חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעלת מתכות - קובי עזרא

רעלת מתכות - קובי עזרא

מתכות רעילות, החומרים הרעילים בעיקר הם : עופרת, קדמיום, כספית, אלומיניום, (הם משתתפים בתהליכים ביולוגיים כמו אבץ) בכמויות קטנות, בכמויות גבוהות יש להם השפעה שלילית.

עופרת - Lead:

העופרת אפילו ברמה נמוכה יכולה לגרום לפגמים בעובר, לידה מוקדמת, ילדים עם בעיות למידה, היפראקטיביות, בכלל פגיעה במע' עצבים וסרטן. העופרת והקדמיום הם קטליזטורים (מזרזרים) של רדיקלים חופשיים.

הרעלה: דיכאון, טישטוש, כאבי שרירים , אצל ילדים תיפקוד לקוי של מע' החיסון. נמצא קשר בין רמה גבוהה של עופרת ורמה נמוכה של סידן ומגנזיום לבין מחלות קרדיווסקולריות וזאת בשל תפריט לקוי וסביבה (עישון הוא מקור לעופרת), פעולותיו של העופרת משפיעות על האנזימים שמכילים אבץ, כאשר האבץ נמצא בתפריט ברמה נמוכה, אז לעופרת יש יכולת לפעול בצורה טובה יותר ולהיפך.

עופרת יכולה להיות גורם חשוב למצב הנפשי, ברמה גבוהה יכול להחמיר סימפטומים נפשיים מסויימים.

ניתן "להתגונן" מהעופרת באמצעות תמיכה תזונתית: מולטי ויטמין + אבץ, ויטמיןC .

אלומיניום - Aluminium:

האלומיניום נמצא בסכו"ם, בדאודורנטים (אנטי-פרספירט).

עודף אלומיניום משפיע על מע' העצבים המרכזית, מגביר את פעולתה PTH (הורמון הפרא-תירואיד) - גורם לסידן לצאת מהעצמות, נמצא שחולי אלצהיימר יש רמה גבוהה של אלומיניום, האלומיניום יכול להצטבר בכבד ובכליות ולגרום להם להפרעות.

מומלץ לבשל בפיירקס או בנירוסטה.

כאשר צריכת הסידן מספקת, ספיגת האלומיניום יורדת.

כספית - Mercury:

כספית היא מתכת נוזלית שנמצאת בטמפרטורת החדר, במזג אויר חם הכספית מתאדה.

METHY ETHYL MERCARY - הוא חומר שיכול לגרום לנזק מוחי , נראו מקרים של הרעלה עקב שימוש בריסוסים שמכילים כספית ולנזקים של מע' העצבים, מוטציות גנטיות, מיקרוצפוליה (ראש קטן מאוד ואז המוח לא מתפתח מכל המישורים), שיתוק מוחין, פיגור שיכלי, מוות ,MS (טרשת נפוצה), שסיבתה העיקרית היתה כספית- סתימות שיניים: אמלגם - אחד החומרים בתערובת היא כספית, ישנם מקומות שמשתמשים בדפוזיט. אדי הכספית משתחררים בלעיסה והחיידקים המצויים בפה במגע עם הכספית יוצרים את החומר הרעיל.

תמיכה תזונתית: מקטין את רעילות הכספית: ויטמין C במינונים גבוהים מאוד בכדי לקבל את מלוא האפקט וההגנה 10,000-15,000 מ"ג ליום. באותו הזמן שנחשפנו לחומר. ויטמין E וסלניום מקטינים את הנזק.

קדמיום - Cadmium:

הקדמיום הינה מתכת רעילה המצטברת ונשארת בכליות -קשה מאוד להפרישה (במכוניות הקדמיום מונע קורוזיה) עישון סיגריה אחת יכולה להכניס בין 16 ל- 24 מק"ג, כמו כן גם תסיסה לפליטת המכוניות, הקדמיום מנטרל ומסלק את המינרל אבץ ממערכות אנזימטיות חשובות. קפה נמס,קולה,ג'לי,תה וצבעי מאכל צרובים ואדומים יכולים להכיל קדמיום.

סימנים ראשוניים: יתר לחץ דם, הרדיקלים החופשיים יותר פעילים בעזרת קדצמיום ועופרת.

מרכיבי מזון מגינים: ויטמין C, אבץ (ככל שריכוזו גבוה יותר הקדמיום יהיה יותר נמוך), ברזל (עלים ירוקים) מונע ספיגה יתרה של קדמיום דרך מע' העיכול, מזונות העשירים בתאית יכולים לספוח אליהם מתכות רעילות החוצה.

CHELATION RHERAPY: (קלייטור- קושר, תופס/טרפי=טיפול) ישנם שני דרכים לעשות קליישן- תרפי

1) באמצעות סופלימנטיים שפעולתם תהיה במינונים גבוהים אפקטיבית, כאשר יש מגע עם החומרים המסרטנים.

2) E,D,T,A (דרך אינפוזיה), אינפוזיה במשך 3 שעות, פעם פעמיים בשבוע (לניקוי מתכות), אפשר לאכול במהלך הטיפול, מסייע באופן מרשים לטרשת עורקים.

השלמות תזונתיות לסילוק מתכות רעילות:

קו-אנזים קיו-10 או בקיצור: COQ10 -יש לו השפעה מאוד חזקה על נטרול רדיקלים חופשיים ומשפר תהליכי חמצון בגוף, מוביל את החמצן בתהליכי אנרגיה (ATP-ADP-AMP), ע"י שיפור החמצון בכלי הדם, הוא מווסת לחץ דם, המינון 1 מ"ג לכל 1 ק"ג. הכבד הופך COQ7.6 ל COQ10 , כאשר ישנה הפרעה בתפקודו, מומלץ ליטול תוספת.

יש מספר חומצות אמינו שיש להם נטייה להתחבר למתכות מתיונין, סיסטאין.

המתיונין וויטמין B6 יכול להפוך לח' אמינו סיסטאין.

אן-צאיטיל-סיסטין (NAC) מרכך ליחה ומסייע לפליטתה, בכדי שחומצת אמינו אלה יפעלו הן צריכות את עזרתם של ויטמינים B6 ו- C.

יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר. מר יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

כתב את הספרים: 

 1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף. 

2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי.

 3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות!

בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוז...).
* דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף - עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140                            
* מנהל האתר: ארגון הבריאות והכושר הישראלי - http://www.healthnfit.org/index.php
* אתר הדיאטות עיצוב וחיטוב הגוף: http://www.dietme.co.il/   

תזונה בריאות ודיאטות (דיאטה) : http://www.2all.co.il/Web/Sites/diet-kobi/

http://blogerim.co.il/bodybuilding

דיאטות, הרזייה וחיטובים: http://blogerim.co.il/kobi

תחרויות מרי ישראל ופיתוח גוף (בודי בילדינג): 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר. מר יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

כתב את הספרים:
1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף.
2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי.
3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות!

בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוז...).
* דיאטה מהירה דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140
* מנהל האתר: ארגון הבריאות והכושר.
ארגון הבריאות והכושר הישראלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב קובי עזרא

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191555 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ורפואה כללי25/08/131844 צפיות
סוכרת סוג 2 (סוכרת מבוגרים) סוכרת מסוג 2 בעבר כונתה סוכרת מבוגרים, היות ובעבר כמעט ורק מבוגרים ובעיקר שמנים סבלו ממנה. כיום עם מגפת ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער, חלה עלייה בתחלואה של סוכרת סוג 2 בילדים ונוער, זאת עקב ההשמנה אשר נובעת מתזונה בלתי נאותה וחוסר פעילות גופנית. בסוכרת סוג 2 נוצרת תופעה של תנגודת הגוף להורמון אינסולין וכך בהמשך הפרשת אינסולין מוגברת, ובסופו של דבר ירידה בכמות האינסולין המופרשת מבלוטת הלבלב, כך לנעשה נוכל להבחין בעליית רמות הסוכר בדם, מצב המכונה היפרגליקמיה והתפתחות סו

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה18/08/131534 צפיות
דיאטה, ודיאטות בלתי פעילות אם כן נשאלה השאלה מדוע דיאטות אינן פעילות? או לפחות אנו רואים ירידה במשקל בהתחלה, אך כעבור זמן קצר אנו נתקעים! הסיבה העיקרית שדיאטות לא עובדות היא שלכל תוכניות הדיאטה למיניהן יש הנחת יסוד שגויה המבוססת על טיפול בסימפטומים, בגורמים החיצוניים וללא התייחסות לקשר של גוף-נפש הסתכלות מלאה על החיים שלנו. דיאטת מתבססות על כוח רצון ומשמעת עצמית בעיקר בלי לבדוק למה מלכתחילה אוכלים יותר מידי. בנוסף, השינוי המוצע הוא מבחוץ פנימה במקום מפנים החוצה. כלומר, דיאטות מציעות שנשנה את הפ

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה01/08/131610 צפיות
דיאטת אטקינס: ד"ר אטקינס ממליץ בדיאטה שלו לצרוך בכמות כמעט בלתי מוגבלת, את המזונות הבאים: בשר, ביצים, גבינה ושומן, שמן וחמאה, וללא ספירת קלוריות. אך ישנו הצורך להגביל את צריכת הפחמימות מוגבלת לכ- 20 גרם ביום. דיאטה של אטקינס הינה ללא פחמימות לפחות בשלב הראשון. דיאטת אטקינס הידועה גם כדיאטה עתירת חלבונים ושומנים ודלה בפחמימות. למידע נוסף אודות דיאטת אטקינס. התיאוריה שאחרי הדיאטה, לדברי יודעי דבר ואטקינס הינה שלאורך התפתחות האדם, למעשה עד המהפכה החקלאית שחלה לפני כ- 10,000 שנה, האדם כמעט שלא ני

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/04/131769 צפיות
מחקר על השפעות של דיאטה ללא פחמימות על פי מחקרים תצפיתיים תוכננו רופאים ומדעני תזונה, נמצאו ביצועים גופניים בלתי תקינים הם נפוצה אך אינם מחייבים תוצאה של דיאטת דלת פחמימות או דיאטה ללא פחמימות. אך יחד עם זאת, שימוש טיפולי בדיאטות קטוגניות לא צריך לחייב הגבלה מכל עבודה פיזית או פעילות גופנית, עם הייחודיות שהיכולת האנאירובית היחידה היא מוגבלת, כגון הרמת משקולות. במקרה זה, בשל רמות הגליקוגן הנמוכים בדיאטה קטוגנית, ספורטאים תחרותיים קשה עד כדי שאינם מסוגלים לעקוב אחרי זה סוג של דיאטה. בשנת 1939 שני

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה03/04/131575 צפיות
מיץ טהור מכיל לא מעט סיבים תזונתיים, מיץ צם לעתים קרובות להשתמש בחוקן או משלשלי צמחים או מים מלוחים בתקופת צום יעילים לסלק פסולת מהמעיים והמעי הגס. שיטה נוספת להשגת אפקט זה כרוך קליפות פסיליום בערבוב עם המיץ הטבעי. בגלל שפסיליום אינו נספג לגוף, אך הוא סופח נוזלים באופן משמעות, כך הוא יוצר את העיקר הנחוץ כדי להקל על פינוי.

מאמרים נוספים בנושא פיזיולוגייה

מאת: אבי דוידיפיזיולוגייה13/07/161410 צפיות
בקצרה על מחקר אמריקאי בתחום המציג מבדק פשוט לאיתור אלצהיימר תסמינים באופן עצמאי.

מאת: נטלי אינטרדבפיזיולוגייה17/04/131615 צפיות
מקור המילה ארגונומיה היא מיוונית – ארגו פירוש עבודה ונומוס זה חוק. מדע הארגונומיה עוסק בחקר יחסי הגומלין בן האדם לסביבת העובדה היומית שלו ויישום כללים פרקטיים בהקשר זה. מטרתה של הארגונומיה היא לשפר ולהתאים את תנאי הסביבה (בעיקר בכל הקשור למכשור, לסביבת העבודה, למעטפת העבודה) לעובד (על פי נתוניו הפיזיולוגיים- גובה, משקל, מבנה גוף, יציבה) – זאת על מנת לשפר את תפקודו הפיזי, את מצבו הבריאותי, ובסופו של דבר את תפוקתו של העובד.

מאת: ג.ט קראוןפיזיולוגייה11/11/129336 צפיות
מה גורם לטינטון? נתחיל בחדשות הטובות - אנחנו יודעים מה גורם טינטון. ועכשיו לחדשות הרעות - מדע רפואה קונבנציונלי לא יכולה לרפא אותה. לא באופן קבוע לפחות. ואכן, הרופא שלך הייתי מציע כמה תרופות, וזה אולי נראה לך שאתה שומע את הרעשים הולכים למטה. כתוצאה מכך, אתה מתחיל להירגע להאמין שבעיה טורדנית נפתרה. אבל פתאום הצלילים לחזור שוב. מדובר בבעיה נפוצה מאוד למעשה.

מאת: אילנית מילרפיזיולוגייה27/06/1211473 צפיות
חשבת על כך שיכול להיות שהחברה הכי טובה שלך סובלת מבריחת שתן? יכול להיות שאמך וחמותך לא מספרות לך על העובדה שכבר כמה שנים הן מתמודדות עם בריחת שתן? יכול להיות, שאת קוראת את השורות האלה ומבינה היטב במה מדובר, משום שאת בעצמך שמת לב שלאחרונה את חשה בדליפת שתן בכל פעם שאת צוחקת או משתעלת.

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה13/04/128726 צפיות
מהי תופעה פיזיולוגית? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה13/04/128640 צפיות
מהם היכולות של הגוף הפיזי האנושי? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה29/02/1215530 צפיות
מה בריא לגוף שלנו, פעילות גופנית או ספורטיבית? המשך במאמר...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica