליהנות מיתרונות רבים. המרכזיה נותנת לחברה מגוון אפשרויות מתקדמות אשר הופכות את תהליך התקשורת לפשוט, זול ויעיל יותר. הגמישות, היעילות והנוחות של מרכזיה בעסק הופכים אותה לאמצעי התקשורת המבוקש ביותר.


כשבוחנים את עלויות התפעול הנמוכות משמעותית מתקבלת נוסחה מנצחת. אתן לכם דוגמאות למרכזיות חכמות יותר כמו מרכזית IP - אשר מציעה מגוון רחב של אפשרויות לעסקים. המרכזיה מאפשרת חיבור למגוון תוכנות ההופכות את זרימת המידע ליעילה ביותר. המרכזיה מזהה את המספר המתקשר ובעזרת מאגר הנתונים מעלה כרטיס לקוח ומאפשרת לנותן השירות לתת את השירות היעיל ביותר זאת ע"י חיסכון בזמן שכן הלקוח כבר מובל למקום הנכון ע"י תשאול מוקדם של המערכת ובירור צרכיו.


בנוסף למרכזית IP יש מגוון שירותים מתקדמים כמו ניתוב שיחות, עקוב אחרי, שלוחות חכמות, הקלטת שיחות ועוד מגוון רחב של אפשרויות אשר הופכות את השימוש במרכזית ה - IP לפשוט ונוח מאי פעם. היתרון הגדול ביותר בתחום של מרכזיות IP הוא פשטות התפעול לדוגמא בכדי להעביר קו ממקום למקום, מה שיש לעשות הוא להגדיר את התזוזה במערכת ולא להתעסק בחיווט.

סוג נוסף הוא מרכזיה וירטואלית. המרכזיה יושבת בחוות שרתים וכוללת עדכונים וגיבוים ומאפשרת הוזלת עלויות. מרכזיה כזו כוללת תכונות מתקדמות לניהול יעיל יותר של העסק ומתחברת לספקי תקשורת VoIP לצורך גמישות וחסכון בעלויות. המרכזיה כוללת שלוחות המתארחות בשרתים, וטלפונים חכמים. פתרון המרכזיה מבוסס על תוכנה שמבטיחה מערכת פתוחה, גמישה ויעילה. המרכזיה מאפשרת תועלות רבות המבטיחות החזר השקעה מהיר באמצעות חסכון בעלויות שוטפות, שיפור העבודה, שיפור השירות ללקוח, הגדלת המכירות, וכמובן פחות התעסקויות של העובדים בנושאים שרוב הזמן גורמים לבזבוז זמן יקר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yuval oz

מאת: yuval ozאחסון אתרים20/07/152725 צפיות
חיפוש פתרון לאחסון אתר היא החלטה הכרחית. למרות שהמשימה לא פשוטה וקיימות בשוק חברות רבות המספקות שרותי אחסון אתרים. החיפוש אחר מאחסן אתרים

מאת: yuval ozביטוח דירה20/07/154412 צפיות
מנעולן הוא תחום מאוד גדול אשר כולל מגוון רב של שירותים הקשורים למנעולים. שירותי מנעולן..

מאת: yuval ozאחסון אתרים14/05/152416 צפיות
מעבר לספק אחסון אתרים חדש עשוי להיראות דבר מדהים ומשנה משחק רציני. עם זאת, במציאות זה לא כל כך ורוד כפי שאתם חושבים. מאמר זה מספק נקודות חשובות בהקשר זה.

מאת: yuval ozבניית אתרים07/05/15992 צפיות
אם אתה לא רוצה שהאתר שלך יעלם פתאום כאוויר עם אחסון אתרים חינמי באינטרנט, קבל כמה טיפים:

מאת: yuval ozאבטחת הבית15/04/151020 צפיות
דברים שצריך לדעת לפני שמזמינים מנעולן להחלפת הצילינדר במידה ועברת לבית חדש והמנעולן כבר נמצא בדרך אליך, המאמר הזה הוא בשבילך.

מאת: yuval ozרכב15/04/15967 צפיות
להתפס במפתיע עם בעית מנעול או מפתח רכב תקולים יכול לקרות לכל אחד ובדרך כלל גם קורה בזמנים הכי לא מתאימים. אני לא צריך לספר לכם מי זה מרפי, אבל יש לו את העיתויי ה"מושלם"

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151815 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאמרים נוספים בנושא תקשורת המונים

מאת: דניאל seoתקשורת המונים04/10/128387 צפיות
במיוחד כשהילדים גדלים ואתם רוצים כבר לקנות בית משלכם, כדאי לזכור שמשכנתא זה לא משחק ילדים. חשוב מאוד לדעת המון דברים לפני שלוקחים משכנתא והדרך הכי טובה לדעת אותם זה על ידי ייעוץ עם אנשים שמבינים בכך. כמו כן, יש כל כך הרבה פרטים שאנשים מהשורה פשוט לא מתעסקים איתם.

מאת: יקותיאלי עודדתקשורת המונים11/09/129599 צפיות
הספרות 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 מוכרות לרוב אוכלוסיית העולם, ללא הבדל ארץ ושפה. עובדה זו מאפשרת לפתח שיטת תקשורת נוחה ופשוטה בין זרים, הדוברים שפות שונות וכותבים בכתבים שונים, למרות שאיש אינו יודע את שפת רעהו. בשיטת התקשורת המוצעת יינתנו מספרים למילים שמושיות, היינו מספר אישי לכל מילה. כל מספר יתאים למילה אחת בלבד, מילה בעלת אותו מובן, בכל שפה. אנשים זרים ירשמו ויחליפו ביניהם פתקים ובהם קבוצות של מספרי מילים ובאמצעות רשימות מתאימות - "מפתחות" שהוכנו מראש, יוכלו להבין איש את רעהו.

מאת: שירה כהןתקשורת המונים24/05/129645 צפיות
סיכום מאמר; עלייתו של ציבור הקוראים

מאת: liatootתקשורת המונים14/04/129475 צפיות
מאז ומתמיד בני האדם היו מתקשרים ביניהם, אך צורת ההתקשרות שינתה את פניה מהעת העתיקה ועד היום, במאמר זה סקירה קצרה של מראה התקשורת מאז ועד היום.

מאת: שחףתקשורת המונים31/08/108994 צפיות
אמצעי התקשורת מקיפים אותנו ומשפיעים על סדר היום הציבורי. לימודי תקשורת ועיתונאות מקנים ידע תיאורטי מקיף לצד התנסות מעשית נרחבת, ומאפשרים להשתלב בתחום התקשורת במגוון תפקידים מרתקים.

מאת: אברהם בלוךתקשורת המונים10/10/099775 צפיות
מאפיין תרבות שהוא אחד מהבולטים בעיניי הוא השפה. כל פיריודה והמילים המאפיינות אותה, כל זרם באומנות ומילותיו הייחודיות לו – כל עם או חברה ומושגיה ומונחיה. בעשורים האחרונים אנחנו חוזים בהתפתחותו של סלנג בגוון חדש לחלוטין – סלנג כתוב המופיע באינטרנט.

מאת: אברהם בלוךתקשורת המונים03/10/0911162 צפיות
סלנג בימינו - הדור של ימינו כראי הסלנג.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica