חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכתב גלוי לחמאס

מאת: חיים גולדברגאקטואליה07/08/2014814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היינו זקוקים לזה כמו אוויר לנשימה

לגלות את העוצמה שיש בכל אחד מאיתנו ו...

להתאהב מחדש באנשים הנפלאים שסביבנו

בין אם הם בעלי צבע עור שונה

או מעדה אחרת

לגלות שלא משנה מאיזה צד של הקו בחרו לגור

כולנו, עם אחד, יחיד ומיוחד.

האמת צריכה להיאמר,

החמאס, מחפש את נקודות התורפה שלנו.

הוא מקשיב לכל הגיג שנאמר בכלי התקשורת

לומד את ההתנהלות שלנו

מבין את הדקויות בין הפרשנים

ומנסה לפורר אותנו

להעצים את הכוחות

שירסקו את הערכתנו העצמית

שנשאל על צדקת דרכנו הלאומית

שנבקר את עצמו לדעת

שנהיה פראנואידים כלפי היכולות שלנו

שנרצה (ריצויי) את העולם סביבנו

שנתחמק מכל עימות בכל מצב בכל זמן

שנתייחס אל הפלסטיני כאל קורבן ומסכן

אבל

הוא לא הבין את גודל הטעות שלו.

הוא לא באמת צפה את מה שקורה מתחת לפני השטח.

זה מצחיק, הוא חופר מנהרות, ולא מבין שגם אנו

במקביל לדיונים הרדודים בתקשורת

מגדלים כאן דור

ש"חפרנו" לו עמוק בתודעה

את כל הדברים ההפוכים

ממה שהחמאס מצפה לו!!!

הכל התחיל בשלוש אימהות מדהימות

אשר "הזריקו" לנו במשך ח"י ימים

אמון בצה"ל, בממשלה.

איחדו אותנו בתפילה ובאמונה גדולה

ובאותם ימים, מתברר, שעם ישראל

יודע להיות נחוש ויצירתי,

מאמין בצדקת דרכו

בסוף המר,

קיבלו את הדין – באהבה רבה.

ולמרות הכאב הגדול והצער האישי

ביקשו האימהות להתייחס לעניין

כהזדמנות גדולה למתנת האחדות בעם.

וזוהי רק ההתחלה.

עוצמת ההזדהות, הרגישות

שחשנו עם המשפחות

הכינו אותנו לבאות.

לא עם שש אלי קרב אנו

חקרנו היטב, בדקנו והתלבטנו.

האם אין כל ברירה אחרת?

לפני שנכנסים לפעולה,

לפני קבלת החלטה

צריך ללמוד עוד

סבלנות, זו מידה נכונה

ובינתיים העם מתגייס

מוכן למאמץ

מבין את תפקידו

ומתחיל לגלות את עצמו מחדש

לראות את היופי הפנימי שלנו,

את המהות העמוקה של תפקידנו בעולם

[להיות ראש החץ במאבק ברוע!]

ולגלות את עצמנו מחדש

לסייע, להתנדב, לחלק לחיילים,

יוצאים ללוות בהמוננו

את הנופלים בדרכם האחרונה

מסייעים לחיילים

ובעיקר

גילינו דור צעיר, נחוש עד הסוף

אינו נכנע

מבין את גודל המשימה

ועם כל הצער על הנופלים

שכל אחד עולם ומלואו

אצלנו יש ערך לחיים

והעורף – קשה,

קשה מאוד מול עורף נחוש שכזה!

אנחנו, עם ישראל

לא הבעיה באזור כאן

נוכחותנו היא הפתרון

לחיים מלאים בריאים ושלמים

שנזכה לשקט ובטחון

במהרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצה ללמוד כיצד מניעים ללמידה!?! איך מוסיפים יצירתיות בתלמידים? כיצד להפחית את הלחצים והאגרסיביות [התגרות, תוקפנות] בין התלמידים? הנה קישור לקבלת פרק בחינם מהספר "לגעת בעתיד". הנה הזדמנות להיות חלק מהקהילה שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים גולדברג

מאת: חיים גולדברגאקטואליה21/07/14923 צפיות
לא מזמן סיימנו את "המלחמה" על הגביע העולמי. זה סובב את הראש לחצי מתושבי כדור הארץ. בצד השני, יש "מלחמת ג'יהאד" שמורידה ראשים כפשוטו של עניין. כאן, נלחמים בנו אויב מר ונמהר. מה לנו יש לומר בכל זה? מה המסר שלנו, עם ישראל בעולם? מה הוא מצפה מאיתנו?!

מאת: חיים גולדברגאימון אישי - כללי09/07/14979 צפיות
בית הספר נועד להקנות ידע. אולי משפט זה היה נכון לפני שלושים שנה. היום, הידע נגיש לכל וזמין בכף יד... המורים צריכים לעבור שדרוג בתפקוד שלהם, ולהיות עם הערך המוסף שלנו כבני אדם - המגע האישי. הכלי האימוני יכול להוות הערך מוסף בעבודת המורה המחנך.

מאת: חיים גולדברגאימון לאיכות חיים24/06/141270 צפיות
כאשר אנו עוברים אירועים, אנו נוטים להכניס אותם לתוך התבניות המוכרות. זה בדרך כלל חוסם את האופק שלנו! צריך להיפתח בחיים לכלל האפשרויות העומדות בפנינו. כך נוכל להתמודד אפילו עם דברים מורכבים וקשים בצורה מעצימה ומקדמת.

מאת: חיים גולדברגאימון לאיכות חיים17/06/141205 צפיות
האם יש דרך לזהות מה הם הכוחות המניעים אותנו? האם נוכל להוביל את עצמנו להנעה מתוך "דחיפה חיובית", כזו שתניע אותנו לפעולה מתוך שמחה וכוחות מעצימים? כיצד נלמד את הדור הבא לפעול כך?

מאת: חיים גולדברגחינוך ולימודים - כללי11/06/14914 צפיות
חברת גוגל מריצה מכונית ללא נהג שכבר עשתה נסיעת מבחן ארוכה (למעלה ממליון ק"מ) ללא תאונות. זו רק שאלה של זמן עד שיוחלט להוציא את המכוניות הישנות מן החוק. מה המיומנויות החדשות/האחרות שצריך ללמד את הדור הצעיר במקום יכולת הנהיגה? כיצד נסתדר עם ענף שלם שיימחק מן המפה התעסוקתית? שינויי, כבר אמרנו?

מאת: חיים גולדברגהפרעות קשב וריכוז29/05/144616 צפיות
הנוער טרוד היום בדברים רבים המסיחים את דעתו, מאירועי ספורט למיניהם, דרך המסכים הקטנים שאינם מאפשרים להם לשוחח כראוי ביניהם. האם יש דרך למנף את הכלים האלו לקשר ולמידה יותר משמעותיים?

מאת: חיים גולדברגחינוך ולימודים - כללי24/05/141034 צפיות
כאשר אנו נמצאים ב"עולם הגדול" מחוץ לכותלי בית ספר, אנו נתקלים בדילמות יומיומיות אשר מציבות בפנינו אתגרי חשיבה מרובים. האם בית הספר מכין אותנו להתמודדות נכונה עם מצבים אלו? במה עלינו להתרכז בשלב זה של הלמידה - בחומר לימודי או במיומנויות נצרכות בעידן המידע?

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222268 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222245 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221653 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211500 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211479 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211296 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211150 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica