חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העלאת ערך הנכס עם דלתות כניסה מעוצבות

מאת: קובי פרינדל"ן ומקרקעין21/05/2014851 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ענף הדלתות התעוררלעידן חדש, אם בעבר לא נהוג היה ליחס כל חשיבות לדלת הכניסה או דלתותהפנים של הבית, כיום כבר אפשר למצוא מבחר גדול של דלתות כניסה מעוצבות.הסגנונות הרבים מקשים על הבחירה. מעצבים ואדריכלים ממליצים לשלב בכל פרויקטשל עיצוב או שיפוץ גם את החלפת הדלת הישנה בדלת חדשה. דלת מעוצבת היא סמלסטטוס אשר מעיד על סגנון אישי, יוקרה, רמת חיים ועוד. מלאכת עיצוב פניםהבית לא תהיה שלמה ללא דלת כניסה מעוצבת ודלתות פנים תואמות.

כמו כן, דלתות כניסה מעוצבות מביאות עמן הזדמנות להעלאת שווי הנכס. הדלת המרשימה יוצרת רושם ראשוניחיובי. מתווכי דירות רבים מפצירים בלקוחותיהם להשקיע בהכנת הנכס לקראתמכירה או השכרה. נכסים אשר מתהדרים בדלתות מעוצבות וחזקות מצליחים לעוררעניין רב יותר. יש לזכור כי בטיחות היא פרמטר מאוד חשוב. דירות או בתים אשרמשלבים דלתות חוץ ישנות ורעועות קשה יהיה להשכיר. דלתות כניסה חזקותועמידות המשרות תחושת ביטחון מצליחות להעלות בצורה משמעותית את שווי הנכס.רגע לפני העמדת הנכס להשכרה או מכירה שימו לב לפרטים הקטנים אשר יוכלולהביא להבדל משמעותי בשווי הנכס.

דלת פנים היא רהיט לכל דבר

עיצוב פנים נכון הוא כזה אשר יוצר שילובהרמוני בין אלמנטים שונים. אסכולת העיצוב המודרנית יוצרת מראה אחיד תוךבחירה נכונה של רהיטים, דלתות פנים, צבע הקירות ופריטי נוי. נדגיש כי ניתןיהיה לרענן את עיצוב הבית מבלי להחליף את דלתות הפנים בחדשות, הדלתותמעוצבות בסגנון אשר תואם שלל צבעים ועיצובים. דלת איכותית תשמש אתכם במשךשנים רבות. על כן, אל תמהרו לבחור בדלתות בעלות עיצוב לא שגרתי המהוות טרנדחולף. בחירה נכונה תהיה דלתות כניסה או פנים אשר מעוצבות בסגנון סולידיבסיסי.

עצות שימושיות לבחירת הדלת המתאימה

א. חדרים ללא חלונות יוכלו לקבל אור טבעי תוך שימוש בדלתות זכוכית חלבית המאפשרות מעבר של אור טבעי בין החדרים.

ב. מראה יוקרתי ודרמטי נוצר תוך שימוש בדלתות עץ מלא כבדות. נציין כי העץ המלא מגלה עמידות למשך שנים רבות.

ג. כאשר מדובר בחדרים קטנים כדאי לתת עדיפות לדגמים בעלי צבעים בהירים.

ד. הבחירה הנכונה תהיה דלתות המשתלבות בעיצוב החדר והבית כולו.

חומרי הגלם המרכיבים את הדלת משמעותיים מאוד לקביעת איכות המתקן, עמידות ובידוד תרמי או אקוסטי. בחירה נכונה של דלתות כניסה משמעותית לאיכות החיים של דיירי הבית. שימו לב, הבחירה הנכונה תעניק לכםפרטיות, מנגנוני נעילה מתאימים, שימוש בטוח ונוחות. ישנן דלתות אשר מתאימותלחדרי שינה אל מול אחרות המיועדות לחדרי רחצה ודגמים המתאימים לשילובכדלתות כניסה בלבד. דלת מעוצבת היא הזדמנות לשיפור איכות החיים וערך הנכס.לכל בית ולכל תקציב אפשר למצוא דלתות כניסה מתאימות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי פרי - מנהל תוכן לאתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי פרי

מאת: קובי פריניקיון16/12/15915 צפיות
לנקות את הדירה זו פעולה שאין ספק שהיא חשובה. ניקוי הדירה יבטיח לכם שהות נעימה בה, וימנע ממנה להתיישן ולהתבלות בקצב גבוה מהרגיל.

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי13/10/15836 צפיות
נזקי מים, הם ללא ספק נזקים עצומים שיכולים לגרום נזק רב לקירות הבית ולגרום למחלות וזיהומים רבים, לכן ישר כאשר אתם מזהים רטיבות או פטריית מים על הקיר או התקרה, הזמינו במהירות בעל מקצו שיבצע איתורנזקימיםבאמצעותגלאיאלקטרוני.

מאת: קובי פרישיער08/06/151032 צפיות
גברים ונשים כאחד (וכאחת) משתמשים בסכיני גילוח- מי יותר ומי פחות. יש המסתפקים בסכיני גילוח חד פעמיים ויש המשתמשים בהם בשל שמירתם הקפדנית אל תנאי היגיינה מיטביים.

מאת: קובי פרישמלות כלה ובגדי חתן30/01/151085 צפיות
איזו נערה לא חולמת על שמלת הכלה שלה עוד מגיל הגן? איזו כלה לעתיד לא שואפת כי השמלה המושלמת תהיה מקורית ונוחה וגם תבטא את הצדדים היפים באישיות ובמבנה הגוף שלה?

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי03/10/142136 צפיות
אם אתם מתגוררים בבניין משותף, חשוב לכם ודאי לשמור על מראהו וליהנות מסביבה מטופחת ויפה. אולם, בניינים משותפים רבים אינם מתוחזקים כהלכה, בדרך כלל, ואינם זוכים לטיפול המתאים לצורך שמירה על המראה הנקי והמטופח שלהם. ניתן למצוא בניינים רבים במצב מוזנח, מלוכלך מאד וגם כאלה הסובלים מקירות מקולפים. אחד הפתרונות הטובים ביותר כדי לחדש ולרענן את מראהו של הבניין, הוא באמצעות צביעת חדר המדרגות שלו. איך עושים את זה נכון? הנה התשובה לכך.

מאת: קובי פריקידום אתרים13/09/14921 צפיות
שיווק באינטרנט צריך להביא בחשבון את קהל היעד של העסק, ובהתאם לו לבחור את הדרך הנכונה ל-פרסום באינטרנט

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי11/09/141924 צפיות
אטום הגגות הוא בין עבודות האיטום החשובות ביותר בבנין. חשיפתו של הגג לגשמים, לקרינה, ולשוני טמפרטורות היא רבה ביותר. טיב האיטום תלוי קודם כל ברמת בעלי המקצוע המישמים אותו ובסוג האיטום תכנון ובניית הקונסטרוקציה של המבנה ימנע שקיעות יסודות וסדקים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211693 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201320 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201511 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201307 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201592 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201002 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20959 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica