חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם כדאי לרכוש אופניים חשמליות זולות?

כמי שנחשבים לאנשי אמון של הלקוחות שלנו בכל מה שקשור לרכישת אופניים חשמליות, אנחנו מוצאים את עצמנו הרבה פעמים במצבים שאפשר לקרוא להם בעדינות – לא נוחים, כשלקוחות שואלים אותנו לגבי אופניים חשמליים שהם ראו באינטרנט במחירים של 3,000 עד (בפעמים האחרונות שבדקנו) 3,800 ₪ לרכישה. והם שואלים אותנו מה האם כדאי לרכוש אופניים כאלו ומה ההבדלים.

אז קודם כל זה לא נעים ולא נוח לנו בגלל שאנחנו באופן קטגורי לא מוכרים אופניים כאלו כמעט יש לנו אולי דגם אחד שנרכש על ידי לקוחות בפועל שמחירו פחות מ 4,000 ₪ ואת זה שעולה 3,999 ₪ בסופו של דבר אדם ממוצע וסביר צריך לאבזר כך שיעלה לפחות 4,300-4500 ₪ (אנחנו לא עושים את זה כדי "לתחמן" את הלקוח אלא כדי להציע בכל זאת מוצר איכותי שהוא מאד מאד זול) למרות שהוא יכול גם לרכוש אותו במחיר נמוך ובסיסי של 3,999 ₪ בלבד!

למה זה קורה?

כולנו אוהבים לקנות בזול. יש לדעתנו שתי סיבות עיקריות לעניין הזה:

1. אנחנו אוהבים לדעת ש"דפקנו את המערכת" והצלחנו להשיג מוצר איכותי בזול ועוד נשאר לנו כסף עודף שלא תיכננו שיישאר לנו. נניח קנינו תיכננו לרכוש אופניים חשמליות בסכום של 5000 ₪ וקנינו ב 4,300 ₪ או ב 4,500 ₪ ונשאר לנו כסף לאביזרים או בכלל נשארו לנו 500 או 700 שקלים בכיס!

2. אנחנו ממש לא אוהבים לחשוב ששילמנו יותר על מוצר שיכולנו לקנות זול יותר באחוזים משמעותיים – שיכולים להיות מאות שקלים (במקרה של אופניים חשמליות) או אלפי  שקלים (כן גם פער של אלפי שקלים ,כן רלוונטי למקרה של אופניים חשמלי בהם יכול הפער להגיע ל 1,000 ₪ או יותרעל אותו מוצר), ולפעמים גם עשרות שקלים לפעמים חשובים לנו מאד, ואנחנו מגיבים אליהם רגשית באופן די משמעותי (תלוי במחיר הבסיסי הממוצע של המוצר).

אבל מה זה באמת "זול"?

"אין זול ואין יקר – הכל שאלה של מה אתה מקבל"

מישהו פעם אמר לי ש"אין זול ואין יקר, הכל שאלה של מה אתה מקבל".

בהתחלה זה נשמע לי כמו "התייפיפות", אבל כשחשבתי על זה לעומק, הבנתי שזה באמת נכון.

מרצדס הכי יוקרתית במחיר של 200 אלף שקלים היא זולה ואפילו זולה מאד, בגלל שהמחיר הרגיל שלה בשוק הוא מעל 500 אלף שקלים. היא לא צריכה להיות במחיר של 60 אלף ₪ כדי להיות רכב זול, למרות שהרכבים הזולים שיש בארץ נמכרים במחיר כזה – אבל שוב, תראה מה אתה מקבל.

מצד שני סוזוקי אלטו במחיר של 75 אלף שקלים היא יקרה ואפילו יקרה מאד, בגלל שמכוניות בסדר הגודל הזה, כולל את הסוזוקי עצמה אפשר למצוא במחיר של כ 60 אלף שקלים. שזה בערך פער של 25%.

עכשיו מה היה קורה אם סוזוקי באמת היו מעלים את המחיר של האלטו ב 25% ל 75 אלף שקלים או יותר מזה – אם הם היו מביאים אותה מלכתחילה במחיר הזה, בזמן שכל המתחרות שלה הקיימות עדיין ומראש היו נמכרות  ב 60 אלף שקלים?

מן הסתם – עדיין היו אנשים שהיו קונים את הסוזוקי ב 75 אלף שקלים מכל מיני סיבות – למשל המותג סוזוקי עדיין נחשב יותר בעיני חלק מהאנשים מהאחרים. עניין אחר הוא שיש איזו הנחה פנימית מובלעת שמה שעולה יותר באמת שווה יותר – למרות שכבר אמרנו שלפעמים זה נכון ולפעמים לא. מצד שני הרבה אנשים היו אומרים רגע, יש פה מפרט טכני, אבזור, צריכת דלק, איכות הרכב – ו..וואלה, אנחנו יכולים לקנות את האיכויות והמפרטים האלו בהרבה פחות כסף. וזה מה שגם נעשה.

גם באופניים חשמליות זה בדיוק כך!

יש אופנים חשמלים שעולים 4,500 ₪ שנותנות לך מה שנותנות אופניים שנמכרות ב 5,700 ש"ח. ומנגד יש אופניים שעולות 5,100, 5,500 ואפילו 6,500 ₪ שבאמת שוות את המחיר שלהם בגלל מה שאתה מקבל.

איך יודעים – כדאי להתייעץ עם מוכר מנוסה ואמין. מה גם שלא תמיד האופניים היקרות יותר יהיו טובות יותר עבורך כלקוח ספציפי  -  הכל שאלה של התאמה לצרכים האישיים שלך!!!

"מי שקונה בזול משלם ביוקר"???

האם זה נכון המשפט הזה שמי שקונה בזול משלם ביותר במקרה של אופניים חשמליות? או בכלל – האם זה נכון?

בגדול זאת חכמה עממית שמה שהיא אומרת זה שמוצרים זולים שמתקלקלים, או שלא נותנים באמת מענה למה שאתה רוצה הם למעשה לבזבז כסף . גרסא נוספת של המשפט הזה אומרת ש"הטעם הרע של האיכות הנמוכה חזק יותר ונשאר הרבה זמן לאחר שטעמו של המחיר הזול חלף".

אבל – האם זה באמת נכון?

טוב – כמו שציפיתם מן הסתם התשובה היא – לפעמים כן ולפעמים לא, מה שבטוח אולי וכנראה שגם זה מוטל בספק..... וברצינות – תלוי במקרה – אם רכשתם מוצר זול ולא מתאים שגם עדיף היה שלא לקנות כי הוא פשוט לא מחזיק מעמד או שלא נותן מענה או אפילו יותר גרוע – גורם לכך להוצאות גדולות ולא מתוכננות (החלפת סוללה באופניים חשמליות "זולות" אחרי שנה או פחות בעלות של מעל 1,000 ₪ למשל) – לא כדאי!!!

מצד שני – ויש צד שני -  אם קניתם מוצר איכותי במחיר של מאות או אפילו 1,000 ₪ פחות ממחיר של מוצר איכותי רק "ממותג". למשל הייתם קונים שולחן מעץ במחיר של 4,300 ₪ עם מותג פחות מוכר שהוא זהה לחלוטין לשולחן מעץ שעולה 5,200 ₪ שנמכר ב"ביתי לי" או ב"הום דיזיין" – הייתם מרגישים טוב בדרך כלל. ואנחנו מדגישים מוצרים זהים או כמעט זהים כך שאין תחושה של פערי איכות או משהו כזה. במקרה כזה זה לא ממש נכון, ואם קניתם בזול יותר, דווקא עשיתם עסקה לא רעה, אבל... כמובן ש....

מצד שלישי.... קטגורית, וגם גם מהניסיון שלנו – כן גם אנחנו היינו צריכים להתבגר.... מי שמחפש את הכי זול שאפשר בדרך כלל כן ייפול בפח הזה של לשלם בסופו של דבר ביוקר!

וזאת באמת השורה התחתונה של כל הסיפור הזה – מי שמחפש את הכי זול שאפשר בסופו של דבר באמת ישלם ביוקר!!!

ואיך כל זה קשור לנושא של אופניים חשמליות???

אהה – זה מאד קשור – מאד קשור!!!!

איך שהוא – אלו כל הזמן אותם אנשים או אותם שני גופים ברשת שמוכרים לצרכנים את האופניים החשמליות למכירה המאד זולות – ואנחנו לא רוצים לנקוט בשמות כדי לא להשמיץ, ולא להסתבך וגם כי... בסופו של דבר, זכותם וכבודם לעשות מה שהם רוצים בעניין הזה ואין לנו עניין לא לקדם ולא להוריד אותם.

גם ככה יש כל כך הרבה משווקים היום שקשה לזכור במי מדובר באופן כללי כשיש כך כך הרבה מוכרים!!!

אבל – מי שישים לב לפרטים -  ייראה את הדברים הבאים:

1. גם אותם הגופים מוכרים לצרכנים אופניים חשמליות מתקפלות במחירים של כ 5,000 ₪ ומעלה.

2. האופניים הזולות מוצעות בסטנדרט שהוא נמוך יותר מהשוק בצורה משמעותי. פעם זה היה בעניין של הסוללה (סוללות 24 וולט לעומת 36 וולט שהיו הסטנדרט הכמעט בלעדי – כדי להבין את ההבדל בין וולט וואט ואמפר אנחנו ממליצים לכם לקרוא את דף השאלות והתשובות על אופניים חשמליות באתר שלנו) היום כשהם יודעים שהצרכנים מבינים את ההבדל והרוב המוחלט רוצים 36 וולט הם עברו למנועים קטנים יותר (220 וואט לעומת 250 וואט בסטנדרט האיכותי) ולשלדות שעשויות מברזל – במקום מסגסוגת אלומיניום – מה שנקרא – הוספנו מכאן... והורדנו משם... ובסופו של דבר הצרכן עדיין מקבל הרבה פחות, תמורת הכסף. (ובהמשך נסביר על הפער בין מה שאתה מקבל לעומת הפער בין מה שאתה משלם – חכו לסוף).

3. אם תתקשרו לרכוש אופניים חשמליות זולות – רוב הסיכויים הם שינסו (וגם יצליחו אגב) למכור לכם אופניים חשמליות יקרות יותר ואז – יגיע שיא המשחק המכוער – שבו יימכרו לכם אופניים יקרות יותר בסכום של כ 4,300 – 4,500 שקלים "במקום" מחיר של 5,000 ₪.... כן בטח!!!

אנחנו עם אנשים כאלו לא היינו רוצים לעשות עסקים!!! בטח לא כשכבר שמענו לא פעם אחת מלקוחות שלנו כל מיני דברים כמו – הזמנתי מהם אופניים בצבע אחד... קיבלתי בצבע אחר אז ביקשתי להחזיר והבטיחו לי שיחליפו ואחרי שעברו כמה שבועות וכל הזמן התקשרתי והם לא היו זמינים אז ביטלתי את העסקה בכרטיס אשראי... ועכשיו אני רוצה לקנות אופניים חשמליות והתרשמתי מהאתר שלך והתקשרתי להתייעץ....

כן... זה פשוט נשמע כמו איזה סיפור של כלבוטק. אבל עם סוף טוב בסופו של דבר כי היום אפשר לבטל יחסית בקלות עסקאות – רק כדאי לשמור תיעוד של השיחות ושל הפניות. זה לא תמיד עובד.

מה כן כדאי? ובכמה לעזזאל לקנות זוג אופניים חשמליות?

קודם כל – חשוב ממי אתה קונה!!!

בהנחה שהבנתם את הדבר הבסיסי הזה אז מה שחשוב זה ככה – קנו את האופניים שמתאימות לכם במחיר הוגן!!!

מחיר הוגן זה לא המחיר הכי זול בשוק שאפשר לקנות לאופניים מהסוג הזה – מחיר הוגן זה אומר שאם תחפשו בצד הזול יותר של המחירים (כולל התמקחות, שלפעמים דרושה ולפעמים לא – לפעמים אתם מקבלים את המחיר ההוגן מלכתחילה) – תמצאו את האופניים החשמליות בפער מחירים של בין 100-200 ₪ (ואולי אפילו עד 300 ₪) אבל... תקנו במקום שבו תקבלו את היחס הכי טוב מבחינתכם – את ההדרכה (שיכולה לחסוך לכם המון, אבל המון כסף זמן והתעסקות בהוצאות עתידיות של תחזוקה ושימוש לא נכונים) את היחס האישי (כן זה חשוב לקנות ממי שמתייחס אליכם! שיהיה לכם נעים כשאתם קונים) וגם תנאי תשלום נוחים. ואגב – אל תתפתו למחיר "מזומן ללא חשבונית" – איך שאתה לא מסובב את זה זה יעלה לכם בסוף כסף – כי חשבונית = אחריות!!! וגם אם קניתם מאדם שעושה עליכם רושם טוב ואמין – אין תחליף לחשבונית ולתעודת אחריות מסודרת של יבואן שעומד מאחורי הדברים. קשה לנו להסביר לכם כמה שזה חשוב במיוחד בשוק של היום שכל כך הרבה חנויות נפתחות וכמו שאומרים... היום הם פה, מחר הם שם... חשוב שיהיה יבואן מאחורי הדברים כך שאם "הם" מחר יהיו "שם" ולא "פה", שיהיה עם מי לדבר.

איך יודעים מי יבואן טוב – אנחנו אישית יודעים ועובדים רק עם טובים ואמינים, שהיו וגם יישארו... אבל זה כבר עניין של ניסיון ומקצועיות – ואגב בדיוק על זה שווה לשלם כדי לחסוך!!!

אבל – מחיר הוגן זה גם אומר שקנית את מה שמתאים לך – שקיבלת את ההדרכה הנכונה אחרי שהתענינו בך באמת! בצרכים שלך! בשימושים שלך!

אגב – בכל מה שכתבנו עד עכשיו אנחנו לא אומרים שאנחנו בהכרח יותר יקרים ב 100-200 ₪ (או יותר) – אלא שבאמת אלו בסופו של דבר הפערים – פעם לכיוון אחד, פעם לכיוון אחר, ובסופו של יום מה שחשוב זה שהמחיר הוא הוגן!!!

וכל בעל מקצוע יודע את זה גם!!! הרבה לקוחות הם עצמאים או נותני שירותים והם יודעים שיחס אישי שווה כסף – אין מה לעשות מי שנותן גם מגיע לו לקבל – ובעסקה טובה שני הצדדים צריכים לצאת עם חיוך, גם אתם כלקוח אבל זה גם חשוב שבעל מקצוע שנמצא אצלך ייצא עם חיוך גם כן. ואם הוא לא יצא – אז אתם לא בסדר – וזה לא רק בעניין של כסף, אלא גם בעניין של להעריך!

אז למה אמרנו שלא נעים לנו להסביר את כל זה ללקוחות

אז למה לא נעים לנו להסביר את כל זה ללקוחות?

כי זה לא פשוט להסביר ללקוח שאנחנו מאמינים בלב שלם שכדאי לו לרכוש מוצר יקר יותר לעומת הכי זול שיש בשוק - בלי שהוא יחשוד שאנחנו "מנסים למכור לו" את זה בגלל שזה יקר יותר ואז אנחנו "מרווחים יותר" (אנחנו לא – הרווחיות של כל המוצרים אצלנו היא בסך הכל דומה). לרוב אנחנו מתגברים על העניין הזה בגלל שיש דברים שאי אפשר לזייף.

כשאתה רוצה את טובת הלקוח זה פשוט מורגש, איך שלא תסובב את זה, זה פשוט משהו שאי אפשר לזייף וגם אי אפשר יותר מדי להסביר – זה פשוט מורגש. אגב יש מקרים שאנחנו אומרים ללקוחות, אוקי, אם אתה כ"כ חושב שזה טוב – לך תקנה בזול! במפתיע, עוד לא היה לנו מקרה כזה של מישהו שבאמת הלך וקנה בזול. חוץ מאחד – שהחזיר אותם אחר כך, וחזר אלינו לקנות מוצר שהיה יקר יותר בסך הכל בכמה מאות שקלים, אבל הוא הבין שהפער במה שאתה מקבל גדול הרבה יותר מהפער של מה שאתה משלם.

הפער של מה שאתה מקבל לעומת הפער של מה שאתה משלם

זהו זה!!! זה בעצם הדבר הכי חשוב שאנחנו מדברים עליו – מה הפער של מה שאתה מקבל לעומת הפער של מה שאתה משלם.

אם נניח אתה משלם עוד כמה מאות שקלים, אבל מה שאתה מקבל שווה לך אלפי שקלים... עשית מן הסתם עסקה טובה!

אם הוצאת כבר כ 3,000 או כמעט 4,000 ₪ - האם לא היה שווה לך לשלם עוד כמה מאות שקלים כדי לקבל מוצר שבסופו של יום גם יחסוך לך כסף בהוצאות עתידיות על תיקונים והחלפות של סוללות בזמנים קצרים וגם ייתן לך איכות חיים משמעותית הרבה יותר גבוהה???

97% מהלקוחות מסכימים שכן – וזאת עובדה!!! כי גם אם הם פונים כדי לרכוש את המוצרים הזולים מאד, הרוב המכריע שלהם בסופו של דבר "משדרג" אצל אותו מוכר...

אז למה ללכת סחור סחור? ועוד לקבל שירות ויחס גרועים בשביל לשלם בסופו של דבר את אותו המחיר או אולי אפילו משמעותית יותר ולקבל את אותו המוצר?

כי ככה זה, אנחנו בני אדם, ויש לנו משיכה טבעית ל"זול" – כמו שכבר אמרנו יש לזה סיבות אפילו הישרדותיות – זה לא בשליטה!!! וזה גם קשור לשליטה במוח – כן אמרנו את זה!!!

מה  שקורה דבר מעניין מאד – מי שלומד מדעי המוח ופסיכולוגיה יודע את זה...

ברגע ששילמנו למישהו כסף – ונתנו בו אמון – אנחנו ניתן בו אמון לנצח כמעט!!!

זאת אומרת – ברגע שאדם הזמין מוצר זול ונחות באינטרנט – וייתקשר אליו נציג מכירות ויגיד לו כדאי לך להוסיף כסף – הוא כמעט תמיד יוסיף!!! כי כשהוא הוציא כסף הוא סומך על הבן אדם או על הגוף שהוא שילם לו.

בכלל זה יש את כל הסיפורים הדי מוזרים האלו בכלבוטק או אמנון לוי... שילמתי לו 20,000 ₪ והוא נעלם עם הכסף ואי אפשר היה למצוא אותו ואז הוא חזר אחרי חודשיים ואמר שצריך עוד 50,000 ₪ כדי שדברים יזוזו – אז נתתי לו!!!! זה אולי מצחיק מהצד אבל זה טראגי לך כלקוח או כאנשים – כי ככה זה – פעם נתת אמון, המוח רוצה להמשיך ולתת אמון!!!

עכשיו – מה כדאי לעשות???

האם כדאי לנו לנצל אתכם ולעשות מה שהם עושים לכם או פשוט לתת לכם שירות הוגן ובמחיר הוגן – והכי חשוב – את האופניים החשמליות שמתאימות לכם באופן אישי את מה שאתם רוצים באופן אישי שזה הבסיס הכי בסיסי של ההוגן??

אנחנו מעדיפים את הגישה והיחס האישיים – וזאת טקטיקה משתלמת, אולי לא מכניסה כמו להיות נוכלים... אבל יש לה ערך אמיתי בעיננו גם ברמת הערכים וגם ברמת השמחה של לאהוב את מה שאנחנו עושים ושל לאהוב את הלקוחות שלנו.

הנה עוד מונח לא קשור – אהבה!!!

נכון, אתם רוצים לקנות מוצר טוב במחיר הוגן! אם תשימו לב – בכל פעם שזה קרה לכם בחיים זה קרה כשקניתם אצל מישהו שאהב את המוצרים שלו ואהב אותכם כלקוחות וכבני אדם!! לא מאמינים – צאו לרחוב ושימו לב!!! אפילו אל תשימו לב – אבל שמעתם את זה – זה נכנס לתת ההכרה ולמערכת – וזה יצוץ לכם מתי שהוא בזמן הקרוב – ואז... תיזכרו בנו ובמה שקראתם פה!

מה עושים עם כל זה.

קודם כל יוצרים איתנו קשר כדי לקנות אופניים חשמליות איכותיות במחירים הוגנים וביחס הוגן (היינו כותבים הכי טוב בשוק... אבל זה קצת "דביק" מדי, וגם יש לנו 2 או 3 קולגות שגם כן שווים את הכסף ויודעים לתת יחס) – דבר שני... מדברים איתנו וסוגרים עסקה הוגנת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנוע לילדים, ג'יפ ממונע לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית האופניים והממונעים

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים05/05/145385 צפיות
ענף האופניים החשמליות צובר פופולריות עצומה בשנים האחרונות, ובקרוב עוד כאלו באזור מגוריכם. התצורה הנמכרת ביותר היא של אופניים חשמליות מתקפלות בגודל גלגל של "20. אופיים כאלו משמשות אנשים רבים, כמו גם נערים וילדים. נער ששוחח איתנו השבוע אמר לנו שאולי חבל לו לרכוש אופנים חשמליות, כיוון שממילא בוד חצי שנה הוא יוציא רשיון על קטנוע.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים11/03/141193 צפיות
אופניים חשמליים חשמליות הפכו לפופולריים ביותר בתקוה האחרונה. רבים אוהבים את זה שהאופניים החשמליים נותנים להם את האפשרות האפשרות להגיע רחוק מנקודה לנקודה, בלי לעמוד בפקקים,ובלי לחפש חנייה וגם בלי מאמץ מיוחד ובלי להזיע. תוסיפו עלויות רכישה ותחזוקה מגוכחות לעומת כל כלי רכב אחר, ותבינו שאופניים חשמליים הם עסקה מנצחת.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים09/03/141094 צפיות
ופניים חשמליים הם הלהיט הנוכחי, ואנשים רבים מצטרפים ל "גל" הזה מדי יום ומדי שבוע. ישנם אנשים שכבר התרגלו לאופניים החשמליים שלהם אבל הם... רוצים עוד. למשל השבוע פנה אלינו בחור מפרדס חנה שרוצה לנסוע ולעלות לזכרון יעקב. יש לו אופניים חשמליים של טסקו בנות שנתיים, הוא רוצה להחליף והוא מתלבט מה לעשות. העמדנו לו שתי אפשרויות:

מאת: בית האופניים והממונעיםאימונים25/02/147979 צפיות
אנשים רבים שמחפשים אופניים חשמליים טוענים שהם רוצים להשקיע "כמה שפחות..." במפתיע, בסופו של דבר, חלק גדול מהם משקיעים כמה שיותר... בגלל מותג, בגלל איכות ועוד. אז כמה באמת להשקיע באופניים חשמליים?

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים13/02/14872 צפיות
בשנת 2014 נראה כנראה את המשך מגמת הגידול של שוק האופניים החשמליים שהכפיל את עצמו בערך בכל שנה ב 4 השנים האחרונות ועמד על כ 10,000 יחידות בשנת 2013. שוק הסוללות לאופניים חשמליים ...

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים02/01/141076 צפיות
מאמר זה עוסק בסיכונים לרוכשי האופנים החשמליות ממוכרי אופנים חשמליות לא מקצועיים, מנוסים ומיומנים.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים28/11/131247 צפיות
יש אנשים שמחפשים את האופנים החשמליות הזולות ביותר שיש, הם מתחילים בלחפש אופניים יד שנייה באתרים שונים, ולפעמים גם קונים שם, אבל אחרי הם מבינים באמת את ההשלכות של רכישת אופניים יד שנייה – על כל העלויות שנובעות מכך לטווח הארוך, הם מבינים בדרך כלל שהם זורקים כסף לפח והולכים וקונים אופניים חשמליות זולות.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213860 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182348 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182011 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152474 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152128 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152241 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151897 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica