חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שתילת מחשבות בתת מודע: 4 נקודות שחשוב להבין כדי לגרום להם לעשות כרצונך

מצד שני, הם מוצאים את התנהגות האחרים כלא צפויה ולעתים אף חסרת הגיון. לכן, אין זה מפתיע למצוא במחקרים אחרונים כי רבים היו שמחים לו היתה להם יכולת קריאת מחשבות. עצם הבנת האחר, מספקת לנו מידע שיכול לעזור לנו להגיב בצורה יותר יעילה. לצערנו, אנחנו לא מסוגלים באמת לקרוא מחשבות. לכן, אם לא נוכל לקרוא את מחשבותיו נוכל לעשות את הדבר הקרוב ביותר לכך - לשתול מחשבות בתת מודע.

לתת לתת מודע לעשות את העבודה בשקט

כל שינוי מתחיל בתוך התת מודע. עם זאת, רוב האנשים רוצים להרגיש בשליטה ולכן הם רוצים להיות מודעים לכל שלב כדי לוודא שבאמת ישנה התקדמות. המערכת הלא מודעת שלנו לא באמת עובד כך. יש סיבה לשמה - אנחנו לא מודעים לה בזמן שהיא פועלת ויש סיבה טובה לכך.

היכולת של הלא מודע שלנו לנהל את כל המערכות הפיזיולוגיות והקוגנטיביות במקביל תלויה במידה רבה מאוד בעצם עשיית כל הפעולות הללו מאחורי הקלעים ובצורה מקבילה. לכן, יש חשיבות גדולה מאוד להטמיע את הרעיון ולסמוך על תת המודע כי יבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

להניח לתת מודע להציף את הרעיון

אחד מהעקרונות החשובים ביותר בשכנוע הוא לתת לאדם השני להציף את הרעיון כאילו היה שלו. כך אנחנו מאפשרים לו לקבל את הרעיון מבלי להתנגד אליו. לכן, כאשר אנחנו שותלים מחשבה בתת מודע עלינו לתת לה את הזמן לשקוע ולעלות בזמנה שלה.

למרות הדחף המובן לקחת את הקרדיט על שינוי החשיבה, במקרה הזה דווקא עדיף להמנע ממנו. אם הצד השני יבין כי המחשבה אינה שלו במקור, נאבד את המטרה הראשית שלנו - לגרום לו לעשות את הדבר. לשם כך, עלינו לשים את האגו שלנו בצד ולשים את היעילות בראש מעייננו.

להבין כי המרחק משפיע על הזמן

רבים מהמעוניינים ליצור שינוי עמוק בתודעה (בין אם הם עוסקים באימון אישי או בכל תחום אחר) עוברים הכשרה ב-NLP. אם נרצה להסביר בקצרה מה זה NLP נוכל להגדיר את התחום ככזה העוסק ביצירת שינוי עמוק ויציב ומכיל כלים ישומיים לעשות זאת.

אחד מהעקרונות הנלמדים בתחום הוא הבנת הסיבה לכך שחלק מהמחשבות השתולות יפעלו מיידית ולמה חלק יפעלו בעתיד. התשובה לכך טמונה במרחק בין האדם לרעיון. לעתים, כדי להביא אדם לביצוע, הוא נדרש לשנות חלק מהאמונות ולבצע חיבורים בין למידות עבר ולכן לפעמים התהליך יקח זמן.

לתת להגיון לעשות את שלו

הנקודה האחרונה להבנת שינויים הנעשים בתת מודע היא כי חשוב שאדם ידע להסביר לעצמו איך הגיע לרעיון. אחרי הכל, אנחנו רוצים לדעת כי בחירותינו נעשות מתוך שיקולנו החופשי. כדי לעשות זאת בצורה יעילה, עלינו לתת לו להבין כי הבחירה היא שלו ולתת לתת מודע לחבר את החיבורים ההגיוניים לבדו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאור ברקן
Operation NLP

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ברקן

מאת: ליאור ברקןאימון אישי05/01/146196 צפיות
מזה שנים, אנשים כריזמטיים מהווים תעלומה עבור רובנו.

מאת: ליאור ברקןאימון אישי20/10/132850 צפיות
רוב האנשים משתדל להימנע מסיטואציות שבהן צריך למכור או לשאת ולתת. אחרי הכל, מבחינתם זוהי פעולה שאינה טבעית, עשויה להסתיים בסירוב ודורשת יכולות שלדעתם אינן קיימות אצלם.

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי29/07/132291 צפיות
רוב האנשים אינם מעוניינים בחיכוכים וויכוחים מיותרים. הם

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי29/07/131345 צפיות
רוב האנשים אינם מעוניינים בחיכוכים וויכוחים מיותרים. הם

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי29/07/131048 צפיות
רוב האנשים אינם מעוניינים בחיכוכים וויכוחים מיותרים. הם

מאת: ליאור ברקןאימון אישי - כללי19/06/131153 צפיות
הוא עמד שם קפוא מול הקהל. הפה שלו היה יבש, הידיים מזיעות והפנים שלו בוערות מחום. לרגע קצר שנמשך כמו נצח המבט שלו ננעל על האנשים שמולו. הוא לא רצה להרוס את המעמד. מצד שני, היתה לו תחושה שבכל רגע הכל ישתבש והנה, עכשיו הוא לא מסוגל לדבר. הוא כל כך רצה שזה כבר יגמר. לו רק היה לו שלט שיריץ את הזמן קדימה בשעה והוא לא יצטרך לצפות במה שיקרה עכשיו. פחד קהל עצום ומשתק השתלט עליו. מה הוא יעשה עכשיו?

מאת: ליאור ברקןאימון אישי27/05/131222 צפיות
בעידן הנוכחי, כל אחד מאתנו נדרש לפחות פעם אחת לעמוד מול קהל ולהעביר תוכן מסוים: זו יכולה להיות מצגת בפני המנהלים שלנו, הכשרה לעובדים חדשים ולעתים אף הרצאה מול קהל רב כדי להעביר מידע מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205505 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196061 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194044 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173125 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162639 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162371 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica