חפש מאמרים:
שלום אורח
08.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לעזור להעלים את הכרס?

מאת: איתמר קרוןאימונים02/08/2012678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כרס, אף אחד לא אוהב אותה. היא מפריעה ומסרבלת, היא לא אסתטית, לא בריאה ובטח לא סקסית.
איך ולמה נוצרת כרס?
כרס נוצרת מכמה גורמים:
1. הרגלי תזונה לא נכונים אשר מגדילים את נפח תאי השומן התת עורי בגוף ואת "השומן העמוק" והיותר מסוכן שמקיף את האיברים הפנימיים ובכך מגדיליםאת היקף הבטן.
2. ניוון "שרירי הליבה" המקיפים את אזור הגב התחתון,המותניים והבטן. כאשר שרירים אלו חלשים ומנוונים, האיברים הפנימיים (כבד,מעיים,תחול,כיבה) לא מקבלים דפנות חזקות שישאירו אותם במקומם והם פשוט דוחפים החוצה.
דמיינו נוזל בתוך כוס עם דפנות זכוכית אשר מוחזק בצורה יציבה בתוך הכוס. ועכשיו דמיינו את אותו נוזל בתוך שקית ניילון אשר תתאים את דפנותיה למשקל הנוזל שבפנים. הבנתם את הרעיון אני מניח.

הסכנות בלהיות עם כרס:
1. מבחינה רפואית כרס מהווה גורם סיכון להתפתחות מחלות כגון: סוכרת,מחלות לב וכלי דם,כולסטרול גבוה,לחץ דם גבוה, שומנים בדם ואפילו סרטן המעי.
2. מבחינה אנטומית הסכנה העיקרית נעוצה בשינוי המתרחש בעמוד השדרה. כאשר ישנו משקל המושך את אזור הבטן קדימה, עמוד השדרה משנה את המנח שלו ונוצרת קשת מוגברת בחוליות התחתונות (לורדוזה מותנית). מצב זה יוצר לחץ על הדיסקיות והחוליות של הגב התחתון אשר באופן ישיר גורם לשחיקה ולסכנה של פריצה או בלט דיסק ומלווה בכאבים שלא עוברים.

אז איך עוזרים להוריד את הכרס בכל מה שקשור באימון וחיזוק שרירי הליבה?
חשוב לדעת: לא מספיק לחזק רק את שרירי הבטן בכפיפות הרגילות שכולם מכירים (שילוב אצבעות מאחורי העורף ועליית פלג הגוף העליון כלפי מעלה) צריך ומומלץ לשלב מספר תרגילים שונים ולהתאימם לרמת המתאמן וכל הזמן לגוון בגירוי לשרירים.
שרירי הבטן הם רק חלק משרירי הליבה שאותם צריך לאמן בכדי לקבל תמיכה טובה לעמוד השדרה ולשמור את האיברים הפנימיים במקומם.
חשוב ומומלץ לחזק במקביל את זוקפי הגב-Erectus spinae(במיוחד החלק התחתון והאמצעי של הגב) גם כן במגוון תרגילים בתדירות זהה לאימוני שרירי הבטן בכדי לייצר איזון בין החלק הקדמי והחלק האחורי של הגוף.
חיזוק מאוזן כמותית של כל השרירים הסובבים את אזור הבטן יביא לשיפור היציבה, שיפור בטונוס (מתח) השריר ובאופן ישיר לחזרה של שרירי הבטן למקומם הנכון לצמצום ההיקפים ובכך לעזור להעלים בהדרגה את הכרס. הערה: לא מומלץ להתחיל להתאמן ולבחור את התרגילים לבד אם אינך מומחה כושר שמבין את המשמעות בליצור איזון נכון בין השרירים.

כל הזכויות שמורות לאיתמר קרון-מאמן כושר אישי.

לתיאום אימון היכרות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איתמר קרון-מאמן כושר אישי

בקרו אותי באתר האינטרנט שלי

השיגו אותי בטלפון : 054-333402

כתבו לי : ikron1@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתמר קרון

מאת: איתמר קרוןאימונים29/08/12620 צפיות
רוצים להתחיל להתאמן עם מאמן כושר אישי? הנה כמה טיפים לבחירה נכונה של מאמן

מאת: איתמר קרוןספורט וכושר גופני - כללי19/08/12898 צפיות
החלטתם לבצע הליכות בחוץ? בצעו את זה נכון. הנה כמה טיפים להליכה נכונה שתרוויחו ממנה יותר מסתם טיול בפארק.

מאת: איתמר קרוןאימונים12/08/12574 צפיות
מתאמנים בחדר כושר באימון כוח ויוצאים בתחושה שלא עשיתם כלום? אולי העומס בתרגילים השונים לא נכון עבורכם. למידע נוסף קראו את המאמר הבא.

מאת: איתמר קרוןאימונים07/08/12557 צפיות
מתאמנים בחדר כושר או במסגרת אחרת בפעילות גופנית? האם אתם בטוחים שאתם עושים את התרגילים בצורה הנכונה? האם קצב ביצוע החזרות נכון? ומה עוד אולי אתם מפספסים? אם זה מדבר אליכם, קראו את המאמר הבא!

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/182550 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/182777 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/182790 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/162332 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/151882 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142120 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142081 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica