חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשלנות רפואית בטיפולי שיניים

מאת: daronetרשלנות רפואית05/07/20126309 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול רשלני במרפאת השיניים ככל שהזמן עבור,

כך טיפולי השיניים תופסים חלק בלתי נפרד בחיינו מבחינה מניעתית, שיקומית (כגון כתרים ושתלים), אסתטית (יישור שיניים הלבנה) וטיפולית (כירורגיה, חניכיים וכו').
רשלנות רפואית שיניים עלולה להתרחש בכל סוג של ביקור במרפאת השיניים שכן, כאמור, מדובר בפרוצדורות רפואיות מעשה ידי אדם, שעלול לטעות מוכשר ככל שיהיה.

ישנם מספר מקרים אשר בהחלט יכולים להביא לפגיעה בזמן הטיפול :
• שגיאות מקצועיות – בחירת הפרוצדורה הלא נכונה, טעות באבחון, תוצאות טיפול שגרמו לפגיעה (כגון סתימה שגרמה לשבירת השן).
• מיומנות – ביצוע פעולות מסוימות בידי אדם אשר אינו מוסמך לעשותן. למשל, מקרים רבים של רשלנות רפואית מתבצעים ע"י רופאי שיניים המחליטים לפעול במקרים שלא בתחום התמחותם כגון ביצוע טיפולי חניכיים בידי רופא שיניים כללי, השתלות בידי רופא שאינו עבר את ההכשרה המתאימה וכו'.
• ציוד לקוי שגרם לפגיעה.
• בירור לקוי – מתן טיפול שיניים מסוים לאדם אשר לו אסור לקבל את הטיפול.

לדוגמא רשלנות רפואית : התחלת טיפול מבלי לשאול האם המטופל סובל מיתר לחץ דם, מקבל תרופות נוספות וכו'.אם נפגעתם במהלך טיפול שיניים כנראה שאתם זכאים לפיצוי כספי אשר משקף בין היתר את עוגמת הנפש שנגרמה לכם, פיצוי על אובדן ימי עבודה לאורך התקופה הקשה שעברתם וכמובן את עלות הטיפולים המשקמים.

נקודה שחשוב לציין היא כי בכל מה שקשור למקרי רשלנות רפואית, שיניים תופסות חלק נכבד מהמקרים שבהם סיכויי ההצלחה של התובעים לזכות בפיצויים המתאימים עוד בטרם הגעה למשפט הם הגבוהים ביותר. עורך דין רשלנות רפואית אשר מתמחה במקרי שיניים ידע לייעץ לכם אם ישנה עילה לתביעה בגין רשלנות ויעזור לכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם על פי חוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144629 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetאופניים25/02/148750 צפיות
כל מי שהתנסה פעם ברכיבה על אופני הרים מקצועיות יודע כי ההבדל בינן לבין אופניים רגילות הוא הבדל של שמיים וארץ. נכון שלפדל על הכביש זה לגמרי לא רע, אבל אין כמו רכיבת שטח מלאת אדרנלין בטבע.

מאת: daronetניקיון20/02/141200 צפיות
אנו רגילים כי הזרמת מים בברז, הדחת המים בניאגרה או כל פעולה אחרת של זרימת מים לצנרת הביוב מסתיימת בהעברתם החופשית אל מערכת הביוב הראשית והרחק מהמבנה. משאבות ביוב נכנסות לתמונה כאשר אין כך הדבר וקיים החשש הגדול, אשר לעיתים מתממש, של הצפה.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131553 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetהורות27/11/131326 צפיות
כל הורה מכיר את תחושת החוסר אונים אשר אנו חשים בכל הקשור לתינוק הקטן שלנו. התינוק שלנו יתחיל לדבר ולחוות דעה רק בעוד שנים אחדות וכרגע אין לנו שום דרך לדעת באופן חד משמעי מה הוא צריך באמת.

מאת: daronetניקיון24/11/131256 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131399 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172224 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161709 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/03/161741 צפיות
מה חשוב להכיר ולדעת כדי לבחור נכון עורך דין רשלנות רפואית? מעבר לניסיון, יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161755 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152776 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152046 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152034 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica