חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא סינטטי – עיצוב הבית מתמזג עם איכות הסביבה

מאת: שמוליק דורינבאוםגינון02/01/2010874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו אוהבים לעצב את הבית שלנו בדרך זו או אחרת, העניין הוא לדעת איך לעצב ויותר מזה, עם אילו בעלי מקצוע ניתן להתייעץ למען עיצוב בית מושלם בשבילנו.

דשא סינטטי הינו אחד מתוצרי העיצוב אשר שינו כמה וכמה אופנים בדרכי העיצוב, בתור התחלה דשא סינטטי הינו איכותי ושמור לאורך זמן לא מוקצב, זמן בו נוכל לנוח ללא טיפוח שגרתי עם גיזום, עשבים שוטים ואף השקיית הגינה, אחת הבעיות גדולות ביותר הידועות כיום לנו כחלק מאיכות הסביבה, ויותר מזה כחלק מחיסכון במדינה שלנו לחיסכון במים.

עיצוב הבית יכול להתחלק לכמה חלקים, החלק הפנימי של הבית בו אנחנו רוצים לסדר ולעצב מחדש את הרהיטים ועיצוב אופי החלל הפנימי של הבית שלנו. החלק השני של עיצוב הבית הינו החלק החיצוני, בו אנחנו דואגים לאיך הבית שלנו נראה מבחוץ ויותר מזה כמה נוח לנו כאשר אנחנו מחוץ לבית, לפעמים זה עניין של עוברים ושבים ולפעמים זה עניין של אכפתיות ואהבת הבית לרמה אינטימית ואישית יותר.

החלק החיצוני של הבית שלנו יכול להתהדר בכמה נתונים מרהיבים, בין אם זה בעזרת דלתות כניסה, דלתות אשר מפארות את ביתנו מחוץ לחלל המוכר לנו, לפאר את ביתנו למען אותם עוברים ושבים, אורחים וחברים וכמובן לתת לחלק החיצוני של הבית להיות חלק בלתי נפרד מהבית ומחלקו הפנימי של העיצוב. דלתות כניסה יכולות להיות החלק העיצוב אשר יפאר לנו את הבית בצורה שרק מעצב אמיתי היה עושה במקומינו, מה גם שדלת הכניסה שלנו לא צריכה להוות רק איזה מתלה לכובעים, דלתות כניסה צריכות להיות חלק בלתי נפרד מהבית, ללא ווים לתלייה, ללא רהיטים שחוסמים את דרכי הדלת וכו'.

חלק חיצוני נוסף חשוב הינה הגינה שלנו, דשא טבעי לרוב עושה את מה שהוא צריך לעשות, מייפה לנו את הגינה החיצונית, מפאר את המקום אך כאשר מדובר בחיסכון ובבריאותינו החשובה דשא סינטטי לוקח חלק חשוב יותר בכל הקשור לגינה, דשא סינטטי הרי לא מגיע למצב של אלרגיות ובעיות בריאותיות, אין צורך בשימוש בכימיקלים כלל! אין צורך לגזום ולהשתמש בכל מיני תכשירים חשמליים למען טיפוח הגינה שלנו והכי חשוב אין צורך בהשקיית הגינה, חסכנו במים חסכנו בכסף ותרמנו למדינה. דשא סינטטי הינו דשא טבעי יותר לנו ולצורך ניהול חיינו בצורה בריאה וחסכונית יותר מכל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131119 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121081 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121046 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122325 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121133 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121240 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121315 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811192 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica