חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשלנות רפואית עורכי דין והדרך לתביעת פיצויים

מאת: lawtipרשלנות רפואית15/04/20121219 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשלנות רפואית יכולה להיות בתחומים רבים ובמצבים שונים במיוחד כאשר לא מצפים להם ולכן חשוב להיות ערניים בעת קבלת טיפול רפואי אפילו אם זה ניתן אצל הרופא המומחה והידוע או במרפאה מפורסמת שכן, מאחורי כל טיפול ישנו הגורם האנושי היכול ברגע אחד של חוסר תשומת לב לבצע את הטעות הגדולה ביותר.

הדרך הטובה ביותר למנוע עד כמה שניתן מצב בו תפגעו בשל רשלנות רפואית הינה על יד שאלות שתשאלו בכל שלב של ההליך ולא תחששו להיות מעט "נודניקים" במיוחד כאשר הטיפול ניתן עבור אדם אחר שאינו מסוגל לדאוג לעצמו וכל האחריות על הטיפול נופלת על כתפיכם, וודאו כי אתם מאשרים כל שלב בטיפול ולא נעשים דברים ללא השגחתכם המלאה.

במידה ותמצאו את עצמכם למרות כל אמצעי הזהירות שנקטתם במצב בו נפגעתם עקב טיפול רפואי רשלני רצוי ונכון יהיה לפנות בהקדם האפשרי לקבלת יעוץ אצל עורכי דין המנוסים בתחום שכן הזמן שיעבור מרגע קבלת הטיפול הרשלני ועד הייעוץ המקצועי עשוי להיות קריטי ולשנות את מצב התביעה העתידית.

באילו מקרי רשלנות רפואית עורכי דין יוכלו לסייע?

התשובה לשאלה זו פשוטה שכן בכל מקרי רשלנות רפואית עורכי דין מהווים את הדרך היחידה כדי לתבוע את הגורם המטפל ולנסות בכך לקבל פיצויים ולכן יש לזכור כי למרות שאתרי אינטרנט רבים מעניקים עצות בתחום רשלנות רפואית אין להסתמך על כך באופן עיוור שכן כל מקרה של רשלנות רפואית שונה ממקרה אחר בכל מיני פרטים חשובים.

יש לדעת כי לא בכל תביעת רשלנות רפואית עורכי דין יוכלו להבטיח כי תקבלו את הפיצויים שאתם רוצים וחושבים שמגיע לכם שכן גם הצד השני יביא ראיות וטיעונים מצדו ובית המשפט יצטרך להכריע ראשית האם הייתה רשלנות רפואית ובמידה ויחליט שכן, האם וכמה פיצויים יתנו בגין אותו טיפול רפואי רשלני שנעשה. עם זאת, עורכי דין מקצועיים יעשו כל מאמץ אפשרי שאתם תזכו בתביעה בגובה פיצויים מקסימלי.

רשלנות רפואית בטיפול שגוי

מקרה שאירע לאישה אשר הגיעה למומחה אורתופדי בשל כאבי גב תחתון, האישה הופנתה לצילומי CT ובעקבות הצילום ניתן לה טיפול רפואי מסוים, בדיעבד התברר כי הרופא התבלבל בין צילומי CTשל מטופלת אחרת ואותה אישה קיבלה בעצם טיפול רפואי שאינו בהתאם למצבה הבריאותי והחליטה לתבוע את בית החולים ואת הרופא  המטפל.

ברוב מצבי רשלנות רפואית עורכי דין יכולים לדרוש חוות דעת רפואית שלפיה ניתן יהיה להביא בפני בית המשפט דעה נוספת על מצבה הבריאותי של אותה אישה שכן, על עורכי הדין להוכיח שאכן ניתן טיפול שגוי בשל טעות בצילומי הגב אשר נעשו ולעתים חוות דעת רפואית זו יכולה להיות קריטית להחלטת בית משפט.

אותה אישה מצאה את עצמה במקרה קלאסי של טיפול רשלני שלעיתים קורה בשל עייפות הצוות הרפואי וחוסר היכולת שלו להקפיד על ערנות מספקת בעת בדיקת נתוני החולה המטופל המובאים בפניו, לא תמיד הרשלנות הזו מתגלה בזמן ולעתים רק כאשר הולכים לרופא נוסף מגלים את הטעות החמורה שנעשתה.

במרבית מקרי רשלנות רפואית עורכי דין יוכלו להוכיח כי ניתן טיפול רשלני אך כל גם זה תלוי בשיתוף הפעולה שיעשה עם הלקוח המטופל התובע ומידת הדיוק שיוכל להשיג דרך המסמכים הרפואיים כמו גם היכולת לגלות סבלנות שכן לרוב מדובר בהליך משפטי שיכול להימשך כמה שנים עד אשר מגיע בית המשפט להכרעה בין שני הצדדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LawTip.co.il - הדרך למימוש זכויותיך מתחילה כאן !

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lawtip

מאת: lawtipביטוח01/08/128926 צפיות
הן זהו סוד כי לצורכך סגירת עסקת הביטוח תהיה מוכנה חברת הביטוח לעשות עבורכם הרבה. אך מה קורה בעת פקודה ? האם תהיה מוכנה חברות הביטוח לעמוד לימינכם ולשלם לכם את כל תגמולי הביטוח ? לא בטוח. בכתבה הבא נסקור עבורכם את הפרטים שתאגידי הביטוח היו מעדיפים שלא נדבר עליהם.

מאת: lawtipרשלנות רפואית22/06/121289 צפיות
מקרה מהפסיקה של תביעת רשלנות רפואית אשר הוגשה בגין כשלים / מחדלים שהתקיימו בניתוח להקטנת חזה. היכנסו למאמר על מנת לקרוא את נסיבות המקרה ופסיקת בית המשפט באותו מקרה.

מאת: lawtipנזיקין13/01/121181 צפיות
אם סבלת מנזק גוף או רכוש, הרי שלצורך מימוש זכויותיכם עליכם להיוועץ עם עורך דין נזיקין. על מנת לקבל מענה על השאלות הבאות: מי הוא עורך דין נזיקין ? על איזה תחום חולש ? ועוד... כנסו למאמר הבא.

מאת: lawtipרשלנות רפואית19/12/111232 צפיות
במהלך הלידה בריאותכן ובריאות ועוברכן תלוי בבדיקות וטיפולים שונים מצד הגורמים הרפואיים. למרבה הצער, מקרים רבים של רשלנות רפואית בהריון מתרחשים ביום יום, פעמים אף מבלי שנהיה מודע לכך. במאמר הבא אשר נערך עבורכם על ידי צוות פורטל LawTip נפרט על תביעות אלה ועל הדרך למימוש זכויות עקב נזקים שנגרמו במהלך ההריון והלידה. קריאה נעימה, ככל שניתן. בברכה, צוות LawTip.

מאת: lawtipרשלנות רפואית20/11/111204 צפיות
בפסק דין שניתן, נקבע כי בית החולים הפסיק בצורה רשלנית את הטיפול האנטיביוטי שניתן למטופלת, וחויב במתן פיצויים על הנזקים החמורים שנגרמו לה. רוצים לדעת מה היו הנסיבות שהובילו את בית המשפט לקבוע זאת ? כנסו למאמר המלא אודות פסק הדין. קריאה מהנה ופוריה.

מאת: lawtipרשלנות רפואית07/11/111123 צפיות
כל אדם בר דעת מבין כי הליך לידה אינו קל וכולל בתוכו סיכונים. עם זאת, פעמים רבות נגרמים נזקים במהלך הלידה, לאם ו/או לעובר, אשר מקורם לאו דווקא בסיכון שמתממש, אלא בהתנהלות הצוות הרפואי. במילים פשוטות - רשלנות רפואית. במקרה הבא, דן בית המשפט העליון בשאלת קיומה של רשלנות רפואית של רופא מיילד ובשאלת נטלי ההוכחה. כנסו לכתבה ושתפו בדעתכם. קריאה מהנה.

מאת: lawtipרשלנות רפואית05/10/111251 צפיות
בפסק דין שניתן לאחרונה פסק בית המשפט כי הרופא המטפל התרשל באי רישום המעקב הרפואי כדבעי ובכך גרם למטופל נזק ראייתי בהוכחת הקשר הסיבתי שבין רשלנות הרופא והנזק שנגרם לו.

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172224 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161708 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/03/161740 צפיות
מה חשוב להכיר ולדעת כדי לבחור נכון עורך דין רשלנות רפואית? מעבר לניסיון, יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161754 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152774 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152044 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152032 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica