חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש אנשים שנכנסים לתוך ארובות

מאת: ronyotמיתוג אישי 31/12/20111372 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוכרים את הסרטים שהיינו נוהגים לראות בילדותינו כמו בית קטן בערבה – הבית בקצה ההר והאחו והמרעה שבו רצה ילדה עם שתי צמות לעבר האופק הירוק ושם בקצה הבית הארובה הייתה מעשנת את עשן העצים שהסיקו את חללי הבית וסיפקו לו חמימות.

כן, בטח שאתם זוכרים – טוב זה היה מזמן ובתקופה הזו קרו לא מעט אסונות בגלל הסקה באמצעות עצים ושאיבת העשן על ידי הארובות. לא היו דרכים אחרות לחימום ולפיכך גם יותר סכנות. הארובות לא נטשו אותנו וטוב שכך – תפקיד הארובה לשאוב את העשן והריחות הלא נעימים בזמן בישול – בתקופת בית קטן בערבה היה נער דקיק עולה בגרם תעלות הארובה ודואג לנקות ונוחת על ישבו שכולו מפויח – לא תמיד זה היה עוזר אבל לפחות הם ניסו .

 כיום המודעות בסוגיית ניקוי ארובות גדלה ואף מחויבת בחוק שירותי הכבאות וההצלה בישראל ובשיתוף משרד הבריאות, גופים אלו מחייבים כל בית , מסעדה , עסקים , מפעלים העושים שימוש בארובות אף לנקות אותם לפחות אחת לשנה.

כשגופים אלו מחוקקים חוקים כמו ניקוי ארובות זה ממש לא נשמע מופרך – חוקי לצערנו נחקקים בדם וכנראה שרק כך אנו למדים לשמור על בטיחותנו.  ניקוי ארובות מונע סכנות רבות האורבות לנו בשקט מבלי שנדע או נשים לב אליהם. בתוך כך, ניקוי ארובות תקופתי ימנע הרבה ליקויים בטיחותיים כפי שהזכרנו לעיל והחשוב מכול ימנע דליקה .

אלו עוד ליקויים ניתן למנוע בביצוע ניקוי מנדפים

·         סתימות בתעלות הארובה כתוצאה מהצטברות עשן, פיח מעובה ושומן .

·         זיהום האוויר – אוויר עובר בקלות בארובה נקייה כאשר היא עבותה בפיח , שמן ולכלוך מצטבר האוויר לא יעבור באופן חלק מה שיגרום לכם לנשום אוויר מזוהם יותר ועוד בסביבת מקום העבודה או בבית.

הנה הם באים המנקים האלופים

תנו להם לבצע – ותקנו שקט תעשייתי ובטיחותי עבור כול הסובבים אתכם ובעיקר אתכם. שירותי ניקוי ארובות מבצעים ניקוי יסודי של דפנות הארובה והמנדפים. מבלי לחשוש הם יכנסו לתוך הארובות ויגיעו לכול פינה שטרם הכרתם.  שירותי ניקוי ארובות מנקים באמצעות חומרים מיוחדים המיועדים לניקוי ארובות שרק הם יודעים כיצד להשתמש בהם בתבונה וביעילות .

בתוך כך , אתם תורמים לחיי אריכות של הארובה – ולא תצטרכו להחליף אותה בזמן שביצעתם באופן תקופתי ניקוי ארובות.  מפעלים רבים במייצרים חומרים שונים נזקקים לסלק את עשן הייצור דרך הארובות המובנות – בתוך כך , על אחת כמה וכמה הם צריכים לדאוג לשירותי ניקוי ארובות על בסיסי קבוע .

כל מה שננקה בזמן בין אם רהיט או ארובה או מכונית – המראה יהיה משומר יותר ונקי יותר. נעים להסתכל על דברים נקיים ונעים יותר לחזור להשתמש בהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ronyot

מאת: ronyotאתיקה06/05/133041 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: ronyotאיכות הסביבה06/05/1311987 צפיות
קיימים סוגים שונים של מנדפים. מנפים עבור הקמין הביתי, מנדפים עבור מפעלים ומרכזי תעשייה. יש מנדפים אשר מותאמים לעבודה עם חומרים מסוכנים במעבדה ויש מנדפים אשר יעילים עבור ממטבח הביתי ומטבח התעשייתי. יהיו אלה שיאמרו כי מנדף עבור המטבח הוא למעשה שדרוג של קולט האדים המוכר.

מאת: ronyotמידענות06/05/134439 צפיות
כל מנדף, ללא קשר לתחום בו הוא נמצא (תעשייה, מזון, תרופות, יהלומים, נשק) זקוק לבדיקה תקופתית כחלק בלתי נפרד מהתפעול היעיל שלו. מערכת מנדפים תקינה אשר מתבצע בה ניקוי ארובות ומסננים באופן קבוע, תספק יניקה מצוינת של אוויר מזוהם עבור כל מקום בו היא נמצאת. התקנים האמריקאים והישראליים מחייבים לפעולה. הסטנדרט הבינלאומי הקבוע בתחום מסייע ,כגרם חיצוני, לשמור על מערכת המדפים נקייה ויעילה לאורך זמן.

מאת: ronyotיבוא ויצוא17/11/122332 צפיות
הגיע הרגע ואתה מעוניין לשדרג את העסק שלך. קהל הלקוחות התרחב ואתה מעוניין להגדיל את המטבח שלך: להכניס כיריים נוספות, מנדפים נוספים מעליהם. אתה רוצה להחליף את החברה עמה עבדת עד כה, זו סיפקה לך את השירות של ניקוי מנדפים עד כה. מדוע לא תשדרג גם את רמת השירות שאתה מקבל בתחום זה? כיצד תדע מי היא החברה עמה אתה מעוניין לבוא בשיתוף פעולה?

מאת: ronyotכלכלה17/11/126465 צפיות
ניקוי ארובות של מנדפים מחייב בדיקה תקופתית וגם ניקוי מנדפים קבוע. מערכת המנדפים יעילה ביניקת העשן של הבישול במטבחים תעשייתיים. ניקוי הארובות של המנדפים חייב להיות מבוצע על פי תקנים ישראלים ואמריקאים (NFPA-96 אמריקאי). הסטנדרטים הבינלאומיים מסייעים למערכת המנדפים לפעול כתקנם. הבטיחות והניקיון חשובים מאד עבור שמירה על תפקוד המנדפים לאורך זמן.

מאת: ronyotעבודה וקריירה - כללי17/11/122528 צפיות
תקרה מנדפת היא פתרון יעיל ואיכותי למטבחים פתוחים וגדולים. מעבר להיותה דקורטיבית, היא מספקת את איכות העבודה הנדרשת עבור חברות ובתי עסק בתחום האירוח המקצועי. באמצעות תקרה זו ניתן להוסיף אל המטבח כל מתקן בישול שהוא, ועדיין ליהנות ממרחב עבודה נוח, נעים ויעיל.

מאת: ronyotאיכות הסביבה17/09/122422 צפיות
אין לך אוויר, העשן לא יוצא כמו שצריך מהארובות של המנדפים שיש לך מעל הכיריים? הריח הוא בלתי נסבל? תראה, אתה לא חייב להוסיף מנדפים חדשים עבור המטבח שלך. יתכן בהחלט שאתה לא מבצע ניקוי ארובות יעיל וניקוי מסננים על פי ההוראות. לא אתה אמור לעשות את זה. זוהי עבודה של צוות טכנאים מוסמך, זה שהתקין לך את מערכת המנדפים. שאל והתייעץ עם בעלי מקצוע כדי להבין מדוע האוויר של המטבח שלך לא מסונן כמו שצריך.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211536 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152622 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152378 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142899 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142842 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146829 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147017 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica