חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שומן כמורה דרך להארה

מאת: אבי חברונידיאטה ותזונה07/12/20091115 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבואי לכתוב על שומן כמורה דרך להארה מצאתי את עצמי מתלבט בבחירת המילים והידע המתאים. מקריאת המאמר תבינו כי היכולת לפתור את בעיית ההשמנה תלויה בהיפתחות לידע חדש, שאינו קיים אצלנו עדיין.  לכן בחרתי בסופו של דבר להתבסס על מידע מתוקשר שאותו ניסחתי בדרך מובנת. את המידע המתוקשר המלא ניתן למצוא באתר הבית שלי.

הבעיה הגדולה ביותר של האדם הסובל מהשמנת יתר היא אי הידיעה המלאה של המקור להשמנתו. הוא מפוטם במידע שגוי הגורם לו לראות את האשם במזון שהוא מכניס לפיו, כאשר ה"אשם" העיקרי שוכן במסתרים, נחבא ומתרחק מחשיפה ומהאור. ברור שכאשר הניסיונות שלו לרדת במשקל מבוססים על אותו מידע שגוי, התוצאה היא כשלון חוזר ונשנה עד כדי ייאוש.

את האמונה שהשמנה נגרמת מן המזון שאנו אוכלים יש לעקור מן השורש לפני שאפשר יהיה להביא לפתרון של בעיית ההשמנה. אוכל מביא להשמנה רק בגלל שכך למדנו להאמין. קיבלנו את דעתו של מי שאמר שאוכל יוצר שומן, והשומן נאסף בשכבות מסוימות של הגוף. מי שלימד אותנו כך לא ידע את האמת על הדרך שבה נוצר השומן בגוף, ועל המהות האמיתית של השומן ויכולתו להיות למקור אנרגיה להגשמה עצמית. התוצאה של קבלת המידע השגוי הזה הייתה הדברת האמת הפנימית והתפתחות של כוח שלילי המוכר בשם רמייה עצמית, שמחבלת בכוחות הנפשיים של האדם. בסופו של דבר, מה שיצר את ההשמנה הייתה הדברת האמת הפנימית, ולא המזון הנאכל.

לפני שנים רבות ידע האדם לזהות בנקל את כל מה שאיים על השלווה המיידית שלו. במצב ההוא יכול היה האדם להבין בדיוק מה יזיק לבריאותו, כולל גורמים שיביאו לעלייה במשקלו. למרבה הצער, היכולת שלו לאתר בטבע גורמים המסכנים את שלומו הייתה לו לאבן נגף כאשר הוא מצא את עצמו בחיים המבוססים על אמת חלקית ועל הסתרה ושקרים. הנגישות שלו למידע שמשמר את בטחונו ובריאותו הפכה לקושי היוצר מצוקה ולכן התפתחה העדפה של שקר עצמי. במצב הזה הוא איבד את יכולתו לקבל בעצמו הסברים באשר לבריאותו ולחייו והפך נזקק להסברים מפי אחרים. אחת התוצאות של התהליך הזה היא שכיום הוא מובס ללא הרף על ידי אינפורמציה שגויה הנוגעת לשיטות אכילה ומנהגי דיאטה. הידע שיש לו נגוע בשקר בעיקרו ומהווה את הגורם המכשיל אותו בבואו לטפל בבעיות הבריאות שלו, שלמעשה נגרמות מהמזון הבלתי רוחני בעליל שהוא מפוטם בו.

באופן פרדוקסלי, הידע האינטואיטיבי של האדם שממנו הוא יכול לקבל הדרכה והנחיה לכל מטרה, כולל לירידה במשקל, מקודד בדיוק באותה שכבה פיזית הנקראת "היפודרמיס", ובה נמצאים תאי השומן. עובייה של שכבה זו נע ממילימטרים בודדים אצל אדם רזה לסנטימטרים אצל אדם שמן. יכולים אתם לראות כמה פרדוקסליות יש במצב בו האדם נסמך על אינפורמציה חיצונית כדי להפחית משכבת השומן שלו, שבה מצוי הידע שיעזור לו לרדת באמת במשקלו. אתאר זאת בדרך נוספת - האדם המנותק מהאמת שלו, המקודדת בשכבת השומן שלו, נאלץ לבקש הנחייה חיצונית שתסביר לו איך אפשר להפחית מהשומן שלו, ולמעשה - להפחית עוד יותר מהאמת שלו!

כדי לרדת במשקל ולהפחית מכמות השומן בגוף יש לפענח מתוך שכבת השומן את האמת המסתתרת בה. גילוי של הידע המקודד בשכבה הזו מביא להגנה גופנית, להבראה ולירידה במשקל שהיא תוצאה של הפיכת שכבת שומן פיזית חזרה לאנרגיה של ידע. התהליך הזה הוא תהליך של הארה, שבו השומן מהווה את המצע שבו מקודד הידע האישי שיביא לאור אישי. ההארה היא הדרך לדעת מחדש את משמעות החיים ולהחזיר חזרה את הדרך האישית להתבונן על העולם, לתפוס, להבין ולפרש את העולם במבט מיוחד. זוהי פקיחת עיניים והתעוררות, לאחר תרדמה ארוכה שנגרמה מחיים חשוכים שיצר הקידוד השגוי שהוטבע בכל אחד עם הלידה. לשם כך יש צורך לאתר ולאחר מכן להפר את הקידוד השגוי שהוביל לניתוק עצמי ואי נגישות לידע האישי. חלק מהדרך לשם מחייבת דחייה של הסחות דעת מסוג ידע מוטעה ומגמתי המחבל במאמצים לחזור אל המקור של החיים, ששם נמצא הכוח ליצור חיים מוארים במקום החיים המוחשכים שבהם נמצא האדם שחי תחת קידוד שגוי. חלק אחר מחייב הכרה של מזונות המשמרים את השומן על ידי תחזוקה של הקידוד המוטעה, והימנעות מאותם מזונות.

נסו לראות את עצמכם נוגעים באמת והרגישו את תגובת הגוף. הוא משתוקק לחזור לשם. האם לא תאפשרו לו זאת?

בברכה לכם,

אבי חברוני

פסיכותרפיסט רוחני

מנחה סדנת "שומן כמורה דרך להארה"

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי חברוני

052-3808996

www.human-spirit.co.il

sgalgal@yahoo.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי חברוני

מאת: אבי חברונידיאטה16/08/11929 צפיות
במושבת הבטריות של האנושות מתחולל קרב על האדם, והמפסיד בו עולה במשקל. איך השמנה קשורה למטריקס ואיך דיאטה קשורה למימוש הפוטנציאל?

מאת: אבי חברוניהשמנת יתר01/05/111240 צפיות
מזון הוא דרך להוצאת הפוטנציאל הפנימי אל הפועל. אכילת מזונות "משמינים" מאפשרת ליצור כלי להתחברות אל העצמי הפנימי ולהוציא אותו לאור.

מאת: אבי חברונידיאטה ותזונה21/03/11895 צפיות
המזון ואנחנו – שתי ישויות המשפיעות זו על זו. איך נוכל ליצור מעגל של העצמה הדדית ולקבל מהמזון את הערך שהוא יכול לתת לנו?

מאת: אבי חברוניהשמנת יתר17/09/091402 צפיות
חוויית של דחייה, ביקורת ואי קבלה הן אחד מהגורמים לעלייה במשקל. כיצד הדבר קורה?

מאת: אבי חברונירוחניות - כללי10/09/091119 צפיות
כיצד מקשים עלינו מצבי לחץ להגשים את עצמנו, ואיך קשורה לכך מערכת העצבים?

מאת: אבי חברונירוחניות - כללי03/02/092646 צפיות
מאמר על השביל המוליך בין הגירוש מגן העדן לבין הופעת חרדת הנטישה, ואיך נפתור אותה על ידי חזרה אל הקול הפנימי.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189699 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181495 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica