חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותם של אתרי תדמית למורות למחול

מאת: אורי ויסמןמיתוג אישי 09/06/20101101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני עשר שנים התחלתי לעבוד כמורה לפלמנקו. מילדות אני רוקדת את מגוון סיגנונות המחול: קלאסי, מודרני, ג'אז, קומפוזיצייה, סטפס ופלמנקו. אך תמיד נמשכתי לסיגנונות המחול ה"רציניים" יותר וכיוון שלא נחנתי בכישרון רב בתחום הבאלט הקלאסי והייתי מאוד מוכשרת בריקוד הפלמנקו החלטתי להשקיע את רוב זמני בריקוד זה.

ולכן התחלתי לחפש מורות רציניות לפלמנקו שיוכלו לעזור לי להתמחות בסיגנון מיוחד זה. חיפשתי בעיתונים, בדפי זהב, שאלתי חברים.. עד שלבסוף חברה אחת שלי שגרה בזמנו באיזור הדרום המליצה לי לחפש באינטרנט. באותה התקופה מאוד פחדתי מהמחשב. זו הייתה נראית לי מכונה מוזרה. אך שמעתי להמלצתה ובזכותה נחשפתי לראשונה למה שנקרא אתרי תדמית. לראשונה הבנתי שהאינטרנט זוהי אחת אופציות הפירסום הטובות והמיוחדות ביותר. ומדוע? דבר ראשון הפירסום הזה מפעיל את כל החושים! כאשר לחצתי על אתר של מורה אחת לפלמנקו מתל אביב נפתח מולי עולם מיוחד מלא בצלילים ובצבע. התבקשתי ללחוץ על מקש האנטר כדי להיכנס לתוך עולמה של אותה מורה לאחר שנשמעו ברקע צלילים של רקיעות רגליים, נגינת גיטרה וקסטנייטות רעשניות. כאשר הייתי בתוך העמוד המרכזי של האתר נגלה לפני עולם רחב עוד יותר! לא ייאמן מה כוחם של אתרי תדמית.  

קראתי בסקרנות רבה את קורות חייה של המורה, הופתעתי לגלות שבארץ הקטנה שלנו יש המון תלמידות פלמנקו ולהקות פלמנקו. החלטתי ללכת לשיעור ניסיון.

כל השבוע חיכיתי לשיעור הניסיון עם המורה החדשה. ואכן בזכות אתר זה ויכולת הפירסום המעניינת שלו זכיתי במורה לחיים! אותה מורה טיפחה אותי, עזרה לי והביאה אותי למי שאני היום. בהמלצתה נסעתי ללמוד בארץ הפלמנקו – ספרד, שם גיליתי את עצמי ואת יכולתי הרבות. לבסוף לאחר לימודים ארוכים בספרד החלטתי לחזור לארץ ולעסוק בהוראת הפלמנקו.

כאשר חזרתי לארץ הופתעתי לגלות שלא רק אני מעוניינת לעסוק בתחום זה ושיש לי תחרות רבה. חשבתי איך אוכל לפרסם עצמי בצורה הטובה ביותר כדי שכמה שיותר רקדניות יוכלו להיחשף אלי. ושוב חשבתי על מורתי המדהימה מהתקופה שרק התחלתי בארץ וניזכרתי במושג אתרי תדמית.

החלטתי לחקור קצת בנושא. פניתי לחברות שלי שעסקו בתחום. אומנם הן לא היו מורות לפלמנקו אך עסקו בהוראת המחול. רונית, חברה טובה שלי שעסקה בהוראת הבאלט הקלאסי המליצה לי לפנות לאדם בשם רועי שעסק בבניית אתרי תדמית באינטרנט.  קבעתי איתו פגישה שבה מסרתי לו את כל החומר הפירסומי עליי: תמונות, קורות חיים, סירטונים, הופעות, המלצות ועוד. הוא מאוד התרשם ואפילו החמיא לי באומרו שלא נתקל עדיין במורה למחול עם כל כך הרבה המלצות ועבר מיקצועי עשיר! כמובן שלאחר מחמאות אלה לא יכולתי שלא לשלם לו ממיטב כספי בכדי שייבנה לי אתר משגע כמו אותם אתרי תדמית שניתקלתי בהם בספרד.

ואכן, לא עבר זמן רב עד שהחלו להגיע פניות רבות מתלמידות ותלמידים. גם קיבלתי הזמנות רבות להופעות באירועים כמו חתונות, ברי מצוות, בריתות, ימי הולדת, מסיבות הפתעה וכדומה. אפילו התבקשתי להמציא ריקוד עבור חתן וכלה ליום חתונתם. אני חייבת להודת שלא הייתי מאמינה שבזכות אתר אחד מוצלח באינטרנט אקבל כל כך הרבה עבודה!!!

החלטתי שאני חייבת לספר על כך לחברותיי למקצוע כיוון שאני אדם מפרגן שאוהב לעזור. אני זוכרת את אחת החברות שהייתה רקדנית מדהימה שלא הצליחה בתחום ההוראה. מייד התקשרתי אליה ואמרתי לה שיש לי את הפיתרון בשבילה להצלחה. נתתי לה את הטלפון של רועי – בונה אתרי התדמית והמלצתי לה להתקשר אליו.

היום אני קצת מצטערת על זה מכיוון שבזכות האתר שהוא בנה לה היא מהווה תחרות רצינית עבורי.

מורה ורקדנית פלמנקו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי ויסמן

www.luminalweb.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי ויסמן

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים26/01/111027 צפיות
מדובר בנושא החם ביותר היום המהווה גורם התלבטות מרכזי: האם ללכת על בניית אתרים מקורית או דף פייסבוק במקום?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים14/01/11909 צפיות
עולם האינטרנט הולך ומתקדם וכך גם התפקיד אשר תופס הפלאש באתרים השונים. עד כמה כדאי באמת להשתמש בו והאם בניית אתרים יכולה להסתדר גם בלעדיו?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים13/01/11945 צפיות
להפתעתכם, נושא די מוזר זה תופס חלק די נכבד בקבלת ההחלטות בתהליך בניית אתרים אצל אנשים רבים. כמובן שעובדה זו מסוכנת ועלולה להביא לכישלון האתר. להלן כל הפרטים.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים10/01/111031 צפיות
בניית אתרים אינה מסתכמת בשלב טעינת האתר לשרת. מהר מאוד נדרשים עדכונים באתר והאופציה לעדכון עצמאי מתבררת כלא פחות מחיונית. כל הפרטים במאמר זה.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים25/12/101036 צפיות
ניתן להקביל בניית אתר באינטרנט לבניית בית: ישנן מספר רב של דרכים וצורות לעשות אותה אך בו בזמן קיימות טעויות נפוצות רבות אשר יכולות להכשיל אותה. מהן טעויות אלו וכיצד נמנעים מהן?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים24/12/10903 צפיות
מאמר זה עוסק במה עושים לאחר שבונים אתר אינטרנט, כיצד מתחזקים אותו כראוי ובאיזו דרך הופכים אותו למנצח לטווח הארוך.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים15/12/101206 צפיות
כאשר אנו מחליטים לבנות אתר עומדות בפנינו מספר החלטות לא פשוטות: מה להציג באתר? כמה דפים יכיל? איזה שם לתת לו ועוד. אחת הנקודות החשובות בבניית אתר נוטות להיות מוזנחות: בחירת שפת התכנות.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211536 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152623 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152379 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142899 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142842 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146829 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147020 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica