חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון וטיפים מתורת המספרים לכבוד סוף השנה!

אימון וטיפים מתורת המספרים לכבוד סוף השנה

כתבה: עפרה בן יוסף מאמנת בכירה, מכללת כישורים- קישורים

מה התאריך שבו נולדת ? האם יש משמעות למספרים בחיינו ? מה נותנים לנו המספרים ?

תורת המספרים היא תורה עתיקה ושימושית  בתרבויות רבות.

זהו כלי לקבלת החלטות בחיים מתוך היכרות יותר מעמיקה עם השאלה

של "מי אנחנו".

הרבה אנשים מתחבטים בשאלה- מה הייעוד שלי בחיים? מה תכלית חיי? מה הייחודיות שלי שאותה באתי להגשים?

בתאריך הלידה נמצא ריכוז של האיכויות, התכונות, היכולות והייעוד שלנו.

הכנת מפה נומרולוגית היא ענין  מורכב לאנשי מקצוע, לנומרולוגים,

אבל לגלות מהו מספר הגורל יכול כל אחד בדרך פשוטה.

מספר הגורל הוא מספר המרכז את תמצית הייעוד שלנו, הנתיב בו נועדנו לפסוע ולממש את עצמינו במיטבנו.

איך מוצאים את מספר הגורל?

מספר הגורל הוא חיבור של כל המספרים בתאריך הלידה וצמצומו לכלל ספרה אחת.לדוגמא:

12.7.1965

1+2+7+1+9+6+5=31

3+1=4

4 הוא מספר הגורל של יליד ה- 12.7.1965

עוד דוגמא:

23.12.1978

2+3+1+2+1+9+7+8=33

3+3=6

6 הוא מספר הגורל של יליד ה- 23.12.1978

לכל מספר גורל יש משמעות ותוכן, בואו נכיר את מספרי הגורל-

מספרי 1 -  אינדיבידואליסטים, מנהיגים, מנהלים, בעלי ראש גדול, עצמאיים, פועלים להשגת המטרה, אמביציוזיים, אנשי מעשה, כריזמטיים, בעלי בטחון עצמי, חשוב להם הכבוד העצמי שלהם, אנרגיה גברית- מוחצנת, רציונליים ועלולים להיות שתלטניים ביחסי עבודה ובכלל ולהיות באגו.

מספרי 2 - רגישים, שקטים, דיפלומטיים, אינטואיטיביים, טובים בעבודת צוות, מבצעים רעיונות של אחרים, חושבים לפני שמבצעים, רודפי שלום, אוהבים חברת אנשים, מתאימים את עצמם לאנשים אחרים, מחפשים מכנה משותף בין אנשים, משיגים את שלהם ע"י שכנוע, ויתור, עדינים, רוצים שלום בכל מחיר, שומרים על הקיים, מטפלים באחרים בעיקר בהקשבה וגישור.

מספרי 3 - יצירתיים, בעלי שמחה ורצון לשמח אחרים, אוהבים להתבטא, זקוקים לחופש דיבור ותנועה, בעלי דימיון רב, מתלהבים, אופטימיים, חברותיים, מעודדים את הסביבה, ישרים וכנים, חסרי סבלנות לעיניינים שוליים בעיניהם.

מספרי 4 - מאוזנים, זקוקים ליציבות ובטחון, אוהבים לעבוד ודורשים מסביבתם את רמות הביצוע שלהם (מה שעלול לגרום לתסכול הרבה מאד פעמים), עקשנים, מעשיים, ריאליים, יעילים, מתמידים, חומרניים, בעלי משמעת עצמית גבוהה, בוחנים כל דבר בקפידה, ביקורתיים, רואים כל פרט, פרפקציוניסטים.

מספרי 5 - אוהבי חופש, פתיחות, הרפתקאות, תנועה, שינויים, חוויות, התנסויות, נסיעות. אינטליגנטיים, מיניים, מסתגלים, בעלי יכולת תקשורת טובה עם אנשים, גמישות מחשבתית, כושר אנליטי, שנאת שגרה, יזמות, כריזמה, פרפורמרים, חוש חד להרוויח כסף, חוסר מנוחה שמריץ אותם, אוהבי חירות אישית.

מספרי 6 - אוהבי בית ומשפחה, דאגה לזולת, יציבות, אפשר לסמוך עליהם, בעלי חוש צדק מפותח, בעלי צורך בהרמוניה, בעלי עקרונות מוסר ואתיקה, נאמנים למי שהם אוהבים, רוצים ללמד ולחנך, לעזור לנזקקים ובכלל לאנשים, מתאים להם לעבוד במוסדות גדולים בשירות לציבור.

מספרי 7 - רוחניים, טיפוליים, נמשכים לטבע, לנסתר, לחיפוש אחר אמת רוחנית, מנסים לפתח את ה"אני הפנימי", מסוגלים להתבוננות פנימה, זקוקים לפרטיות, שונאים חדירה לפרטיותם, נוטים להתחבר באיטיות לאנשים, נוטים לעבוד לבד, קשה להם בשיתוף, ברגע שיצרו קשר הם נאמנים ויציבים.

מספרי 8 - בעלי יכולת אינסופית, אינדיבידואליסטיים, רצון ברזל, עקביים, בעלי משמעת עצמית, הישגיים, מאורגנים היטב, מחפשים איזון של רוח-חומר, בעלי כח פנימי ומיקוד מטרה, יעילים, תחרותיים, בעלי גישה נכונה להשקעות ועסקים, בעלי יכולת לצבור רכוש, נדבנים, חמי מזג, בעלי מרץ, מתאימים להיות מנהלים, עו"ד, מתווכים, ראשי מוסדות, מפיקי אירועים גדולים.

מספרי 9 - צריכים להעביר מסרים, ללמד, מגיעים להגשמה עצמית באמצעות פעילות הומניטרית, אוהבי אנשים, רחמניים ולא אנוכיים, בעלי כח, אדיבות, אהדה, נדיבות, עזרה לחלש, בעלי אופק רחב, נלחמים למען הצדק, דינמיים, אנרגטיים, מתאימים לפוליטיקה.

לסיכום ,סוף השנה הזדמנות מצוינת עבורך להתוודע מחדש לשאלות גורליות ולהיעזר גם בתורת המספרים כדי להגיע לתוצאות יוצאות מגדר הרגיל.

והכי חשוב לזכור –אין שום דבר שלא ניתן לשינוי כי " הכול צפוי והרשות נתונה " .



מרכז כישורים - כישורים, קיבוץ גבעת ברנר 60948 טל. 08-9443957 פקס: 08-9443967

אתר: www.kishurim-center.com דוא"ל: info@kishurim-center.com


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמחה לוין

מאת: שמחה לוין אימון אישי - כללי10/12/13884 צפיות
אנחנו חיים בעולם של מפסידנים או מצליחנים .השאלה היא לאיזו קבוצה את(ה) חושב(ת) שאת(ה) שייך ? ולאיזו קבוצה אחרים חושבים שאת(ה) שייך(ת) ? יתכנו מקרים שבהם את(ה) מחשיב(ה) עצמך שייך(ת) לקבוצת המצליחנים ואחרים יחשבו שאת(ה) לוזר(ת).

מאת: שמחה לוין אימון אישי17/04/131163 צפיות
כיצד ניתן להיפתר מכל מיני תסביכים רגשיים שלנו מהעבר? איך נוכל להתמודד אתם ולהצליח לזהות אותם אצלנו?

מאת: שמחה לוין אימון אישי13/02/131070 צפיות
מדוע עם השנים אנו מאבדים את היכולת לחלום? איך להפוך חלום למציאות?

מאת: שמחה לוין פוליטיקה 23/01/138292 צפיות
לאחר תוצאות הבחירות, ולאחר שאנחנו כבר יודעים מי האנשים שהולכים לקבל החלטות חשובות וגורליות, בואו נביט לרגע מי הם האנשים האלו!

מאת: שמחה לוין אימון אישי - כללי10/01/131248 צפיות
איך נצליח לחיות עם חיוך ועם שמחה גם כשאנחנו מתמודדים לפעמים עם מציאות לא פשוטה?

מאת: שמחה לוין אימון אישי - כללי01/01/131088 צפיות
הגבינה שלי היא אני. הגבינה שלך היא את[ה] שינוי הוא תמיד הצורך שלנו להזיז את עצמנו מנקודה זו לנקודה אחרת, ממקום מסוים למקום אחר, ממצב מוכר של ודאות למצב של עמימות וחוסר ודאות. נכון שיש שינויים כפויים, כמו: פיטורים, העברה מתפקיד לתפקיד, הכנסת טכנולוגיה חדשה, מינוי מפקד חדש, וכיו"ב. אבל תמיד "אני" הוא זה שצריך להתמודד עם המצב החדש, בין אם השינוי כפוי ובין אם אני יוזם אותו.

מאת: שמחה לוין אימון אישי - כללי31/12/121007 צפיות
עשרת הדיברות להתחלה חדשה

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205515 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196072 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194046 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173133 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173126 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162643 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica