חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער ההבדלים בין השיטות השונות

הסרת שיער ההבדלים בין השיטות השונות

בשוק הסרת השיער שולטות שלוש שיטות שונות אשר מטרתן אחת - הסרת שיער מחלקי הגוף השונים לצמיתות. השיטות השונות להסרת שיער עושות שימוש בטכנולוגיות אחרות אשר משפיעות על יעילותן ועל היתרונות והחסרונות שלהן בקרב קהל המטופלים והמטופלות הפוטנציאלי. שלושת השיטות הן כמובן הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באפילציה והסרת שיער בקרן אור (אינפרא אדום).

נסקור את הטכניקה בה משתמשת כל שיטה ואת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. אולי קצת סדר בבלגן יעזור לבחור בין השיטות ולהחליט איזו מהן היא הטובה ביותר עבורכם.

הסרת שיער באפילציה

מדובר בשיטה הותיקה ביותר להסרת שיער לצמיתות. השיטה עושה שימוש במחט חשמלית אשר הורסת את שורשי השערה. טיפול הסרת שיער באפילציה נחשב לבטוח ביותר והוא מותר כמעט לכל האוכלוסייה לרבות נשים בהריון וחולי סרטן. כמו כן שיטה זו יעלה גם עבור בעלי שיער בהיר. יתרונות נוספים של השיטה הם העובדה שאין צורך לחכות זמן רב בין הטיפולים ושלא צריך לגלח את השיער טרם הטיפול מה שהופך אותה לשיטה המועדפת להסרת שיער מהפנים. החיסרון הגדול של השיטה הוא שהיא איטית מאד כיוון שעובדת על כל שערה בנפרד ולא ניתן לכסות איתה שטחים גדולים.

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא כיום השיטה הפופולארית ביותר להסרת שיער. שיטת הלייזר עובדת על אזורים גדולים והיא מהירה באופן יחסי. טרם הטיפול יש לגלח את האזור המיועד להסרת שיער ולמרוח עליו משחת אלחוש. קרני הלייזר עוברות על האזור ופולטות קני אור אשר הורסות את שורשי השערות. במהלך הטיפול ייתכן ותחושו עיקצוץ. טיפול הסרת שיער בלייזר אינו יעיל עבור בעלי עור כהה ושיער בהיר.

הסרת שיער באינפרא אדום

הסרת שיער באינפרא אדום היא למעשה בסרת שיער בקרן אור. השם אינפרא אדום נגזר מהעובדה שאחר מקרני האור בהם עושים שימוש בטיפול הינה קרן אינפרא אדום. הטיפול הוא הטיפול החדש ביותר בין שלושת טיפולי הסרת שיער. להסרת שיער באינפרא אדום שיעור הצלחה של 80%-85% והיא יעלה גם עבור בעלי עור כהה ושיער בהיר. קרן האור הופכת לאנרגיית חום אשר משמידה את שורשי השערה ומשמידה אותה לצמיתות, כאשר במהלך הטיפול עוברים על אזור נרחב מהגוף.  

לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות משלה ולא כל השיטות מתאימות לכל האנשים. מומלץ לברר פרטים נוספים אצל הקוסמטיקאיות ובמכונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל ניתוחים הינו אתר מקיף ומקצועי העוסק בתחום הקוסמטיקה והניתוחים הפלסטיים והאסתטיים. פורטל ניתוחים מציע מידע על כל תחום הניתוחים הפלסטיים וכן מאפשר יצירת קשר עם מרפאות מומחים ללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות פורטל ניתוחים

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין28/05/131276 צפיות
לאחר אבחון של פזילה יש לחשוב על אופן הטיפול בה. אחת ההצעות היא כמובן ניתוח תיקון פזילה, אך זו אינה האופציה היחידה. מי שמעוניין לנסות ולתקן את הפזילה ללא ניתוח עליו ליצור קשר עם רופא עיניים מיומן שיוכל להדריך וללוות אותו בתהליך.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין28/05/13980 צפיות
כיום ישנם טיפולים וניתוחים לפזילה. אך האם מי שלא טופל בעבר וחי כל חיו עם פזילה יכול להמשיך לחיות איתה מבלי לעבור טיפול? או שמומלץ לתקן את הפזילה כעת כאשר הדבר אפשרי?

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין27/05/131102 צפיות
פתיחת דרכי הדמעות הוא הליך פשוט שמתחיל בניקוי העין. הדמעות שזולגות מעצמן נעלמות לפי רוב, ורק במקרים בודדים יש צורך בניתוח.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין27/05/131447 צפיות
האם ניתן לטפל בעין עצלה אצל מבוגרים? האם גם אחרי שנים בהן העין והמוח אינם עובדים יחדיו ניתן להחזיר את הגלגל לאחור? נראה כי בעזרת טיפול חדש יש היום סיכוי לטיפולים בעין עצלה אצל מבוגרים.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין27/05/131127 צפיות
בעבר לא היו טיפולים מתאימים לטיפול בפזילה וכן לא היו מודעות ומשאבים לטיפול. בשל כך ישנם אנשים מבוגרים בעלי פזילה שלא טופלה המעוניינים היום לעבור את הניתוח לתיקון פזילה.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםניתוחים פלסטיים27/05/13859 צפיות
האם חייבים לספר לאדם חדש כי עברנו ניתוח פלסטי? במידה ולא מספרים, האם זה אומר שאנחנו משקרים לו?

מאת: צוות פורטל ניתוחיםניתוחים פלסטיים27/05/13903 צפיות
מרבית מי שעוברת ניתוח הגדלת חזה היא בעלת חזה קטן. אולי עם השנים תעלם כל אוכלוסיית הנשים בעלות החזה הקטן?

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818402 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184324 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142347 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142580 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144023 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144376 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148374 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica