חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין עבודת יד

מאת: שמוליק דורינבאוםנישואין14/11/20101053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההחלטה על רכישת טבעת אירוסין לאהובתך היא בחירה לא פשוטה ולפעמים יכולה להיות די מסובכת, הרי בסופו של דבר החשיבות של טבעות נישואין לאהובה שלצדך היא בעלת חשיבות גבוהה במיוחד, בייחוד ובגלל שמדובר בהחלטה על העתיד המשותף ביחד אותו אתה רוצה.

טבעות אירוסין מה זה

טבעת נישואין או טבעת אירוסין בשמה המקורי הינה טבעת אותה מעניק בן הזוג לבת הזוג בשביל להכריז על הרצון להתחתן ולמסד את הקשר בין השניים. ישנם מאות ואלפי סוגים של טבעות נישואין, כאשר הטבעות הפופולאריות ביותר והיוקרתיות ביותר הינם הטבעות בעבודת יד שמכינים אותם במיוחד, ישנם מעצבות תכשיטים המעצבות טבעות אירוסין ייחודיות שניתן לראות כמוהם רק אחת ויחידה וכך גם מחירה וישנם טבעות בעבודת יד שניתן לראות אותם באותו דגם ואותה צורה במגוון של חנויות תכשיטים, כאשר מחירם זול יותר.

טבעות נישואין בעבודת יד ועלויות הטבעת

העלויות של טבעת נישואין בעבודת יד הם עלויות לא זולות ואין ספק בכלל שהמשמעות של הדבר הינה יוקרה וחשיבות גבוהה לאהובתך לה אתה מעוניין לרכוש את הטבעת, טבעות נישואין בעבודת יד ייחודיות ניתן למצוא בדרך כלל רק אצל מעצבות תכשיטים, כאשר בסופו של דבר מה שעומד מאחורי הטבעת הינה הייחודיות והבלעדיות של אותה טבעת שתהיה על ידה של אהובתך, העלויות של טבעות אירוסין בעבודת יד הם עלויות גבוהות יותר מאשר טבעות סטנדרטיות אותם ניתן למצוא מספר חנויות תכשיטים ואין ספק בכלל שבסופו של דבר המשמעות היא השקעה ששווה אהבה, כי אתה רוצה את הכי יוקרתי ואת הכי טוב בשביל אהובתך.

טבעות אירוסין עבודת יד פופולאריות

בין טבעות הנישואין בעבודת יד הפופולאריות שניתן למצוא כיום בחנויות התכשיטים השונות ואתרי האינטרנט המאפשרים לרכוש טבעות שכאלו, ניתן למצוא את הטבעות הבאות:

  • טבעת Alice שמחירה יכול להגיע ל 4,000 ₪ בממוצע.
  • טבעת Tamara מזהב שמחירה מגיעה גם כן ל 4,000 ₪ בממוצע.
  • טבעות יהלום קלאסיות לאלו שרוצים להשקיע פחות בסכומים של 1,500 ₪ בממוצע.
  • ואלו שרוצים ללכת בגדול טבעת Shachar שמחירה מגיע ל 7,000 ש" בממוצע.

רק זכרו, כאשר אתם קונים טבעות אירוסין או לכל אירוע – תעבדו בשיטת הקנייה הישירה, אל תבזבזו זמן על חנויות תכשיטים בעוד שתוכלו לקבל את התכשיטים היישר מהנקודה הראשונה שאחרי מכרה היהלומים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131117 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121078 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121046 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122323 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121132 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121235 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121312 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201585 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182072 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172024 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152386 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152390 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152047 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141898 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica