חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תבחרו ספק מתאים עבור שירותי תרגום

מאת: אלעד שנירתרגום משפטי02/04/2013959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעתים קרובות, אנשים נתקלים בסיטואציה אשר בה הם זקוקים לסיוע של שירותי תרגום מקצועיים כל שהם לצרכים שונים ומגוונים. כמו כן, לא פעם מדובר על עבודה רב-פעמית. אם יש לכם כמות גדולה יחסית של מאמרים אקדמיים לתרגם, פוליסות ביטוח לתרגם, ספרים לתרגום, וכיוצא בזה, מן הסתם תזדקקו לשירות של תרגום מקצועי,ואתם זקוקים לסיוע של שירותי תרגום לטווח הארוך. על כן, חשוב מאד שתוכלו לעבוד באופן קבוע עם ספק אשר אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. אז איך בוחרים ספק מתאים יותר לצרכים שלכם ?

שירותי תרגום בהתאם לצורך שלכם

חשוב מאד להבין כי יש הבדלים לא קטנים בין ספקים שונים אשר נותנים שירותי תרגום. קודם כל, השאלה היא איזה תרגום אתם צריכים? יש הבדל בין מתרגם טקסטים אשר מתמחה בתרגום של שירה ופרוזה, לבין מתרגם אשר מתמחה בתרגום של ספרות טכנית מעולם הרפואה. אלו הם למעשה שני כישורי תרגום שונים לחלוטין ללא כל ספק ! כמובן שיש עוד מגוון של שיטות תרגום וסוגי תרגום. אם יש לכם מגוון חומרים לתרגום –הרי שאפשר לפנות לספק גדול אשר עובד עם מספר מתורגמנים מומחים.

לפנות רק לספק מוכר

לעתים גובר הפיתוי לפנות לסטודנט אשר מספק שירותי תרגום לשפות כעבודה צדדית. חשוב מאד להבין כי אך ורק ספק גדול, מוכר ורציני בתחום, יוכל לספק לכם את העבודה הטובה ביותר בתחום התרגום. ספק רציני ומרכזי עובד עם מספר מתורגמנים מקצועיים, אשר הם בעלי ניסיון, ואף תואר אקדמי בתחום התרגום. הדבר יבטיח כי אתם תקבלו אך ורק את התוצרים ברמה הגבוהה ביותר שיש.

ומה מבחינת המחיר?

כמובן שאחד הדברים שחשוב לכם לדעת זה מהו המחיר עבור שירותי תרגום. חשוב לעבוד עם ספק שמציג לכם מראש את התשלומים השונים ואת התימחורים עבור השירותים השונים. לספק איכותי אין מה להסתיר - הוא יסביר לכם את ההבדלים בעלויות בין סוגי התרגום, וכמובן את המחיר לפי כמות המילים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד שניר

מאת: אלעד שנירדיני משפחה17/03/161354 צפיות
החלטתם להתגרש ואתם מעוניינים לסיים את הסאגה מהר ככל האפשר. מהי הדרך המהירה ביותר להתגרש? כיצד ניתן להימנע מסכסוכי גירושין ממושכים וכואבים? והאם ניתן להתגרש תחילה ורק אחר כך לדון בסוגיות הנלוות לגירושין? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162529 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שנירחוק ומשפט - כללי13/03/161281 צפיות
יש כמה אפשרויות הרלוונטיות עבור אזרחים שנפגעו מלשון הרע והוצאת דיבה.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152039 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שנירחוק ומשפט - כללי09/06/151289 צפיות
עו"ד המעוניין לקבל רישיון נוטריון צריך להגיש הצהרה לועדת הנוטריונים הכוללת פרטים אישיים וחתימה על מספר נקודות חיוניות. מה צריכה לכלול הרצאה זו?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152027 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

מאת: אלעד שנירחוק ומשפט - כללי24/02/151424 צפיות
חוק הנוטריונים מפרט את סמכויות הנוטריון וקובע כי רישיון נוטריון יכול להינתן רק על ידי ועדת הממונה על ידי שר המשפטים. מהם תפקידי הנוטריון?

מאמרים נוספים בנושא תרגום משפטי

מאת: ניב אבןתרגום משפטי26/09/181581 צפיות
למקצוע הזה יש צורך נרחב יותר ממה שרבים יודעים עליו

מאת: רוני הכהןתרגום משפטי05/04/181368 צפיות
אנשי מקצוע שהם נוטריונים הם אנשים שמבצעים את העבודה שלהם בצורה די דומה בכל רחבי העולם, עם הדגש של חותמת נוטריון שלה זקוקים בשורה של תחומים בחיים.

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171744 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאת: ניב אבןתרגום משפטי28/02/171590 צפיות
הדרך להחזיר את הקשר הזה שנגדע בעזרת נוטריון גרמנית שיכין את המסמכים הנדרשים יתקדמו אל עבר חיים חדשים בתור אזרחים של גרמניה.

מאת: ליאורתרגום משפטי17/01/171680 צפיות
תרגום משפטי אמין, מאפשר לכם לקבל תרגום משפה לשפה של מסמכים משפטיים. מתרגם משפטי, צריך לשמור על חיסיון וסודיות, של המסמכים המשפטיים שהוא מתרגם. למשל חוזה משפטי בין שתי חברות, חשוב שיישמר בסודיות, מפני המתחרים של החברות הללו.

מאת: ניב אבןתרגום משפטי14/12/161716 צפיות
קניתם דירה? אתם מנסים להוציא דרכון אירופי? זקוקים למסמכים רשמיים של המדינה על מנת שאלה יקבלו תוקף בינלאומי במדינה אליה נשואות עיניכם? זה אומר כי אתם נדרשים לשירותים של נוטריון שינפק לכם אישור נוטריוני. מיהו בדיוק נוטריון מוסמך? קראו הלאה.

מאת: אופירתרגום משפטי06/10/161976 צפיות
פעמים רבות אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נדרשים לשירותי תרגום נוטריון לאנגלית, בעיקר כאשר מדובר בתרגום של מסמכים רשמיים מרשויות החוק, מוסדות לימוד, חוזים עסקיים ועוד. התרגום הנוטריוני לאנגלית שונה במהותו מתרגום רגיל, מאחר והוא מעניק לו את האסמכתא המשפטית כי מדובר בתרגום מאומת, המכיל בתוכו את כלל הפרמטרים הנדרשים על מנת שהצד השני יוכל לאשרר את העובדה כי כל הכתוב בו הינו נכון, הן מבחינת רוח הדברים והן מבחינה חוקית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica