חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות חדשות בתל אביב - לאן?

מאת: יונתן רייסנדל"ן25/07/2012773 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דירות חדשות בתל אביב ממשיכות להיבנות

אם היה נדמה שמחירי דירות חדשות בתל אביב הגיעו לתקרת היכולת שלהם, ושהמחאה החברתית  הולכת לשנות את שוק הנדלן, לא בטוח שתחזיות אלה הולכות להתממש. מספיק לפתוח לוח נדלן ולראות שחברות הבנייה ממשיכות לשווק דירות חדשות בתל אביב בבנייני יוקרה עם שפע פינוקים. כיצד מצב זה אפשרי?

לפני מספר שנים מספר מומחים התנבאו לגבי שוק הנדלן בעיר. חלקם אמרו שמחירי הדירות ה"רגילות" והישנות ימשיך לשמור על גובהו מאחר ואנשים תמיד מחפשים דירות כאלה. כך גם לגבי דירות חדשות בתל אביב אשר יש להן יתרון יחודי (ותל אביב מספקת שפע של יתרונות כאלה) למשל - קרבה אל הים או בניינים הסטוריים מיוחדים. בתל אביב כידוע יש הרבה בתי באוהאוס, כאשר ישנן גם דירות חדשות בתל אביב הנבנות באותו סגנון על מנת לשמור על הקו הסביבתי. על פי המומחים הכלכליים, מחירי דירות חדשות בתל אביב בפרוייקטים יוקרתיים אמור לרדת, שכן ההיצע קטן מהביקוש. בניינים אלה מסתמכים רבות על השו"ק בחו"ל, וכעת ההתעניינות מקהל זה נמצאת ברווייה מסויימת ונראה כי הפוטנציאל שלה קרוב למיצוי. כמובן ששוק דירות חדשות בתל אביב קשור תמיד במצב הפוליטי החמקמק בארץ, ואילו בשנים האחרונות התווסף גם ההיבט של היחלשות מטבע החוץ.

ויחד עם זאת, אנו עדים להמשך בנייה של דירות חדשות בתל אביב והמחירים הם אותם מחירים. אנשים עדיין מוכנים לשלם את המחיר כדי לגור במרכז (שכן המצב אינו דומה בדירות חדשות ביתר אזורי הארץ). כמו כן, עקב הצורך בהרבה דירות חדשות בתל אביב, צפויה להיות בניית בניינים בגובה רב, ואף הריסת בניינים נמוכים קיימים לטובת הקמת רבי קומות. תוכנית העברת שדה דוב עדיין נבדקת גם היא לצורך בניית דירות חדשות בתל אביב.

העתיד הצפוי לדירות חדשות בתל אביב

אי אפשר לחזות בבירור, ביחוד כשמשבר עולמי מתדפק על הדלת ולאור החלפת השלטונות במזרח התיכון והתחממות האיזור כולו. נראה כי כל עוד העיר בדרכה להיות המרכז הכלכלי הגדול במזרח התיכון, תמיד יהיה צורך בעוד דירות חדשות בתל אביב, והמחירים יהיו בהתאם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן רייס

מאת: יונתן רייסנדל"ן27/12/121462 צפיות
עם פירסום דו"ח כדאיות השקעות הנדל"ן, ניתן לראות מגמה ברורה של התחזקות השוק בפריפריות. כך גם בנוגע לדירות למכירה ברמלה.

מאת: יונתן רייסאימון עסקי16/12/121149 צפיות
כחלק מהפופולריות של כל תחום האימון האישי על נדבכיו השונים בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות, עסקים ויזמים פונים אל תחום האימון העסקי, תוך הבנה שזהו תהליך שבסופו של דבר מועיל הן לעובדים והן לחברה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן28/11/121435 צפיות
חדרה היא עיר יפה ומטופחת הנמצאת לא הרחק מתל אביב. דירות למכירה בחדרה הופכות מבוקשות יותר ויותר, עם הזליגה ההכרחית מן המרכז לאור יוקר המחייה.

מאת: יונתן רייסנדל"ן04/11/121667 צפיות
אין זה סוד שדירות למכירה בנתניה הפכו בשנים האחרונות למבוקשות יותר ויותר, בעקבות עליית מחירי הדירות הקיצונית בתל אביב. אך חוץ מסיבה זו, ישנן עוד סיבות רבות להפיכת נתניה לעיר מבוקשת בקרב מחפשי הדירות.

מאת: יונתן רייסטכנולוגיות חדשות04/11/121591 צפיות
במאמר זה ננסה להסביר על קצה המזלג מהו qa ומדוע הוא חשוב כל כך בימינו ואף לאורך ההיסטוריה.

מאת: יונתן רייסבניית אתרים17/10/121452 צפיות
בניית אתרים לעסקים היא פעילות שווקית נחוצה שבלעדיה קשה מאוד להסתדר בעולם המסחר. האתר של כל חברה מהווה כרטיס ביקור חשוב ביותר.

מאת: יונתן רייסאימון לאיכות חיים27/09/121697 צפיות
משפחות רבות חולמות על דירה בתל אביב ומוכנות לבצע לשם מטרה זו פשרות רבות. האם זה מוצדק?

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222735 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202525 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183256 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183230 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183259 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182615 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182265 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica