חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לאן מתקדם עולם הבנקאות הפרטית בחו"ל?

מאת: נתן לבניבנקאות04/10/20091746 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם הבנקאות הפרטית, המסחרית והקמעונאית חבו משברים גדולים בשנה האחרונה.

המשבר הכלכלי שהתחיל עם קריסת ליהמן ברדרס, פשיטות רגל של עשרות רבות של בנקים ברחבי העולם (מעל 100 בנקים מתחילת השנה), משבר הנדל"ן והאשראי, פגיעת הסודיות הבנקאית בבנק UBS השוויצרי ועוד, השאירו אדמה חרוכה בעולם הבנקאות.

מהו עתיד הבנקאות הפרטית והמסחרית?

כיום, ישנם כמה נקודות שמובילות את עולם הבנקאות על סוגיו השונים, תיאור כל נקודה נעשה בקצרה :

הלבנת הון - חוקים ותקנות חדשים מגבירים את האכיפה ושיתופי המידע בכל הקשור להלבנת הון. אם בעבר היה פשוט יחסית להלבין הון בעזרת בניית מבנים מתוחכמים- פתיחת חשבונות בנק בחו"ל והקמת חברות בחו"ל (עיין ערך בנק פועלים סניף הירקון וארכאדי גיידמק) כיום המצב שונה. הבנקים בעולם הכניסו פרוטוקולים ונהלי עבודה לצמצום הון שחור, לדוגמא- דיווח לרשויות הנלחמות בהלבנת הון על מעבר כספים חשודים, מעקב אחר העברות כספים ודרישה מלקוחות לספק הסברים ומסמכים לכל העברה\קבלה של כסף חריג. בנוסף, חקירות גלובליות של משרדים ממשלתיים למניעת הלבנת הון הולכים וגדלים יחד עם התקציבים להפעלתן.לקוחות שמסתבכים עם רשויות להלבנות הון בעולם-אין להם הרבה סיכוי וסביר להניח שבסופו של דבר הם יתפסו.

שמירת סודיות בנקאית - דרישה חד משמעית מארה"ב, ארגון ה-OECD והאיחוד האירופאי למדינות שנחשבות כמעוז האחרון של שמירת סודיות כגון שוויץ,ליכטנשטיין,לוקסמבורג ,BVI וסינגפור לחשוף חשבונות בנק של לקוחות החשודים בהעלמות מס פליליות. המאבק חסר הפשרות בין רשויות המס האמריקאיות לבין הבנק השוויצרי הגדול UBS הראו לכל ממשלות העולם והבנקים בעולם שאין אין להם סיכוי בהגנה על לקוחות חשודים בפעילות פלילית של הונאות מס והלבנת הון ושכדאי לשתף פעולה.

השקעות - עולם השקעות הפיננסיות והריאליות עבר את המשברים החזקים ביותר. קריסת השווקים הפיננסים והתאוששותם בחודשים האחרונים,השאירו משקיעים רבים אובדי עצות. קריסת בנק ליהמן ברודרס ואח"כ הונאת של מיידוף גרמה לחוסר אמון בין המשקיעים ולקוחות הבנקים לבין הבנקים עצמם. ההשפעות על עולם הבנקאות עדיין בהתהוות אבל אין ספק שהשמרניות,החשדנות וחוסר הוודאות שולטים כיום בעולם ההשקעות. סביבת ריבית נמוכה בעולם (יורו, דולר ויין) משפיעות גם כן על התנודתיות ועל מצב הרוח של המשקיעים. נקודה מעניינת היא שיועצי השקעות בבנקים מפחדים להמילץ ללקוחותיהם להיכנס להשקעות במניות או במכשירים עם סיכונים, הם לא רוצים להיות במצב שהיו בו בשנה האחרונות, מצב בו לקוחותיהם הפסידו כסף רב והזעם הופנה אליהם.עוד בהמשך..

· אשראי - התפקיד המרכזי של בנים בעולם הינו מתן אשראי ללקוחות. השיתוק במתן אשראים פגע קשה בכלכלה העולמית. בתחילת 2009 בנקים בכל העולם הפסיקו כמעט לחלוטין במתן אשראי ללקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים. שוק הנדל"ן חבה את משבר האשראי בצורה החזקה ביותר ואלפי פרויקטים נתקעו בלא ממון להמשך. אחת הבעיות החמורות בותר היא שגם כיום בנקים צמצמו את קווי האשראי בינם לבין עצמם ובכל בעצם חונקים את שוק האשראי.

בכתבות הבאות ארחיב ואפרט אודות כל נקודה.

משרד GBO גלובל בנקינג אופשור מומחה בבנקאות  פרטית חו"ל, פתיחת חשבון בנק בחו"ל, בהקמת חברה בחו"ל ועוד.

www.global-banking-offshore.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלובל בנקינג אופשור הינו משרד מוביל בישראל המעניק פתרונות מתקדמיםלהקמת חברה זרה בחו"ל, פתיחת חשבון בנק בחו"ל, ייעוץ עסקי בחו"ל וייצוג משפטי במעל22 מדינות ברחבי העולם דרך חברותינו בפירמה גלובלית גדולה.

שרותיהמשרד:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתן לבני

מאת: נתן לבנימיסוי בינלאומי15/04/1110040 צפיות
תהליך הקמת חברה זרה בחול הפך להיות מורכב בשנים האחרונות ויש כמה נקודות חשובונת שצריך לקחת בחשבון. ראשית, מהי הפעילות הצפויה של החברה?

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים15/12/101248 צפיות
עולם העסקים הבינלאומי מקיף היום את רוב תחומי החיים שלנו. ניתן להתיחס לגלובליזציה והאינטרנט המהיר כאבולוציה מדהימה לעולם העסקים ובעצם לכל תחומי החיים המקיפים אותנו.

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים24/11/101288 צפיות
מהן חברות אופשור? המונח חברות אופשור נקשר בעבר לחברות סודיות המשמשות לכל מיני פעילויות עסקיות לא ברורות. אותן חברות הוקמו באיים אקזוטיים בים הקריבי ובאזור התעלה בין אנגליה לצרפת. כיום המיצוב של חברות אופשור שונה לחלוטין !

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים12/11/101300 צפיות
רשת האינטרנט יצרה נגישות בין רגע למיליארדי גולשים מרחבי העולם. האפשרויות העסקיות שהרשת מציעה הן כמעט ללא גבולות. אין זה פלא שיזמי אינטרנט ישראלים רבים הקימו אתרים בחו"ל מסוגים שונים. הקמת אתר אינטרנט וחברת אינטרנט בחו"ל אינו דבר פשוט וקל לביצוע אלא עסק מורכב, מקצועי וסבוך. קיבצנו כמה טיפים שהם תוצאה של עשייה וניסיון של שנים בתחום של הקמת חברות ואתרי אינטרנט בחו"ל. למד מטעויות של אחרים וחסוך עוגמת נפש בעתיד

מאת: נתן לבנייזמות עסקית05/11/101247 צפיות
אנשי עסקים רבים מקימים מבני פעילות דרך חברות זרות ודרך חשבונות בנק בחו"ל במגוון של מדינות ובנקים בעולם. אחד מתחומי הפעילות הפופולריים בתחום חברות האופשור הוא איי הבתולה הבריטיים BVI.

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים21/10/101677 צפיות
עולם הבנקאות עבר טלטלה רצינית בשנתיים האחרונות לאחר המשבר הפיננסי. רמת הפיקוח והרגולציה עלתה בצורה חדה ביותר. מבחינת הלקוח הפרטי או לקוח חברה המעוניינים לפתוח חשבון בנק בחו"ל

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים22/09/101372 צפיות
קפריסין מציעה לאיש העסקים הישראלי תשתיות בנקאיות ומיסוייות מצוינות. נתין להקים פעילויות עסקיות לכל מיני סוגי עסקים:

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161765 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138945 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132002 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131866 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128584 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128644 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128779 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica