חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה אנשים מתעקשים להתעניין ולבקש לרכוש אופניים חשמליים לא חוקיים.


מאמר זה עוסק בטעות המטופשת של רכישת אופניים חשמליים לא חוקיים, ומה כן כדאי לעשות.

אופניים חשמליים הופכים לנפוצים יותר ויותר, וכך גם הבלבול הגדול של הרוכשים לגבי מותגים וחנויות.

מה שאין ולא יכול להיות לגביו בלבול למען האמת הוא מה הופך אופניים חשמליים להיות חוקיים או לא חוקיים.

כל מי שעורך מחקר בסיסי ביותר באינטרנט יודע שהתקן הישראלי הוא למעשה אימוץ של התקן האירופי ה EN-15194, שקובע שאופניים ויופעלו עם מנוע עזר בגודל של עד 250 וואט, ייסעו עד 25 קמ"ש.

עדיין, יש לקוחות שממש מתעקשים לבקש מאיתנו אופניים בנפח של 500 וואט או 1,000 וואט.

למען הסר ספק – אנחנו לא מוכרים להם כאלו.

גרסא אחרת של הבקשה הזו היא לאופניים עם סוללה של 48 וולט, נכון להיום יש יצרן אחר שאנחנו מכירים שיש לו אופציה כזו, רק שהיא מייקרת את האופניים ב 1,000 או 2,000 ₪ (לפי כמות האמפר בסוללה 6 או 12 בהתאמה) – ואופניים כאלו יכולים לנסוע בסביבות 37 קמ"ש מצד אחד – וגם יש להם קצת יותר כוח – אבל הן נמכרות כמובן ללא אחריות. בכלל!!!

גם אופניים כאלו הן לא חוקיות, למי שהיה עוד ספק.

מה שרוב האנשים טוענים כשהם מחפשים אופניים לא חוקיות זה שני דברים בעיקר:

1. שהמקרה שלהם מיוחד – הם שמנים/כבדים/נוסעים באזורים עם עליות/משוגעים/רגילים לאופנוע (ובשלילה) או כל הטיעונים ביחד ו/או הם מחפשים במיוחד אופניים חשמליות מהירות.

2. שזה לא ממש חשוב כי "אף אחד לא בודק" את האופניים החשמליים.

האמת היא – אנחנו באמת לא יודעים מה גורם לאנשים לטעון טענות מגוכחות כל כך. במיוחד לאור הסיכונים, מפתיע שאנשים הגיוניים ביותר בכל דבר אחר בחייהם, ממש מתעקשים לפעמים לחפש לעצמם את ההחלטות המטופשות ביותר האפשריות בעניין הזה.

לשני הטיעונים הדי מטופשים האלו יש תשובות מאד פשוטות.

לטיעון הראשון – יש היום אופנים חשמליות למכירה שהן תקניות, עם מומנט מאד גבוהה והם יכולות להתמודד בקלות עם משקלים כבדים ועליות וכיוב' – בתור בונוס, אופניים חשמליות כאלו גם נוסעות רחוק יותר בגלל שהמנועים יעילים יותר. מפתיע, אבל זה ככה. אופנים כאלו יהיו כמובן יקרות יותר, אבל אלו החיים, מה ששווה יותר, עולה יותר בדרך כלל (לא תמיד מה שיקר יותר שווה יותר, אבל מה ששווה יותר יקר יותר וזה בטוח).

לטיעון השנה – מי שחושב שהמשטרה לא בודקת, צריך לחשוב שני צעדים קדימה ולהבין את הסיכונים שהוא לוקח על עצמו.

מי שרוכב על אופניים חשמליים לא חוקיים, ויהיה מעורב בתאונה. אפילו תאונה פשוטה – נניח הולך רגל "קפץ" לך למסלול הנסיעה (בכביש או במדרכה) ונכנסת בו. יש תקדימים כאלו במקרים של קורקינטים לא חוקיים שבהם הפוגעים נאלצו לשלם עשרות אלפי שקלים!!!

דבר שני זה שאופניים חשמליים לא חוקיים הם גם לא בטיחותיים בדרך כלל  בהרבה פרמטרים – למשל – האופניים החשמליים שהטעינה של הסוללה שלהם שרפה דירה בגבעתיים, היו אופניים חשמליים לא חוקיים – והסיבה שהסוללה נשרפה הייתה שכדי שהסוללה תיתן מענה לצריכה כזו של מנוע, צריך להסיר ממנה רכיבי הגנות שונים – וזו התוצאה.

סיכום

בקיצור ולעניין הסיכום של המאמר הזה הוא פשוט, אם אתם מחפשים לעצמכם צרות מטופשות ומיותרות – לכו, קנו אופניים חשמליים לא חוקיים. באופניים חשמליות מחיר של תאונה או שריפה שיכולות לקרוא במקרה של אופניים חשמליות לא חוקיות הוא מחיר שאנחנו לא מוכנים להכניס אתכם אליו.

אם אתם מחפשים מי שייקח אתכם, ויעביר אתכם מלהיות אנשים מבולבלים מעודף ההיצע והמידע וההטעיות שהם מקבלים באינטרנט ובחנויות, ויהפוך אותכם ללקוחות מאושרים, שקיבלו מוצרים מעולים – שמתאימים להם בהתאמה אישית – ובמחירים הוגנים ביותר!!! כדאי לכם לרכוש אופניים חשמליים חוקיים ממוכר מקצועי והגון עם מגוון גדול של דגמים.

אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ונמצאים כאן בשבילכם.

כשאנחנו מדברים עם לקוח, אנחנו רוצים להכניס אותו למעגל הלקוחות הפרטיים שלנו, לתת לו את העצות האמיתיות שקשורות לחיסכון בזמן ובכסף, ולמכור לו אופניים שבהם הוא יקבל את האחריות הגדולה ביותר (אופניים הכי אמינות ומהאנשים הכי טובים שאנחנו סומכים עליהם) עם ההדרכה וההכוונה הטובים ביותר.

וזה מה שאנחנו עושים, אנחנו לוקחים אנשים ומעבירים אותם מלהיות מבולבלים מעודף ההיצע והמידע וההטעיות שהם מקבלים באינטרנט ובחנויות, והופכים אותם ללקוחות מאושרים, שקיבלו מוצאים מעולים – שמתאימים להם בהתאמה אישית – ובמחירים הוגנים ביותר!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנוע לילדים, ג'יפ ממונע לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית האופניים והממונעים

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים05/05/145388 צפיות
ענף האופניים החשמליות צובר פופולריות עצומה בשנים האחרונות, ובקרוב עוד כאלו באזור מגוריכם. התצורה הנמכרת ביותר היא של אופניים חשמליות מתקפלות בגודל גלגל של "20. אופיים כאלו משמשות אנשים רבים, כמו גם נערים וילדים. נער ששוחח איתנו השבוע אמר לנו שאולי חבל לו לרכוש אופנים חשמליות, כיוון שממילא בוד חצי שנה הוא יוציא רשיון על קטנוע.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים11/03/141194 צפיות
אופניים חשמליים חשמליות הפכו לפופולריים ביותר בתקוה האחרונה. רבים אוהבים את זה שהאופניים החשמליים נותנים להם את האפשרות האפשרות להגיע רחוק מנקודה לנקודה, בלי לעמוד בפקקים,ובלי לחפש חנייה וגם בלי מאמץ מיוחד ובלי להזיע. תוסיפו עלויות רכישה ותחזוקה מגוכחות לעומת כל כלי רכב אחר, ותבינו שאופניים חשמליים הם עסקה מנצחת.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים09/03/141097 צפיות
ופניים חשמליים הם הלהיט הנוכחי, ואנשים רבים מצטרפים ל "גל" הזה מדי יום ומדי שבוע. ישנם אנשים שכבר התרגלו לאופניים החשמליים שלהם אבל הם... רוצים עוד. למשל השבוע פנה אלינו בחור מפרדס חנה שרוצה לנסוע ולעלות לזכרון יעקב. יש לו אופניים חשמליים של טסקו בנות שנתיים, הוא רוצה להחליף והוא מתלבט מה לעשות. העמדנו לו שתי אפשרויות:

מאת: בית האופניים והממונעיםאימונים25/02/147980 צפיות
אנשים רבים שמחפשים אופניים חשמליים טוענים שהם רוצים להשקיע "כמה שפחות..." במפתיע, בסופו של דבר, חלק גדול מהם משקיעים כמה שיותר... בגלל מותג, בגלל איכות ועוד. אז כמה באמת להשקיע באופניים חשמליים?

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים13/02/14872 צפיות
בשנת 2014 נראה כנראה את המשך מגמת הגידול של שוק האופניים החשמליים שהכפיל את עצמו בערך בכל שנה ב 4 השנים האחרונות ועמד על כ 10,000 יחידות בשנת 2013. שוק הסוללות לאופניים חשמליים ...

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים02/01/141079 צפיות
מאמר זה עוסק בסיכונים לרוכשי האופנים החשמליות ממוכרי אופנים חשמליות לא מקצועיים, מנוסים ומיומנים.

מאת: בית האופניים והממונעיםאופניים28/11/131247 צפיות
יש אנשים שמחפשים את האופנים החשמליות הזולות ביותר שיש, הם מתחילים בלחפש אופניים יד שנייה באתרים שונים, ולפעמים גם קונים שם, אבל אחרי הם מבינים באמת את ההשלכות של רכישת אופניים יד שנייה – על כל העלויות שנובעות מכך לטווח הארוך, הם מבינים בדרך כלל שהם זורקים כסף לפח והולכים וקונים אופניים חשמליות זולות.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213893 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182350 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182014 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152478 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152245 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151901 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica